Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:bursdag:GRATULERER MED DAGEN MARTINE!! :gratulerer:

Hei Charmina!

Håper dere hat hatt en strålende bursdagshelg, og at Martine har kost seg masse!

Vi har feiret bursdagen til Marcus i dag, han var veldig fornøyd med all oppmerksomheten :ler:

Stooooor klem fra Sandra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen min!!!

Da er jeg endelig tilbake på nett. helt grusomt å være uten faktisk.....

men vet jo det at det er en liten jente som har bursdag i morgen ja... Tenker hun kommer til å få feiret dagen stort.

Mannen har jo og i morgen men siden jeg ska reise så ble det litt feiring i dag i steder. Helt topp. Kjempe god kvelds med en liten kake bit til.

Håper lille mor får en super dag i morgen!!! Gledre meg til å høre referat og kanskje se bilde av den store jenten ??? :sjarmor:

Kommer nok innom i morgen og ja...

Ha en super søndagskveld. leser jo at du skal ha stort besøk.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madden :klem: Jeg er faktisk ikke noen god husmor altså, enkelte ganger er jeg bare glad det ikke kommer uventet besøk her for da hadde de sett sånn :overrasket::sjokkbla::sjokkert: ut over hvordan det ser ut her innimellom :rodme:

Vindelspev :klem: Takk for hilsen til Martine!Det er i morgen hun egentlig har dag, men det var liksom litt enklere å feire på en søndag :)

La Traviata :klem: Takk skal du ha vennen

iingvild :klem: Takk skal du også ha vennen

Sandra :klem: Feiret dere i dag dere også ja :) Tenk at gullungene våre er 1 år i morgen! Ganske utrolig hvor fort det har gått ikke sant?Husker jeg satt og fulgte så spent med på om du hadde havnet på klinikken også havnet jeg jammen der selv også 1 mnd før tiden :ler: Kommer alltid til å sende Marcus en tanke på dagen :)

Glossy :klem: Som du ser ble det feiring på oss også i dag - enklere på søndag liksom. Men skal nå feire litt til i morgen da!Litt artig da at mannen din har bursdag på samme dagen. Du får hilse han i morgen og si gratulerer :)

Ja så er selskapet over og jeg kjenner jeg er ganske så trøtt her jeg sitter!

Vi var tilsammen 16 stk med stort og smått til middag og kaker.

Har jo 3 stykker på overnatting her,og kjenner at det er ganske travelt med 5 unger i huset ja! Men veldig koselig også da!

Martine har vært i storform i hele dag, og kost seg veldig. Desverre var hun også i storform i natt, og når broren samtidig var så tett pga av astmaen sin at vi måtte sitte oppe med han i natt med forstøverapparatet kan jeg ikke nekte for at jeg og mannen har vært rimelig trøtte i dag :Gjesp:

Heldigvis er han bittelitt bedre i kveld så jeg håper at natten blir litt roligere.

Martine fikk masse fint :

-Bamse som snakker,teller,synger og blinker.

-gåvogn fra Brio

-jakke

-fleece genser med lue

-badeleker

-strikkejakke

-strømpebukse og body

-putteleke

Også hadde mamma strikket kjole med bolerojakke til henne pluss en jakke med alpelue til. Er så kjekt å få sånne strikkeklær synes jeg!

Nå skal jeg rett og slett sett meg i sofaen og bare puste ut litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du supermammaen!

Virkelig imponert over hva du får til med disse urolige nettene, sykt barn og alt sammen. Grattis med vel overstått bursdagfeiring for Martine!! :hoppe:

Så mye fint hun fikk! Vi feirer bursdag neste søndag vi, det blir koselig. Det er jo helt topp for ungene å være midtpunkt og få så mye oppmerksomhet!

Så om en uke sitter jeg nok her helt utslitt! Hvis alle vi har bedt kommer blir vi 16 stykker, medregnet Brage!

Ha en fin kveld vennen!

Benytter sjansen til å ønske deg en fin uke også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

:bursdag: Gratulerer så masse med dagen, Martine. :dagens-rose::blomst:

Og tenk, Charmina: for et år siden lå du med en nyfødt i armene dine... :hjerter:

Formen min er absolutt på vei oppover.

Skulle vi sett en dag neste uke om det passer å treffes på en lekeplass el...?

Smøre med et par skiver og ha med saft/kaffe/te...

Jeg har bil og er absolutt flyttbar... :hoppe:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La Traviata, Susanna, Glossy, Bertine, iingvild, Mayamor og Lillelou :kyss::kyss::kyss: tusen tusen takk for fine hilsner til godjenta mi!!!!

Hun har hatt en strååålende bursdag i dag med flere pakker!

Da fikk hun :

-kjole

-strømpebukse

-body

-bil

-dvd

-bukse

Jeg begynner å kjenne at jeg er litt trøtt så jeg kommer sterkere tilbake om en dag eller to!Men tenker masse på dere altså :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:Glossy og Silje :klem: tusen takk for hilsner! Jasså, bursdag snart Glossy :sjarmor:

Ja så var denne dagen over også. Har vært en koselig dag bortsett fra akkurat nå isted :forvirret: Skulle inn og breie på Henrik før jeg gikk for å legge meg (tidlig for en gangs skyld trodde jeg), men hva fant jeg da?

Jo en liten gutt som lå med oppkast over hele seg, og sov like godt :overrasket::overrasket::overrasket:

Så nå har mannen og jeg hatt en større vaskejobb der inne. Stakkars liten han var rimelig forvirret når vi bar han inn på badet!

Nå kjenner jeg at jeg er kvalm selv bare av lukten det ble her! Oppkast er virkelig ikke min greie- alt annet takler jeg fint, men det der.......................... :kvalm:

Nå skal jeg hoppe i :dusje: etterpå legge meg i sengen og :lese: før jeg :sove:

eller skulle man heller ha :kys_2: :kline::humpe:

nei..........tror nok det blir :sove: jeg :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hva ble det i går da Charmina! :sove: eller :kline:

Stakkars Henrik som kasta opp da! Og dere som måtte tørke og vaske... Huff, blir kvalm ved tanken selv jeg (men så er jeg disponert for kvalme for tida også...)

Hørtes ut som Martine hadde en flott bursdag i går med enda flere fine gaver! :)

Ha en fin tirsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindelspev

Hei vennen! :klem:

Takk for utrolig fin hilsen, sånt varmer. :)

Jeg synes du er vanvittig tøff jeg, et skikkelig mamma-forbilde når den tiden kommer for meg også. ;) Ingenting er mer inspirerende enn kloke, sterke, tålmodige og kjærlige mammaer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Charmis!!!!!!!!! :-D :-D :-D

Så utrolig kjekt å "se" deg i dagboka :hoppe: ! Klart du er unnskyldt- du står jo på og har allverdens å holde på med-men jeg tenker på deg allikevel,snuppa!

Høres ut som om dere har hatt en fin feiring av Martines 1årsdag, og så mye FINT som hun har fått! :)

Du er bra tøff, og en supermamma,det er noe av det jeg er mest sikker på i hele verden !Glad i deg vennen!Nuss fra Pinny og gedigen klem fra meg! :klem::kyss::hjerte:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...