Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Tror vi bare avslutter konkurransen her og nå...Ingen kan slå Charminaen vår i akkurat dette altså! :kose::smilyblomst:

Jeg kan gjerne være med Susanna nedover jeg altså...jeg er jo erfaren natterangler fra før... ;)

Kan jo ta noen uker vi...så får du hvilt deg litt! Har skikkelig vondt av dere som ikke har så mye familie i umiddelbar nærhet til å hjelpe til med pass...Det hadde dere virkelig trengt nå altså! Du skulle hatt deg en skikkelig husmorferie! Men jeg skjønner jo at Martine må utredes før du klarer å tenke på å slappe av i forhold til søvn!og i den andledning så må jeg bare minne deg på at du må mase!! Ring og etterlys time på sykehuset titt og ofte...desverre er det slik at vi gjerne må stå på for å komme noen vei..jeg er erfaren masekråke etterhvert så bare si ifra om du trenger assistanse!! :sjarmor::ler:

Det tvillingparet var forresten fra bergenskanten..de sokner til Åsane helsestasjon mener jeg å huske! :)

Goooooooooooood :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er deilig i Bergen for tiden.

I går kveld var det 20,8 grader. :)

Lurer på om omgangssyke er noe som går jeg.

Har kastet opp selv de siste dagene.

Kanskje vi kan se om en dag neste uke passer?

Mandager og onsdager passer aller best for meg.

Hvordan er det for deg?

Godt å høre at du blir tatt på alvor med Martine.

Hører om enkelte som bare blir avvist og får beskjed om å bare slappe av...

Ja for det er lett når en er bekymret... :roll:

Men det er viktig å passe på seg selv også.

Glad for at du finnes!

Skikkelig varm godjente er du! :klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Veldig lenge siden sist.

Jeg har hatt en nokså lang KG-pause, men tror kanskje at jeg er tilbake nå :ler:

Hvordan går det med deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære deg!

Huff da, du har det ikke akkurat lett for tiden.

Håper dere finner ut av Martines søvnproblemer. :Nikke:

Jeg sender deg en stooooooor klem fra Oslo :klem: :klem:

Fint bilde av Martine i avataren da! Så søt :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Hvordan går det med deg vennen? Håper det du får tatt igjen litt tapt søvn, siden det er så lenge siden vi har hørt fra deg.. :sjenert: Blir jo bekymret for deg jeg.. :klem:

Må innom flere ganger for dag bare for å se om du har vært innom, slik jeg får vite hvordan det går med dere.. :klem:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!

Innom for å ønske deg ei kjempe fin helg! :klem:

Jeg reiser bort i helgen, så jeg får ikke stikke innom hos deg for å se hvordan det går..

Håper alt står bra til!!

Tenker masse på deg!

:kose::smilyblomst::blomst::klem::klem1::kyss::dagens-rose::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Charmis :hjerte:

Vet du,det er så ufattelig hyggelig å komme i dagboka og finne hilsener fra deg. Midt oppi alt styret med turboMartine og dagmammajobbing og Henrik og alt sammen,så finner du tid til å skrive de skjønneste hilsener i dagboka mi-jeg blir helt rørt. :kyss::blomst:

Her i heimen er det tilnærmet helgefred.Rent bortsett fra at O har fått for seg at dette er Dagen da han skal gå gjennom fryseren og kaste gammel dritt (fra før min tid) som ligger på bunnen.Mangler ikke på tiltakslyst,det er sikkert. Ellers har vi vært på Heimdal- jeg har vært hos Eva Brud og blitt demotivert, og så har vi vært på......tatatataaa:SmartClub! Der er vi sikkert to ganger i året eller noe sånt, og hver gang blir vi helt himmelfalne av de digre posene og boksene med matvarer.Jeg føler meg som en smurf når jeg holder kilosposer med Polly peanøtter,jeg ;) . Så der hadde vi underholdning en times tid. Enorme biter med parmesan er også tilstrekkelig til å gjøre oss stumme.Enkel underholdning, og vi kom ikke hjem med så mye spennende. :)

Pinny er i hundre,som alltid, og går konstant rundt med den grønne gummikrokodilla si i munnen-hun sender kos og en real helge-ansiktsslikk til deg!

Håper helga blir god,og at du får tatt deg litt inn igjen!

Stor :klem: til deg ,skjønne Charmina!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønne skjønne jenter - dere betyr så masse for meg :hjerte:

Lørdag og den andre dagen i min gressenke tilværelse. KAn ikke akkurat si at det har vært en avslappende helg så langt nei! Er nok å gjøre på en måte og jeg beundrer alle som er alene med barna sine.

Henrik klarer seg jo fint da, men søsteren krever sitt! I natt var hun våken kl 01 og 03, men jammen var hun ikke klar til å stå opp klokka kvart på seks alikevel? Og når hun da har spist og lekt en god stund er jo broren klar sånn at mamma ikke kan legge seg ned og sove litt da heller!

I går kveld begynte jeg nå å male på panelveggene oppe på loftet, men etter noen timer ble jeg så kvalm og elendig at jeg bare måtte gi meg. Og like etterpå var det ei som sto over doskåla og spydde som bare det! Tror rett og slett det er en reaksjon på at jeg bare er så underernært på søvn for tiden at det bare sa stopp. Og jeg må bare bli flinkere til å sette meg ned og lytte litt til kroppen min. Jeg kan jo ikke klare alt heller! I dag skulle jeg ha vasket klær og ryddet litt rundt i huset men istedet har jeg bare sløvet foran tvèn etter at ungene hadde lagt seg. Og om ikke så veldig lenge skal jeg legge meg jeg også.

Fikk nå kjøpt støvler til Henrik i dag så jeg har da fått gjort noe fornuftig! Han fikk seg noen klær også og syntes mamma var såååå snill. Han kom og koste med meg før han la seg og da sa han "mamma takk for en sånn fin dag" Det varmer :hjerte: mitt veldig. Også leste vi litt videre i den flotte boken om Gullivers reiser. Den er bare fantastisk illustrert.Men kanskje litt mye fremmede ord for en 7 åring da!

På fredag ringte de meg nå fra Haukeland sykehus. Så på mandag skal Charminamannen ta henne med seg opp der på hjerteavdelingen og få montert på henne et apparat som skal måle hjerterytmen hennes i 24 timer! Hun skal være her hjemme mens det pågår. (men jeg må si jeg er spent på hvor lenge de greiene der får sitte på ifred for de små klåfingrene der da)

Så skal vi til en hjertespesialist med henne den 21 denne mnd. Er utrolig spent på om de finner noe......................og jeg kjenner at jeg tenker masse på det.

Det sliter veldig - tenk om det er noe galt med lillegullet mitt!

Når jeg ser meg i speilet om dagen ser jeg at jeg ser veldig sliten ut, føler meg som en gammel dame for tiden. Verker i hele kroppen og blir fort sliten. Kjenner at jeg er litt deprimert også, ler liksom ikke så mye som jeg pleier og jeg tar utrolig lett til tårene. Så en som fikk babyl på en film i dag og da bare strømmet tårene på :overrasket: ................nå er jeg ganske lettrørt sånn ellers også da men det får nå være måte på :roll:

Håper virkelig det bedrer seg her hjemme snart for det kan jo ikke bare fortsette sånn .

Bertine :klem: bare se etter den artikkelen du vennen

La Traviata :klem: takk for sånne fine ord vennen min. Det er så godt å ha deg

Susanna :klem: Takk for all gleden du har spredt hos meg i det siste.Det varmer sånn. Jeg ammer Martine til litt forskjellige tider. Hun vil alltid ha pupp om morgenen og så litt ulikt utover dagen. Det er ikke alltid hun vil ha, og da bare vrir hun seg unna. Men så lenge jeg ikke får i henne noe annet så er det ikke så lett nei. Om natten vil hun veldig gjerne ha pupp, og da virker hun kjempetørst. Det dumme er at hun nekter å ta den nå når jeg legger henne om kvelden, det virker nesten som om hunsparer den til natten. :roll:

Og jeg har prøvd alt av kopper og sugerør. Hun bare tygger på alt sammen eller prøver å denge det igjennom bordet :ler: Hun er noe for dseg selv den lille damen der ja!!!!!

Madden :klem: Du og Susanna er velkommen når som helst - ALLTID!!!! Takk for at du er den du er vennen min, jeg setter så utrolig pris på deg.

Mayamor :klem: Vennen min, neste uke er desverre utrolig travel her. Men uken etter der igjen føler jeg at det er begynt å roe seg ned litt! Skal vi prøve å finne på noe da. Det hadde vært så kos.

Fisken :klem: så kjekt å se deg igjen

Lillelou :klem: Godklumpen min som helt klart må være den skjønneste trønderen i hele Trøndelag! (ja faktisk i hele Norge tenker jeg)

Sandra :klem: Så kjekt å se deg her igjen vennen min. Tenker ofte på deg vet du. Og det var så fint å se hvor stor Marcus var blitt nå. Tenk at barna våre har 1 års dag snart!Rart å tenke på at det er et år siden vi begge fikk barna våre på samme dag!Kommer jo alltid til å tenke på dere på Martine sine bursdager

¤Escada¤ :klem: Håper helga di var fin også

Vindelspev :klem: Tusen takk for nydelige ord - det rører en mammas hjerte å høre slikt

Dere jenter gjør meg glad glad glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære vennen! :klem:

Så fint at vi kan muntre deg litt opp!

Setter sånn pris på deg vet du! :)

Skjønner godt at du er nervøs for når Martine skal på Haukeland og sånt. Skulle gjerne vært hos deg og gi deg en god klem og si at alt sikkert er i skjønneste orden med jenta di - for det tror jeg det er!

Men siden jeg sitter så langt unna må jeg gi klemmen her istedet! :klem:

Nå må du ta godt vare på deg selv oppi alt annet og unne deg litt "fri"! Å sløve foran TV´en skal du ikke ha dårlig samvittighet for!

Håper Martine tar det litt roligere i natt da!

Sov godt snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Traviata :klem: Den klemmen var kjempegod altså :)

Snart midnatt og jeg skal legge meg! Martine sover ennå. Kanskje hun ligger på ladning til senere i natt :ler::roll:

Helga har jammen gått fort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindelspev

Jeg har ikke så mye å si, jeg har tappet meg i ordleker. :ler:

Ville bare si hei. Jeg tror du er et flott menneske.

Ta en tur ut. Se opp på himmelen. Er du like heldig som meg, ser du smaragdgrønne bilder. Nordlyset skinner skarpt. Høstluften er frisk som peppermynte. Fyll lungene, og finn roen i bløte sengetrekk. Måtte natten fylles med drømmer med sukkerspinn rundt. ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett om jeg er kry da som klarte å lage meg en sånn nedteller jeg også :sjarmor: Særlig med tanke på hvor grønn jeg er når det gjelder slikt!

Men - burde vel strengt talt heller gått og lagt meg :roll:

Vindelspev :klem: Med de ordene der inne i hodet mitt kommer jeg garantert til å sove søtt i natt! Tror jeg skal hviske de inn i øret på Martine også! Takk skal du ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...