Glossy Skrevet 6. juni 2005 #1021 Del Skrevet 6. juni 2005 Ja, da har Marthe sovnet. Nesten en time før tiden så da har jeg jo mye tid her inne Tenkte å se modell jakten, men kjenner meg selv rett så står det bare på i bakgrunnen. Trives godt her inne jeg Håper du har hatt en fin dag! Har jo til og med vært sol!!!! Og det er ikke verst. Har hengt ut klær og jeg. Greit å få de inn tørr og ikke mer våt en da jeg hengte de ut I morgen er det svømming igjen for vår del. Ikke mange igjen før sommeren så da er det bare å nyte de fullt ut. Badedrakten til Marthe begynner å bli utslitt allerede. Ikke av svømmingen tror jeg, men heller av at den blir vasket skikkelig mellom hver gang. Men nå har mor bestillt ny på H&M så da gjør det ingenting. Må ha en liggende til vi skal på tur! Tenker dere alle gleder dere masse til å reise på tur nå?? Har dere begynt å pakke?? Det hadde sikkert jeg gjort, for den ferien deres er jeg bare SÅ missunnelig på! Har forresten tenkt å skjerpe meg litt før ferieturen så i dag er det dag 1 uten snop!! Håper bare jeg klarer å motstå fristelsen frem til vi reiser. Er en skikkelig søtmoms!! Skal ha "treningsstudio" her hjemme frem til sommeren. Hver tirsdag og torsdag, så da er det bare å gi gass! Håper jo på noen kilo frem til ferien da. Så har du gode råd så lytter jeg gjerne! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. juni 2005 Forfatter #1022 Del Skrevet 6. juni 2005 LA Traviata Jeg får prøve igjen og se om det blir annet en mini bilde Glossy Har ikke begynt å pakke annet en oppe i hodet mitt Men har kjøpt inn en del klær til de små da. Og skal ha meg en liten shopping runde når feriepengene kommer Gleder meg veldig nå ja!Men er ikke så glad i å fly da og det er jo langt avgårde! Når det gjelder trening og tap av kilo : drikk masse masse vann og får du lyst på godis spis sukkerfrie drops eller noe. Det tar iallefall det værste av søthungeren. Håper Marthe har det bedre og tar puppen Nå¨skal jeg stupe til sengs! Får alle fra barselgruppa på besøk i morgen-koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. juni 2005 Forfatter #1023 Del Skrevet 6. juni 2005 Oj skulle ikke glemme deg Lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. juni 2005 Forfatter #1024 Del Skrevet 6. juni 2005 Prøver igjen det med bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. juni 2005 Forfatter #1025 Del Skrevet 6. juni 2005 Nå funket det ja - takk jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. juni 2005 #1026 Del Skrevet 6. juni 2005 Se der ja! Frøken flottesen med solhatt :-) Sov godt Charmina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. juni 2005 Forfatter #1027 Del Skrevet 7. juni 2005 La Traviata Ja det er kjekt med litt hjelp så blir man jo så flink Her er jeg i sving med støvsugeren - får besøk av alle fra barselgruppa klokka elleve. Vi er fem stk tilsammen. Kjekt at alle kunne komme. Og om litt er jeg nok i full gang med vaffelsteiking Martine sover søtt (har vært masse våken, hun gleder seg sikkert til besøket )så det passer jo bra. Da er hun iallefall uthvilt når gjestene kommer. Tilbake med rapport senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. juni 2005 #1028 Del Skrevet 7. juni 2005 Mornings! Håper bareselgruppen blir vill suksess-vaflene dine også. Vafler er deilig mumsemat! Lille Pinny hilser også her hun sitter (nesten nybadet) med pels som skinner og glitrer som en liten diamant! Håper du får en god dag! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. juni 2005 #1029 Del Skrevet 7. juni 2005 Hei Charmina! Så koselig med barselgruppe da - nam nam, vafler er godt! Send over noen da, hvis det er noen igjen etterpå! Ha en fortreffelig kveld med fruene og alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 7. juni 2005 #1030 Del Skrevet 7. juni 2005 ÅÅÅ!!! Godjenta Martine!!! Hun er bare til å spise opp!!! Tusen takk for alle koselige hilsener i dagboka mens jeg var på tur da vennen!! Har hatt en fantastisk fin tur....var nesten litt trist å dra hjem! Men nå er det jo på tide å jobbe litt også da...kan ikke bare sløve og shoppe heller.. Ha en kjempefin tirsdagskveld da snuppa mi!! Kos deg med fruene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 7. juni 2005 #1031 Del Skrevet 7. juni 2005 Hei! Kjempe søtt bilde!! Jeg er smilende og blid for tiden!! Fikk B på eksamenen og nå er jeg sykepleier! Ps : sjekk personlige meldinger forumet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 7. juni 2005 #1032 Del Skrevet 7. juni 2005 Er så herlig den tulla di!!!!*smelt* Har fått vasket hus i dag jeg og. Veldig deilig å få det gjort ja. For et deilig vær vi har hatt i dag! Krysser fingrene for at det holder seg i morgen og!! Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. juni 2005 Forfatter #1033 Del Skrevet 8. juni 2005 Lillelou Tror jeg kommer og kidnapper den hunden din en dag LA Traviata Fikk du vaflene jeg sendte over eller? Madden Så vidunderlig å ha deg tilbake snuppa mi. Og den turen hørtes bare toppers ut! Bertine GRATULERER vennen min, jeg er såååå stolt av deg! En stor bukett :dagensrose: til deg Glossy Hmmm det hjalp ikke mye med kryssinga nei hvor er solen blitt av?Nå vil jeg ha sommer altså!Makan!!!!!Husvask er utrolig godt etter at det er gjort Klokka er litt over åtte og jeg sitter her og venter på feieren. Er så trøtt at jeg nesten stuper! Martine har holdt det gående siden kl 02 i natt :o og har akkurat sovnet nå. Jeg skjønner bare ikke at det går an å holde på sånn jeg. Hvor får det barnet energien sin fra???? :klø: Barselgruppen i går var kjempekoselig. Vi puttet alle 5 ungene oppi lekegrinda og der storkoste de seg.Det var så artig å se på de. Men jammen er de ulike i utviklingen. 2 av de kunne gå rundt bordet, og reiste seg rett opp fra gulvet og sto :o 4 kunne krype og sitte. Martine var den som ikke kunne noen av delene .4 sov om natten mens 1 ikke gjorde det (ikke akkurat vanskelig å gjette hvem det er da) Vi skarvlet,spiste vafler og drakk deilig iste (pluss kaffe da til de som drakk det) Deilig. De var her fra elleve til to. Så hentet jeg unger på skolen. Om ettermiddagen fikk vi besøk og når kvelden kom lå jeg som et slakt på sofaen med den hodepinen Men fikk nå med meg fruene da Litt senere i dag skal jeg opp på Volvat og gi Martine en Hepatitt B vaksine. Fikk først info om at hun ikke trengte det også kontrabeskjed. Så da var det bare å kaste seg rundt og få ordnet det! Håper de kan gi henne den selv om hun er forkjølet da!Huff ikke noe kjekt å måtte gi slikt til sånne små. De skjønner jo ikke hvorfor noen kommer og stikker de stakkars. Nei, får finne meg litt frokost mens jeg venter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. juni 2005 Forfatter #1034 Del Skrevet 8. juni 2005 Venter fremdeles på feieren men det er vel ingen bombe. Skjønner ikke at de aldri kan komme når de lover jeg!!!! Huff det er bare 10 grader ute og jeg synes det er kaldt i huset også jeg. Måtte bare finne fram en strikkejakke. Det skal da ikke være sånn i juni mnd?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. juni 2005 #1035 Del Skrevet 8. juni 2005 Pinny sier at du kan få låååne henne,for hun tror du er snill mot små hunder! :-) God formiddag, du stakkars søvnmanglende Charmina! Har dere samme deeeilige sommerværet (10 grader og regn) som oss? Håper feiermannen dukker opp snart, og at dagen din tar seg opp til uante høyder! Formiddagsklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. juni 2005 #1036 Del Skrevet 8. juni 2005 Så søøøøt med hatten!! Åh, hvorfor frister du meg.. Jeg får så lyst på baby.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. juni 2005 Forfatter #1037 Del Skrevet 8. juni 2005 Lillelou Feieren kom da han omsider. Gleder meg til å låne Pinny-den har bare stjålet mitt altså Etter at feieren var ferdig dro jeg og Martine opp på Lagunen (digert shopping senter) og kikket litt i butikkene før vi dro på Volvat for å gi henne den reisevaksinen.Det endte selvfølgelig opp med at jeg også måtte få den der Hepatitt B sprøyten (au au au). Og da ble vi 1020,- fattigere Martine var så flink,men ville ha puppen til trøst etterpå da! Da jeg så skulle hente bilen på parkeringen på Lagunen så gikk selvfølgelig brannalarmen akkurat og tusner av mennesker strømmet ut. :o Trodde aldri jeg skulle fått dratt derfra igjen. Nå skal Martine i seng og jeg skal på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 8. juni 2005 #1038 Del Skrevet 8. juni 2005 Å SÅ SØT BEBIS!!! (Blir nesten misunnelig her;) he he..) Heldig du er så har så sjønne unger.. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 8. juni 2005 #1039 Del Skrevet 8. juni 2005 Å jeg som ikke så rosen du har gitt meg på dagens rose tråden før nå! Tusen takk, ble rørt til tårer jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 8. juni 2005 #1040 Del Skrevet 8. juni 2005 Hei snuppa! Spørs om ikke jeg må komme å gå tur med Martine så du får sove litt. Høres ikke noe bra ut med så lite søvn. Jeg skjønner heller ikke hvordan Martine klarer seg uten søvn. Er lite søvn om dagen her i gården og, men hun sover iallefall på nettene. Huff huff. Du får rope på meg hvis det blir for gale da vet du I dag har vi gjort fin lite. Bare reist fra besøk til besøk og blitt oppvartet. Veldig deilig det og, selv om Marthe ble lei på slutten. Ble sutrete og grinete, men sovnet som en stein her hjemme klokken åtte. Er veldig greit å legge henne så tidlig. Tenkte å ta meg en runde på jogge maskinen nå før mannen kommer hjem fra jobb. Da tar han dusjen og da forsvinner det varme vannet for ja Ha en super kveld vennen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå