Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Madden :klem: Ja jeg lover altså at det snart skal komme flere bilder! men akkurat nå har jeg tømt hele huset siden jeg driver og legger inni strøm til lampene. Da må jeg jo lodde og greier bakpå og da må huset helst ligge flatt! Men om ikke lenge så lover jeg at du skal få se mere vennen min!

Cecilia :klem: Jeg er fra selve Trondheim

Litle Lady :klem: tusen takk skal du ha

Lillelou og Pinny :klem: Tusen tusen takk, jeg tok litt champis jeg :sjarmor:

Pi@ :klem: Tusen takk

La Traviata :klem: Tusen takk til deg også sweety

Cecilia :klem: Og til deg

Bertine :klem: Og takk til deg også snuppa

Nostalgia :klem: Ja det var litt artig at vi tenkte likt! Og takk for bursdagshilsen

Susanna :klem: Tusen takk vennen

Madden :klem: Og takk til deg også snuppa

Litle Lady :klem: Dagen var super takk

Å så koselig med så masse fine bursdagshilsner!

Og dagen var kjempetrivelig!

Hadde noen gode venner på besøk og vi koste oss med deilige kaker, kaffe og brus. Også hadde jeg bakt boller til ungene da.

Fikk masse fine blomster, sjal, Madonna cd, høretelefoner til ipoden min, og masse penger :sjarmor: for det hadde jeg ønsket meg.Henrik hadde laget en kjempefin tegning til meg på skolen og et aldeles nydelig kort hvor han hadde skrevet "Mamma jeg er glad i deg. Gratulerer med dagen. Du er snill" :grine2: :grine2: Gjett om det var det fineste med hele bursdagen da! Godgutten min! Mannen hadde også skrevet noen nydelige ord på kortet sitt :hjerte:

I dag har jeg ikke hatt noen dagbarn. Og det var bra for Martine var så sutrete i formiddag at jeg ikke skjønte noenting! Hun pleier jo alltid å være verdens blideste unge og gråter eller sutrer jo nesten aldri. Men så sjekket jeg inni munnen hennes og der oppe var det jo to store jeksler som var kommet litt fram så det er ikke rart hun var lei seg stakkars liten.Humøret ble med en gang bedre når jeg fikk smurt på litt sånn tannmiddel som jeg nå i farta ikke husker navnet på!

Bli ny prosjekt

Huff har ikke vært så flink denne uka, kaker og det meste har jo sklidd ned i magen. Men i morgen er det harde bud igjen. Har kjøpt meg et nytt treningsapparat som mannen skal sette sammen for meg nå etterpå. Håper jeg kan trene litt om formiddagen mens de søte små sover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen! :klem:

Hørtes ut som en super bursdag! :tommelsmil:

Og for et herlig kort Henrik hadde skrevet! :grine2:

Brage har også strevd med noen jeksler, men de har ikke kommet helt fram ennå, bare en liten tagg på den ene siden.

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Så fin dag du hadde! Koselig med hjemmelaget kort fra Henrik, han er søt da ;)

Håper du får en fin dag(torsdag, snart helg!!!)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La Traviata :klem: Bare tagger som har kommet fram her også så det er sikkert ikke særlig behagelig!

Bertine :klem:

Godteri :klem: tusen takk vennen

Lille Ballerina :klem:

iss :klem:

La Traviata :klem:

Epica :klem:

Endelig fredag :sjarmor:

Jeg kan ikke for det men jeg bare elsker fredager jeg!

Da kommer mannen tidlig hjem fra jobb og alt er liksom så kjekt!

Martine baler enda med de jekslene sine men er heldigvis mye blidere igjen. Men hun gnager på alt hun kommer over. Prøver å fortelle henne at stuebordet ikke er noe man kvesser tennene på, men det ser ikke helt som om det går inn i det søte lille hodet hennes! Kanskje hun må få seg et sånt tyggebein som hundene pleier å få :ler:

Nå har jeg nå svidd av de 500 kr jeg vant på Bokkilden. Og det ble 2 dukkehusbøker ( en om broderier til dukkehuset, og en om dukkelaging) og en kokebok som var på tilbud ( Tinas mat). Gleder meg til de kommer.

