Glossy Skrevet 31. juli 2005 #1301 Del Skrevet 31. juli 2005 Når kommer du??? Trodde det var i denne uken som kommer.... Rekker du hjem før jeg reiser?? Hadde jo vært gøy så jeg og La Traviata fikk et reise referat da... Vi er jo så spent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. august 2005 #1302 Del Skrevet 1. august 2005 Henger meg på det Glossy skriver over her! Mener det var denne uka du skulle komme hjem... Hvis vi roper kjempehøyt, kanskje det hjelper? Charminaaaa!!! Kom hjem søte snille kjære vennen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 1. august 2005 #1303 Del Skrevet 1. august 2005 ja prøver den jeg og Chaaaaarminaaaaaaaa !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. august 2005 #1304 Del Skrevet 2. august 2005 Har du en fin ferie? :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 4. august 2005 #1305 Del Skrevet 4. august 2005 Ja nå savner jeg deg masse... Men samtidig ville jeg si at du går ikke glipp av noen verdens ting-. Det har styrt regnet heri to dager så det er bare inne vær! Vi har pakket klar koffertene og er SÅ klar for tur! Håper jeg ser deg før jeg reiser!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 5. august 2005 #1306 Del Skrevet 5. august 2005 Jippi!!! Full halsbetennelse dagen før vi reiser! helt topp - full kur på meg. er det mulig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 6. august 2005 #1307 Del Skrevet 6. august 2005 Da er dagen kommet og jeg er klar for avreise. Tror du ikke vi har klart å rote bort billettene??? Så nå må vi inn til byen å hente ut nye billetter FØR vi reiser på flyplassen. Men mannen mener vi kan gå på Egon for lunch så da er det jo bare gøy Håper du har hatt en super ferie og jeg gleder meg til å lese når jeg kommer hjem. Ha en suuuper uke snuppa mi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 7. august 2005 #1308 Del Skrevet 7. august 2005 Innom 'minavennen min for å se hva som skjer...men du er jo fortsatt i paradis!!! Kom hjem da!!! Her er hverdagen tilbake...bare jobben som mangler...men jeg savner den IKKE!!! Har ferie frem til fredag jeg...og er veldig glad for akkurat det! fra Maddie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. august 2005 #1309 Del Skrevet 7. august 2005 Kjære vennen! Nå må du komme hjem snart, jeg savner deg så fælt!!! Anyway, håper dere koser dere der dere er, her har jo høsten kommet allerede så jeg skjønner godt at dere holder dere unna! Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. august 2005 Forfatter #1310 Del Skrevet 8. august 2005 Hei alle godjentene mine Joda det hjalp å rope, for her er jeg Og selv om ferien har vært helt fantastisk så er det jammen deilig å komme hjem til sengen sin igjen også. Tusen takk søte vennene mine som har holdt dagboka mi ved liv!Det setter jeg utrolig pris på. Skal innom bøkene deres og oppdatere meg senere, sender foreløbig bare en felles stor klem til dere alle her inne.Har savnet dere masse masse Ferien har bare vert helt vidunderlig. Mauritius er paradiset det er sikkert. Og noe som også er helt sikkert er at vi reiser tilbake om noen år igjen. Når Martine er litt eldre sånn at også hun kan få minner å huske. Flyturen ned gikk fint, men det var masse turbulens så jeg var ikke særlig høy i hatten da nei. Lider jo av ganske kraftig flyskrekk så da trillet tårene. Men måtte jo skjule det for Henrik da så ikke min skrekk smitter over på han! Han synes det er storveis å fly og koste seg som bare det! Martine fikk jo utlevert seng til å sove i og det må jeg si var deilig. Å putte hun oppi der når hun sov og å slippe å ha henne på fanget hele tiden var jammen godt. Det var ganske mange barn ombord så det hang mange slike senger rundt om. Martine sov ikke så mye at det gjorde noe, men lå nå litt oppi der og lekte seg også. Vegetarmaten på flyet var faktisk ypperlig og den andre maten var heller ikke så værst. Og servicen ombord var upåklagelig! Henrik fikk masse leker og Martine fikk bamse, bamsepute,bleier,salver, pudder og teppe alt til å ta med seg hjem. Vel framme ble vi hentet av privat sjåfør som utleieren ordnet med. Deilig å bare bli kjørt til døra av en som visste hvor vi skulle. Han kjørte oss også tilbake når vi dro. Huset var på 3 etg og standaren enkel men helt ok. Masse sengeplasser og store gode senger.2 bad, stue og kjøkken. Og en kjempekoselig uteplass utenfor stuen med noen få meter bort til bassenget! Alle husene var omkranset av en diger mur rundt og dobbel port i enden. Der var det alltid vakt både natt og dag som passet på hvem som kom og gikk. Med andre ord kunne ikke ungene løpe ut uten at noen var der og det var veldig betryggende.Men vi opplevde heller ikke noe galt underveis, tror ikke det er et stort problem med tyveri og slikt der som vi var. Ble godt kjent med mange av de lokale for det var lite turister når vi var der. Rett over gaten der vi bodde lå det en stor flott park, og fra parken gikk man rett ned på stranden. Der var det supert for både liten og stor. Koste oss masse der. I helgene kom det mange av de lokale for å kose seg på stranden og det var artig å se hvor mange som kom i flokk og følge. Alltid med stor nistekurv og rom å drikke. Ungene mer eller mindre bodde