miyazaki Skrevet 10. januar 2015 #1 Del Skrevet 10. januar 2015 Jeg har begynt å bruke spinningssykkelen vi har i kjelleren i det siste, og har begynt å bli nummen i hånda når jeg sykler, som om armen min sovner! Har ikke noe stramt som kunne forårsaket det så det er kjemperart, noe som har opplevd lignende eller vet hva det er? Akkurat i dag så går det ikke over heller, er nummen mange timer etter trening. Kan det være nerver i klem? Blodpropp? Er ung og går på ppiller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #2 Del Skrevet 10. januar 2015 Når du sykler så blir det mer trykk i skulderen enn normalt. Der går det nerver. Høres ut som det er en nerve som kommer i klem når du sykler. Du bør se på teknikken din og prøve å forbedre den Anonymous poster hash: 36668...795 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #3 Del Skrevet 10. januar 2015 karpal tunnel syndrom Anonymous poster hash: 77de8...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #4 Del Skrevet 10. januar 2015 karpal tunnel syndrom Anonymous poster hash: 77de8...fb2 Helt på jordet. Da hadde ts vært plaget av at fingeren (vanligste er langefingeren) "hengte" seg opp når hun knyttet neven. Anonymous poster hash: 36668...795 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå