Gjest lillelou Skrevet 14. juni 2005 #1081 Del Skrevet 14. juni 2005 Halla, Charmis! Nå ser jeg deg for meg, der du sitter med munnen full av tannblekegreier -forhåpentligvis er det strevet verdt! Høres ut som om vi har lignende spennende program for dagen,husarbeid er virkelig noe av det aller kjedeligste jeg vet, toppet av å bytte sengetøy, for da føles det alltid som om dynetrekket er i ferd med å kvele meg.Action. Stor klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 14. juni 2005 #1082 Del Skrevet 14. juni 2005 Nå går det jammen fort til dere reiser ja. Åååå så heldige dere er Jeg skulle mer enn gjerne lagt meg i kofferten ja. Kanskje varmen slår ut Martine slik at hun ikke klarer annet enn å bare sove seg gjennom natten der nede... En liten ønskedrøm! Håper dette snur snart hvertfall, dere må jo være ufattelig slitne! Hva med å legge henne på eget rom?? Prøvd det? Ja jeg er også spent på om blekingen hjalp.. Kunne tenkt meg det selv jeg.. Henrik har sikkert glemt deres lille krangel om sko når han kommer hjem, hvem er ikke uenige med foreldrene sine om sånt innimellom? Men får jo inderlig håpe at regnet forsvinner snart og det blir sommer så man kan benytte andre sko snart. Dette er jo håpløst! Det er i nordnorge man skulle bodd skjønner jeg. Men om 3 uker da kan jo dere vimse rundt i sandaler hele dagen så da er det egentlig ikke noe synd på dere. Vel, ha en fin dag- og kos deg med fruene i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 14. juni 2005 Forfatter #1083 Del Skrevet 14. juni 2005 Lillelou JA et vakkert syn kan du tro Sengetøy action ja- føler det litt på samme måten. Men må man så må man Silje:) Har også en drøm om at varmen kanskje slår henne ut ja Og nei, jeg burde ikke klage på været når jeg snart skal til paradiset! :oops: Men kunne nå fått litt sol de som er igjen her også da.................. Dark Angel Ikke mye å spennende å finne nei!Men det er ennå langt igjen! Da er ungene hentet på skolen og Martine er nedlagt igjen. Hun sover alltid en god dupp etter at vi har kommet hjem. Charminamannen kommer litt senere hjem i dag så jeg får vel bare begynne å varme litt middag til Henrik og meg! Tenker det blir hjemmelaget spaghettisaus i dag jeg!Har noen porsjoner ferdig laget så da er det jo enkelt! Tenkte å rydde litt i klesskapene også i dag! Må jo etterhvert se over hva vi skal ha med oss. Ikke så lett å pakke for 4 personer i en mnd. Må jo bare ta med det aller nødvendigste.Men litt blir det jo alikevel. Satser på å kjøpe litt der nede også da!De har visst masse fint til priser vi bare kan drømme om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 14. juni 2005 #1084 Del Skrevet 14. juni 2005 Blir helt reisesyk på dine vegne jeg Charmina!!! Men enig med La Traviata...kommer til å savne deg veldig!!! Håper du stikker innom med en reiseskildring avogtil...så vi iallefall hører at du har det bra!!! Jeg har akkurat fått mannen og voffen hjem..så nå må vi sette oss ned å diskutere kattetrøbbel...du skjønner vi har akkurat sett oss ut en liten kattunge...men så er vi litt i tvil da... Dumt å se på kattunger..for da lar jeg meg så lett overtale..de er jo så søøøøøøte!!! Kos deg med fruene i kveld snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 14. juni 2005 Forfatter #1085 Del Skrevet 14. juni 2005 Madden jeg kunne nok ikke sett på de kattene - jeg blir helt syk jeg når jeg ser sånne. Hjertet verker etter å bare ta de med hjem Ja finner jeg den nettcafeen blir det nok litt reiseskildringer tenker jeg! Nå har jeg kost meg med fruene. Det er bare kveldens høydepunkt. Ungene sovnet som noen dupper etter badingen så kvelden har vært fredelig. Charminamannen sovnet som en dupp på sofaen han også så det var nok ikke bare ungene som ble trøtte av det varme vannet nei! Nå skal jeg lese litt før jeg kryper under dyna!Og i morgen er det nok en dag uten store planer - I LIKE IT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 14. juni 2005 Forfatter #1086 Del Skrevet 14. juni 2005 Fikk denne av en venninde isted! Noen som vil melde på mannen sin? I neste Robinsonkonkurranse: - 6 gifte menn blir nedsleppt på en øy med bare 1 bil og 3 barn hver i 6 uker. - Hvert barn driver med 2 ulike sporter og enten musikk eller dansetimer. - Det finns ingen Macdonalds. - Hver mann må ta hånd om sine 3 barn, holde sitt tildelte hus rent, gå igjennom lekser, hjelpe til med ulike skoleprosjekt, lage mat, vaske og betale "liksomregninger" der pengene man får ikke rekker til - Man får en sum penger som skal rekke til mat hver uke. - Hver mann må ta hvert barn med seg til avtalte legetimer, tannleger og frisør. Han må til og med bake kaker til