i vannet, men Henrik har ikke helt sluppet seg uten armringene ennå.Får fortsette hjemme sammen med pappaen og øve tenker jeg nå når han er så godt igang. Ellers har vi sett og opplevd masse. Øya er utrolig forskjellig fra nord til sør. Vi har sett vulkankrater,ridd på enorme skilpadder, vært på fantastiske båtturer,vært på teplantasje og sukkermuseum. Mauritius største eksportvare er jo sukker og det var imponerende å se de digre sukkerplantasjene. Et sted vi var på tur kravlet det en diger Tarantella nedover veggen - da skal jeg love dere det var noen som fikk det travelt med å komme seg ut av toalettet Ellers var det mest ville aper vi så og masse masse løse hunder som heldigvis var fromme som lam.Ungene fikk grei beskjed om å holde seg unna de så det gikk helt fint. Kjøpte med oss masse - særlig klær som var utrolig billig. Og de hadde masse fint. Men barneklær var det lite av, og det som var var enten sommertøy eller ting som vi kanskje vil se på som veldig gammeldags.Da var tilbudet mye bedre til oss voksne. Jeg fikk også laget meg flere flotte drakter og kjoler mens jeg var der.Og en av draktene fikk jeg laget maken til Martine i str 2 år. Litt morsomt å ha ( det var en litt sånn tunikalignende sak med buks og veske til). Maten var god, men å være vegeterianer bød innimellom på litt utfordringer.Har nok ikke akkurat lagt på jeg i ferien, men kan heller ikke skryte av å ha tatt sånn av nei Flyturen hjem gikk over all forventning,hadde trodd det skulle bli mer strevsomt den veien men det ble tvert imot. Ungene oppførte seg som noen engler. Nå er det vaskemaskinen som går i ett med alle klærne- det tar visst aldri slutt. I kveld skal jeg prøve å få lest litt i dagbøkene deres. Nå må jeg ta meg av ungene litt! Kjempeklem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. august 2005 #1311 Del Skrevet 8. august 2005 Hei på deg Charmina! Og hjem igjen til gamlelandet! Har savna deg masse vettu! Kjempekoselig å lese om ferien deres. En skikkelig drømmeferie! Den drakten Martine fikk hørtes veldig fin ut! Er vel en stund til den passer så det går vel ikke an å få se bilde..? Kan tenke meg at vaskemaskinen får kjørt seg i dag, ja. Håper været hos dere er bedre enn her, gråvær og regn er stikkord dessverre Ha en flott kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. august 2005 #1312 Del Skrevet 8. august 2005 Heeey! Velkommen tilbake fra ferie! Høres virkelig ut som om dere har vært i paradiset, men Bergen er jo også et hyggelig sted Etter at KG hadde bli-ny-dager har jeg ikke funnet ut av en damned shitt, så mine innlegg er foreløbig fullstendig frie for farger eller andre størrelser,skrifttyper o.l,men en stoooooooooooooooooooooooor velkommen hjem-klem kan du jo få allikevel. Pinny føler sterkt for å gi deg en velkommen hjem-slikk i ansiktet,så da gjør hun det. Håper du får en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 8. august 2005 #1313 Del Skrevet 8. august 2005 Heia!! Hørtes jo ut som om dere har hatt d kjempe fint i ferien då! Velkommen tilbake då!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 9. august 2005 #1314 Del Skrevet 9. august 2005 Så herlig å ha deg tilbake igjen snuppa!!!!! Du har definitivt vært i paradis ja....jeg fikk plutselig veeeeldig lyst til å dra til Mauritius!! Det koster sikkert litt mer enn jeg har på kontoen etter ferien...så da får vi ta det en annen gang!! Du må definitivt poste noen bilder derfra, når du får summet deg litt altså! Og du...klesvask...jeg har ca. tre tonn fortsatt...og nå har maskinen gått 24/7 i tre dager!! :grine2: Det er heeelt utrolig...vi er jo bare to voksne..som har vært hjemmefra i en mnd....hvordan skal dette ende?! Må si jeg ser mørkt på hvordan det skal bli når vi får barn!!! Må ta mannen litt i ørene når det gjelder klesforbruk tror jeg! (godt å ha noen å skylde på.... ) Håper du får en kjempefin dag vennen!! KJEMPE- fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 10. august 2005 #1315 Del Skrevet 10. august 2005 Velkommen hjem!!! Hørtes ut som en helt fantastisk tur. Helt herlig, jeg vil også dit Gleder meg til å se bilder! Her går vaksemaskinen heletiden selv om vi ikke har vært på ferie her... Hmmmmmmmmmm Nei, jeg får lage litt middag nå vel. Godt å ha deg tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 11. august 2005 #1316 Del Skrevet 11. august 2005 :pippi: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 11. august 2005 #1317 Del Skrevet 11. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. august 2005 #1318 Del Skrevet 12. august 2005 *henter deg opp fra side 2* Hei vennen min! Håper det står bra til i Charminaheimen for tida. Her er det ganske fint og varmt vær for tida, og vi har starta nedtelling til ferien vår... Ønsker deg og dine en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 12. august 2005 #1319 Del Skrevet 12. august 2005 Innom og ønsker Charmina ei riktig god helg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 13. august 2005 #1320 Del Skrevet 13. august 2005 så gøy å se deg tilbake!!!!! jippi!! Jett om jeg har ventet Er kommet hjem jeg og, men kommer med referat i morgen. Må ta jobben med å pakke ut her... snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå