Jump to content
A.s

Fotballfrue kritikk

Recommended Posts

A.s

Synes reklamen har tatt helt av, og at det burdes klage til Forbrukerrådet.

Bloggen har endret seg stort. Det er mindre personlig preg enn noengang, innlegg som ser ut som de er skrevet i all hast, lite annet enn reklame og adlinks, lite inspirasjon å hente lenger som var min hovedgrunn til å lese den færre/ sjeldnere innlegg enn noengang, og stadig mer overredigering..

Dessverre ville en slik kommentar blitt avfeid som ukonstruktiv kritikk i hennes kommentarfelt, så da tar jeg diskusjonen her istedet, det man kan dele sine meninger fritt..

Edited by A.s

Fortsetter under...

Batteri

Hæ?

Rosenrød

Hva er linken til den videoen?

MiniMjau

4 voksne og alkohol i alle glass. Hvem er barnevakt?

Keikolina

Stuepiken Manuela kanskje?

Gia_

4 voksne og alkohol i alle glass. Hvem er barnevakt?

Stuepiken Manuela kanskje?

Herlighet, dere tror vel ikke at hu de sitter dritings med en unge på 1 år i utlandet? Er lov å legge ut en morsom video, uten å bli stempla som uansvarlig og full?

Annonse

LilleLerke

Ikke snakk om å være dritings eller ikke, men hun har tidligere sagt at en person alltid er edru :P

Gia_

Ikke snakk om å være dritings eller ikke, men hun har tidligere sagt at en person alltid er edru :P

Virka som om de over her skulle ha det frem som at hu var dritings. Går ann å være i godt humør uten alkohol også, dessuten var det vel kaffé de hadde drukket? :)

MiniMjau

Herlighet, dere tror vel ikke at hu de sitter dritings med en unge på 1 år i utlandet? Er lov å legge ut en morsom video, uten å bli stempla som uansvarlig og full?

På spørsmål om dette tidligere, sa hun at det alltid var en voksen som ikke drakk alkohol, når barnet var med.

SKE87

Virka som om de over her skulle ha det frem som at hu var dritings. Går ann å være i godt humør uten alkohol også, dessuten var det vel kaffé de hadde drukket? :)

Ja, mexicansk kaffe...

Keikolina

Som i kaffedoktor? 😁

Edited by Keikolina

MiniMjau

Ja, mexicansk kaffe...

Med tequila ja

Annonse

Guest Tjufsa

Evig eies kun et dårlig rykte. Sorry, men de kan lage trutmunnen og leke blåsefisk 24/7, det endrer ikke min oppfatning av paret.

SKE87

Den videoen er bare så sykt klein!!!

Fotballfruen som er oversminket og stiv som en ispinne, prøver å være crazy!

Jeg måtte se den 3 ganger etter hverandre, bare for å plage meg selv. Den er garantert både laget og lagt ut i fylla!

Haha! Samme her :D

A.s

Den videoen er bare så sykt klein!!!

Fotballfruen som er oversminket og stiv som en ispinne, prøver å være crazy!

Jeg måtte se den 3 ganger etter hverandre, bare for å plage meg selv. Den er garantert både laget og lagt ut i fylla!

Ja, jeg krymper meg hver gang.. Skjønner ikke hvordan de kan tro at den oppførselen passer sammen med imaget i bloggen.. Om det skal være et magasin på nett som hun har sagt, er jo dette ikke profesjonelt på noe vis.. Spesielt når de aldri har vist seg slikt tidligere, er veldig krampaktig humor, og virker bare som noe slags stunt fordi de har fått beskjed om å bli morsomere/mer avslappet i forhold til lesere/norges befolkning. Så har det tatt helt feil retning.. Finnes mange andre måter å forholde seg til de rådene på istedet. Hva med å ha følge regler for reklame bedre, bli hyggeligere mot leserene, og ha bedre innlegg? Hadde vært bedre bruk av tiden. Bloggen har tapt seg kjempemye.

Guest Blåbæret.

Blir flau av instagram-videoen. Det ser ikke naturlig ut i det hele tatt, og de grimasene kan ikke kalles for grimaser en gang. :P Alt er bare veldig påtatt, stivt og fake. Pinlig.

skruf

Den videoen på insta er bare superflau!

Men, godt å se at hun ikke redigerer seg supertynn på de siste bildene i bloggen. Hun ser helt naturlig og normal ut i fasongen på de bildene. Overarmer som ikke er supertynne, pene og veltrente lår, ikke ekstremtynn midje og en generelt vanlig fasong.

katinkatinka

Syntes egentlig det er veldig deilig og se en mer uhøytidelig versjon av CBE. Hun er kanskje ikke verdens festligste, men hun prøver i alle fall. Liker det mye bedre enn den humørløse perfektsjonisten hun har fremstått som noen ganger tidligere.

Guest paramount

Den videoen på insta er bare superflau!

Men, godt å se at hun ikke redigerer seg supertynn på de siste bildene i bloggen. Hun ser helt naturlig og normal ut i fasongen på de bildene. Overarmer som ikke er supertynne, pene og veltrente lår, ikke ekstremtynn midje og en generelt vanlig fasong.

..men ikke så superflau som *sesåflinkjegertilåtrene* videoene...type maaaaaaange aka 37 stk.....som Helene Drage har lagt ut på Juuutuuube......*pute eller dobbeltdynemoment*.... :sjokkert:

Edited by paramount

Guest
This topic is now closed to further replies.

Artikler fra forsiden

• Create New...