Ellers fikk jeg noen sko som jeg hadde bestillt i posten i går. Og de var bare så fine og vidunderlig gode på foten! Farge? Rosa selvfølgelig :sjarmor::ler:

Hva er det egentlig med meg og rosa........................ :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Rosa er din farge ja, ingen tvil om det!

Enig med deg, fredager er bare BEST! :tommelsmil:

Resten av helga går fort unna, men på fredager er det masse kos hjemme og den deilige tanken på å ha hele helga foran seg!

Ingen tvil om at du er glad i hobbyen din med dukkehus heller. De bøkene hørtes artige ut!

Ha en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: heisann, Charmina!

Tusen takk for fantastisk gode ord i dagboka! :kyss:

Rosa er kjeeeempefint! Jeg elsker det,jeg også! Har funnet meg et par rosa joggesko som jeg går rundt og sikler etter-jeg tror jeg bare måååå ha dem,for da blir jeg så fin på føttene i vår. :sjarmor:

Nå er det endelig helg,og det skal bli deilig! Pinny liker også helger,for da får hun ekstra mye oppmerksomhet,og alle sover lenge (Pinny er en b-hund).

Så blir det vel noen gode turer innimellom også.

Dukkehushobbyen din høres kjempemorsom ut altså!jeg elsker sånne dukkkehus med ørten delajer og bittesmå ting og små dukker i, det er skikkelig fascinerende,og så utrolig søtt. Jeg liker sånne småting,jeg. :)

Håper fredagskvelden blir deilig hos deg og dine,kjære Charmina! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godteri :klem: Jentejente ja :ler:

La Traviata :klem: Ja jeg gleder meg veldig til de bøkene kommer!

lillelou :klem: rosa joggesko.......sikle, sikle...................... :Hehe:

Ja det er rart hvordan sånne småting alltid har fasinert meg!

Nå har vi kost oss med Idol sammen med Henrik og spist masse deilig hjemmelaget pizza. Og det var nå de 2 beste som gikk videre. Har sett litt på åpningssermonien til Ol også. Masse flott. Skal nå få med meg litt i dagene som kommer, men er ikke sportsidiot hverken jeg eller mannen.

I morgen er det tidlig avgårde til byen! Skal bli deilig med noen ungefrie timer for meg selv. Skal også treffe en god venn og gå på kafe :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Hei, gratulerer med dagen som var. :) Fikk ikke helt det med meg jeg!

Håper du får en kjempe fin helg!

Siden du er utflyttet trønder trenger jeg tips!

Hvordan får en trønder til å flytte? ;)

Kjempe kos....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, der har jeg gått glipp av bursdagen til verdens beste Charmis! Men, bedre sent enn aldri, så:

Gratulerer med vel overstått bursdag!!

:blomst::flagg::hjerte::gave::gratulerer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei Charmina :klem:

Og jeg som har gått glipp av bursdagen din.... Vel gratulerer så mye med dagen som har vært! :bursdag::dagens-rose:

Så koselig med kort fra mannen og Henrik da, han er jo bare så god! :hjerte:

Hørtes deilig ut med shopping og noen alenetimer for deg selv da, håper du koste deg masse i går.

Her er alt bra med oss, Maren lærer seg fler og fler ord, men må jo le for hun lærer noe nytt og da sier hun det om alt en liten stund så nå er alle dyr "bæ" :ler:

Jeg har begynt å jobbe litt igjen der jeg jobbet før og da er Maren hos dagmamma og der er hun vistnok verdens største engel. Er veldig godt for meg og høre at hun har det bra og trives da. Hun er opptatt hele dagen :hjerte:

Du får ha en fortsatt fin morsdag da og gi Martine en stor klem fra meg og Maren.

Klem fra Silje:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilia

Hei Charminaen :vinke:

Håper du har hatt en fin helg, høres hvertfall veldig slik ut :)

Sikkert litt godt med en bytur alene med bare venner en gang iblandt også. Så koselig å gå på cafè da :) Tror jeg aldri får nok av det, jeg.. :sjenert:

Ha ei fortsatt fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...