Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klem:

Håper Martine slipper å bruke medisinene lenge da. Men det viktigste er at hun blir frisk.

Flink du er da som er på shopping uten og kjøpe noe, det skulle jeg likt å sett meg gjøre :sjenert:

Minusgrader har vi her og og jeg gjemmer meg under pleddet. Brrrrrrrrrrrrrrrrr, vinteren kommer som en stor overraskelse på meg hvert år, da er det bare å begynne å glede seg til sommer -igjen. Gjør det store deler av året må jeg innrømme :ler:

Ha en fin uke snuppa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa! :klem:

Her har det vært fullstendig snøkaos i dag! Masse biler i grøfta osv. Huff, nå kommer vinteren, men så nærmer det seg jul også, og det er sååå koselig!

Hvordan klarer du å lage 70 julekort!!??? IMPONERT! :overrasket:

Mindre enn 2 måneder til julaften... :nisse::hoppe:

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindelspev

Det er snart juuuuul, Charmis!! :)

Jeg har familie som er delt i ørten deler. Tenk så deilig å kunne ha alle på ett sted på julaften. *sukk* Men jula er nå nydelig allikevel. Gleder meg til forberedelsene, og har allerede brukt x antall nattetimer på julegaver. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glossy Ser henne for meg der hun reiser seg opp ja :ler: Martine gjør ikke annet hele dagen for tiden. Hun står nesten alltid bortsett fra når hun sover og spiser! Nå ser jeg fram til hun begynner å gå jeg!

Sky Diva Skal love deg at det var litt av et sjokk ja!!! Men når jeg ser på Martine i dag så må det jo sies å være verdens nydeligste sjokk :hjerte: som vi er utrolig glade for at vi fikk! Kjekt med et nytt fjes her inne!

Lillelou Godjenta mi...............som lager egen konfekt :sjarmor::sjarmor:

Silje:) Er ikke ofte jeg kommer hjem uten noe på en shopping runde altså :ler: Og tro meg - jeg er klart sommermenneske jeg også! Snø og kulde er ikke min greie -selv om jeg elsker julen og kosen da!

La Traviata hørte om det snøkaoset ja!Ikke noe særlig spør du meg som ikke akkurat elsker snø da! Å lage 70 julekort går faktisk helt fint!

Med de 10 første ser jeg slik ut : :tommelsmil:

Ved de 10 neste slik : :-D

Ved passer 30 stk, slik : :Hehe:

Ved 40, slik: :icon_lol:

Når 50 er unnagjort, slik: :sprettoy:

Og ved 60, slik: :klaske::Gjesp::sinnatagg::sur:

Mens jeg ved passering av 70 tallet ser slik ut: :hoppe::tommel::sjarmor::klappe:

Vindelspev Min familie er nå egentlig ganske delt også, så jeg skulle jo ønske at jeg hadde noen av min fam sammen oss på julaften også! Men sånn er det desverre ikke. Men snakker masse med de på telefonen da selv om det ikke blir det samme.Gleder meg også masse til alle forberedelsene

Da er også tirsdagen nesten over!

Hadde branntilsynet her i går, og de hadde nå ingenting å utsette på noe heldigvis. Alt var brannsikret som det skulle.

Flinke oss

I dag har jeg hatt rørleggere her som skulle flytte noen kraner lengre ned på veggen pga av bobblebadet vårt. Tror dere ikke de tullingene klarte å kappe av en strømledning også da mend de drev på :frustrert: Makan til tullinger! Så da var det bare å få fatt i en elekrtiker også!Det var ledningen til varmtvannsberederen de klarte å kappe.Når det gjelder håndtverkere så har jeg virkelig hatt min dose av tullinger det skal jeg love!

Etterpå kom mureren, men han er det nå bare kos å ha her for han er så flink og gjør tingene skikkelig!

Martine har vært skikkelig mammabrelete og sutrete i det siste. Lurer på om hun baler med de tennen som ikke har kommet skikkelig ut ennå nede jeg! Ser de jo så vidt men det er jo mye av tanna som gjenstår da! Hun vil opp på fanget å sitte og kose, og det ligner slett ikke på min Martine - Turbo Martine :klø:

Å gi henne astma medisinen går nå passelig greit. Ikke det hun ønsker aller mest men det går fint å holde henne. Synes nå hun er blitt mindre hostete iallefall.

Ellers har vi fått et mål med ved i dag som vi har fått stablet opp utenfor.Så nå kan vinteren bare komme for kulden sin del iallefall. Akkurat nå bøtter det nå ned og er ikke så kaldt at det gjør noe!

Men nå venter sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til alle som hadde vært innom med hilsnen. Fikk bare beskjed hele tiden om at det var for mange smilefjes i innlegget mitt så jeg måtte fjerne dem igjen! :frustrert::roll:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en kjempe- :klem: til verdens beste Charmina! Så snill du er som holder dagboka mi i live når jeg er så fraværende!!

Er litt sløv for tiden, men lover å komme sterkere tilbake!!!! ;)

Stort :kyss: fra Maddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madden :klem: Må jo alltid innom boka di vet du - dagen blir ikke den samme uten ;)

Er sååååååååååååååååå trøtt!!!!!! Hvorfor har ikke natten flere timer?

Og hvorfor legger jeg meg ikke tidligere om kvelden............. :sjenert:

Hadde store planer om at i kveld skal jeg legge meg før ti - men så så jeg at LOST begynner igjen i kveld, så da gikk den planen i vasken :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Godt at Martine har effekt av astma medisinen. Håper hun vokser det av seg. Det verste for små barn når det gjelder inhalasjoner osv var det at de ble holdt fast, sa vertfall en erfaren sykepleier til meg på barneavdeligen. Men du har jo gjerne endel erfaring med barn og sykehus siden lillegutten din har vært endel syk.

Men.... det er snart jul! Herlig! Gleder meg allerede! :hoppe:

Syns dagene går så fort! Blir helt matt.

Det er virkelig ikke nok timer i døgnet.... :sjenert:

Ha en fin dag snuppa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! :klem:

Åja, du må jo se på LOST! :hoppe:

Det er kjempespennende... :redd:

Holdt på å tisse på meg da jeg så første episoden fra nettet... :rodme:

Så fint at Martine er bedre av hosten sin. Ikke noe gøy med syke barn... :troest:

Så fin ny avatar du har fått deg! :tommel:

Jeg så at du lurte på hvordan du får lagt inn nye bilder i galleriet?

Hvis du vil laste opp i ditt eget galleri går du på kontrollpanel og så velger du "Album". Da kommer det opp en ny frame hvor du kan lage album (gi navn og beskrivelse og sånt) og når du vil laste inn bilder går du på "Velg en handling" og går ned til "Last opp bilde" eller "Last opp mange". Da får du et nytt vindu hvor du legger inn tittel på bildet, evt. beskrivelse og så kan du laste opp fra PC´en ved å velge "browse".

Når bildet er lastet opp kommer du tilbake til "albumforsiden", og ved å velge "vis" under "velg en handling" kan du se bildet du har lastet inn og evt. redigere.

Hvis du bruker det vanlige galleriet (Barn og familie f.eks.) så er det en knapp der som heter "nytt bilde", da kan du laste opp på samme måte.

Under ditt album forresten, så kan du velge "vis album" først også bruke "nytt bilde" knappen - det er kanskje enklere.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Traviata :klem: Så nydelig avatar!Smeltet helt jeg! Tror jeg må fri til deg igjen sånn at jeg kan få noe nytt snart også! Takk for at du forklarte meg det med bildene, må prøve å se om jeg får det til igjen!Frustrerende dette!

Har akkurat sett den første nye episoden med Lost - fy søren så skummelt :hakeslepp: :hår:

Måtte innom her og kjøle meg ned mens jeg venter på neste episode :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Du får roe deg ned til neste episode ja. Ser de igjen jeg, det er jo like spennende nå som første gangen! ;)

Håper dere får en kjempe fin dag i morgen!!!

iingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen Charmina da, ligger du på side 2 du da! Det skal vi ikke ha noe av! :fy_fy::ler:

Stikker innom for å ønske deg en riktig god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Epica :klem: Måtte vri hjernen litt for å finne ut hvem du var vennen min :ler:

iingvild :klem: kan tenke meg at de er like spennende ja - jeg lukker jo øynene halve tiden jeg :ler:

La Traviata :klem: takk vennen, og takk for PMèn

¤Escada¤ :klem:

Lørdag alt. Tiden bare flyr avgårde.

Ikke så mye å skrive om heller!

Mannen er ute i kveld så jeg har en fredelig alene kveld nå når begge englebarna sover!

Skal prøve å fikse litt på albumet mitt her inne, men klør meg litt i hodet da........................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Charmis! :klem:

Håper du får fikset de bildene, hvis ikke må du bare spørre meg!

Kommer det nye bilder av Martine-gullet eller? :hjerter:

Ha en fin "hjemme-alene"-kveld da! :kyss:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Traviata :klem: Endelig fikk jeg til det der albumgreiene - tusen takk for utmerket hjelp som vanlig snuppa! Men nå er jeg grønn av misunnelse over den nye signaturen din altså - hvordan i all verden får dere til slikt?????? :sjenert::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...