barnas ulike sosiale arrangement. - Han må også være ansvarlig for å innrede sitt tildelte hus på øya, plante blomster og se til att det til enhver tid er representativt. - Mannnen får bare se på tv når alle barna sover og alle plikter er gjort. - Hver far må kunne alle ordene til hvert eneste idiotiske barnerim som kommer på tv og navnet på alle tv-karakterer i alle tegneserier. - De må barbere sine ben hver dag, bruke sminke som de skal ta på mens de kjører sine barn til respektive aktiviteter og laga 3 forskjellige luncher. - De må bruke ubekvemme og for små, men supermoderne sko, ha neglene lakkerte og øyenbryna nappet. - Under en av disse 6 ukene, må de ha plagsomme kramper i magen, ryggverk, og fryktelige men uforklarlige humørsvingninger uten å klage eller utsette sine gjøremål. - De må springe på et utall hjem- og skolemøter og tilbringe flere timer i lekeparken med sine mindre barn. - Hver kveld før han legger sine 3 barn skal han bade dem, ta pysjamasen på, børste tenner og hår. Samme prosedyre på morgenen før klokken 7. - En test vil gjennomføres i slutten av disse 6 uker, der han skal kunne følgende: hvert barns fødselsdag, lengde, vekt, skostørrelse, klesstørrelse og lærerens navn, barnets fødselsvekt, -lengde, klokkeslett, hvert barns favorittfarge, bestevenn denne uken, favorittgodteri, -sang, -drikke, -leke, største frykt og hva de vil bli når de blir store. - Barna stemmer dem ut fra øya avhengig av hvordan pappaene har oppført seg. - Den siste pappaen som blir igjen vinner, om han har nok styrke igjen tilå møte sin partner og ha sex med henne uten forvarsel og hvor som helst.. - Den som vinner får i premie å gjøre denne konkurranse om og om igjen i ca. 18 år, og får retten til å kalle seg selv mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #1087 Del Skrevet 15. juni 2005 Huff denne natten har vært helt til å av. Martine våknet kl 00.30 og holdt det gående til 02. Så var det full rulle igjen fra kl 03 til 05 :o Hun holder bare sånn baluba!!! Armene ut gjennom sprinklene mens hun drar den der sprinkelbeskytteren helt ned sånn at hun kan se. Beina rett til værs, og jammen drev hun ikke å dro natt buksen av seg også. Så klarte hun å tisse seg våt og måtte få fullt skift. Og skravla går og innimellom er det de jubelropene. Vi klarer jo ikke å holde oss innimellom og må bare le av henne for det er ganske så komisk å se og høre på henne. Men vi er bare sååååååååååå trøtte da når morgenen kommer Og når Henrik da kommer gråtende ned om morgenen med migrene og ikke vil gå på skolen ja da har jeg mest lyst til å jeg også! Men etter masse kos og godsnakk (pluss bestikkelser med at han får tyggis når han kommer hjem :oops: )så gikk han på skolen tilslutt med avtale om at de skulle ringe meg om han ble værre. Stakkars gullet mitt jeg får litt dårlig samvittighet da,men han har jo så masse fravær allerede. Og de har jo ikke ringt så det går sikkert bra! Katten jeg passer løper helt amokk inne i huset så for det meste holder jeg henne inne på et rom. Det ser ut som om hun roer seg mye mere da og slapper av. En kjempeskjønn katt Veldig leken og kjærlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. juni 2005 #1088 Del Skrevet 15. juni 2005 Hei Charmina! Huff, så kjipt med sånne netter. Og så Henrik med migrene attpåtil... Håper han blir bedre! Humret godt av den Robinson-konkurransen Åh, jeg elsker katter, særlig de som er kosete! Familien min hadde en rød burmeser når jeg var mindre, den var kjempekosete og snill Dessverre døde han for noen år siden, men ble 15 år gammel da. Ha en flott dag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. juni 2005 #1089 Del Skrevet 15. juni 2005 Innom med en klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 15. juni 2005 #1090 Del Skrevet 15. juni 2005 Stor Bustis til bare deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 15. juni 2005 #1091 Del Skrevet 15. juni 2005 Heia.. Stakar deg som hadde sånn natt :o Men det er vel en liten del av det å ha smått det og ann :klø: tar eg.. Venninda mi har en snylte forkjøla 1 åring som griner hele natta og ikke kan begripe ka fæle greier som feiler henne.. uff... er ik bare fryd og gammen tenker eg.... selv om d nupper litt i eggstokkene når en ser de ligger der og smiler å ler.. Håper neste natta blir litt bedre da;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. juni 2005 #1092 Del Skrevet 15. juni 2005 Sanne ord, Escada. Jeg kjenner også det napper skikkelig i eggstokkene når jeg ser bildene av Charminas små. Fordelene oppveier bakdelene, er det ikke sånn,kjære Charmis? (babysug- research-fisking.... ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #1093 Del Skrevet 15. juni 2005 LA Traviata Katter er koselige. Hadde 3 stk jeg før Henrik ble født. De lever nå lykkelig omplasert da legene trodde han var allergisk! :cry: Lillelou Bustis ¤Escada¤ Til jentene som får lyst på småttiser tross lesing om nattevåk - ja de er jo deilige uansett da - men kanskje litt mindre midt på natten Ungene er hentet, og ute er det faktisk ganske deilig og varmt :o utrolig! De fikk seg nå en is på veien hjem til stor jubel - og valgte selvfølgelig den største de kunne finne i hele butikken Om ikke så lenge kommer Charminamannen hjem og da er det middag som står på planen. Etterpå blir det kanskje en tur ut på hagesenter og på sandal jakt. Har lyst på noen sports sandaler som også tåler vann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #1094 Del Skrevet 15. juni 2005 Vi lurer litt på om vi skal være med på en slik tur og [url=http://english.mauritius-tipps.de/newpage6.html]Svømme med Delfiner når vi er på Mauritsius. Synes det ser så fantastisk ut :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. juni 2005 #1095 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg syns absolutt dere bør svømme med delfiner. Det tror jeg er en av tingene man angrer på hvis man dropper det (uansett hvor turistifisert det evt.må være... ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 15. juni 2005 #1096 Del Skrevet 15. juni 2005 Hei hei Charmina! Dagboka di blir så ofte oppdatert at jeg mister helt oversikten Svømme med delfiner høres jo fantastisk ut! Men gode gamle Norge er nok for meg bare vi får varmt ver og SOL!!!!!! Ha en fin kveld da vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. juni 2005 #1097 Del Skrevet 15. juni 2005 Svømme med delfiner... *drømme* Jeg også vil!!! Du har vel ikke plass til en liten Traviata i kofferten din vennen? Håper shoppingen var vellykket! Har også handla planter i dag - mannen holder på å plante ut nå! Husker ikke hva de het, men de var fine! Ha en fin natt! Stooor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #1098 Del Skrevet 15. juni 2005 La Traviata Alltid plass til en liten La Traviata i kofferten kan du skjønne. Jeg hiver bare utav litt klær og sko jeg så går det nok bra Shoppingen ble det ikke så mye av! Syntes plutselig at Martine var så varm, og da jeg sjekket tempen hadde hun nesten 39 stakkars. Ikke rart hun ikke har vært helt i strøk i dag. Kanskje er det den 4 barnesykdommen som er kommet ................eller noe annet! Datteren til en venninde har den nå, så kanskje? Eller kan det jo også være en tann på gang da. Kjenner en liten hard kul nede, men kan ikke se noe. GAv henne en stikkpille med paracet til natten og nå sover hun godt der inne i sengen sin.Håper vi alle får en rolig natt! Har lagt på sofaen og sett på Lost - spennende. Digger den serien jeg.Så ikke de 2 første episodene, men så var jeg plutselig frelst Kjekt at de nå sender to og to episoder i samme slengen. I morgen skal jeg på kurs! Jeg har jo fortalt tidligere at min store lidenskap og hobby er dukkehus og miniatyrer. Og i morgen skal jeg på kurs og lage lysekrone til huset mitt! Gleder meg! Det dumme er at Henrik akkurat da skal ha avslutning for sommeren så det kræsjer litt! Men Charminamannen skal ta med seg ungene han (om ikke Martine er værre) og grille og kose seg med de andre foreldrene mens mammaen får litt sårt tiltrengt tid for seg selv på kurs Nå MÅÅÅÅÅ jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 15. juni 2005 #1099 Del Skrevet 15. juni 2005 hei Snuppa!!! Så utrolig mye koselig lesning. Er en stund siden jeg har vært her nå. Dagene fyker avgårde. JAAA du må klart svømme med delfiner. Så mega spennende det hørtes ut.Jeg tror du kommer til å få en fantastisk tur dit. Jeg gleder meg masse til å høre om turen når du kommer tilbake. Og ikke minst håper på å få se litt bilder. Har vært favoritt reisemålet mitt lenge. Her i gården går alt sin vante gang. Dagene som hjemmeværende mor er topp. Før jeg vet ordet av det så er dagen gått, men det kan jo ha noe med at vi sover lenge og da Men det er jo deilig og da. Ikke noe gøy å lese om Martine som ikke vil sove skikkelig. Det må hun slutte med så mor får skjønnhets søvnen sin ja! Men mener å ha lest om at barn har 3 forskjellige soverytmer før de finner den endelige liksom. Får bare håpe dette er riktig og at Martine snart er ferdig med sin! Takk for en koselig samtale på msn. Og ha en super natt. Håper Martines form blir bedre og at hun la seg fin til igjen. Natta snuppa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #1100 Del Skrevet 16. juni 2005 Med Capsen på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå