Gå til innhold

Ny tittel: du er en del av onsdskapen i samfunnet.


kkristin

Anbefalte innlegg

Gjest TomKrus
Jeg tror du misforsto meg der. Jeg ønsket ikke å bremse tråden med fokus på meg, derfor sakset jeg inn et innlegg fra Waco for å bringe den videre. *Og prøvde å tulle litt med Davidstjernen* (i og med at den ikke var så viktig egentlig). Jeg ville bare dytte i gang videre slik at fokus kom bort fra dette her.

Ditt markeringsbehov (høyt testosteron-nivå?) bidrar lite, så slutter du å sette foukus på deg selv, men heller lister deg stille ut og starter en egen tråd, så er det mulig diskusjonen tar seg opp igjen, men da dette er en typisk tråd man diskuterer for å diskutere, tviler jeg på det. Så sant ikke andre drar den i gang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Valhalla

Ok hvis jeg skal svare seriøst på det innlegget det er ikke det jeg ønsker,men jeg frykter at det vil bli slik.

Jeg ser heller ikke bort fra at det en gang i fremtiden kan bli balkan tilstander i stort sett hele vest europa. Jeg er kanskje paranoid eller jeg ser ting før andre som sover.

Sånn Melissa,kommentar? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må ikke glemme at like viktig som det er med kunnskap om dette, er det å bidra med å redusere sitt eget forbruk. (!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Vi må ikke glemme at like viktig som det er med kunnskap om dette, er det å bidra med å redusere sitt eget forbruk. (!!!)

Noe annet ville vel være hyklersk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, kanskje indirekte. Men poenget med å bidra er ikke hvordan man føler seg hvis man gjør det, eller hvordan man føler seg hvis man ikke gjør det. Poenget er at vi har MULIGHETEN til å hjelpe, og det er det jo fantastisk at vi har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja' date=' kanskje indirekte. Men poenget med å bidra er ikke hvordan man føler seg hvis man gjør det, eller hvordan man føler seg hvis man ikke gjør det. Poenget er at vi har MULIGHETEN til å hjelpe, og det er det jo fantastisk at vi har.[/quote']

Men du måkke tro valhalla forstår slike ting som at siden nordmenn kan reise hvor dem vil, så kan utlendinger reise hvor dem vil, så lenge dem ikke drar til norge vel og merke...

spør ham sjøl, hvordan hadde han selv likt det dersom grensene til norge var stengt og han ikke hadde adgang til flyplassen med mindre han hadde visum eller skulle gifte seg?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...