AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #1481 Del Skrevet 28. mars 2015 Kan du gå ut med vogna og jentene en times tid? Nei, er opptatt. Alternativet er å vaske gulv, her. Vent litt, sa hun inn i pc skjermen. Kannikke Erna vaske da? Nei, hun kan ikke tilkalles på timen. Hun har annet arbeid å passe og. Er hun ikke pensjonist da? Erna, nei, hun er på stortinget, du ser henne jo på tv, så hun har annet arbeid å passe. Du tuller? Ja, det er tull. Går du ut, eller vasker du? Går ut, så klart. Taktikken fungerte, ønsket ikke at Stine skulle være alene her, og hun hadde godt av å komme seg ut litt. Det var bare om å gjøre å planlegge en taktikk som fungerte, og førte frem til målet. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #1482 Del Skrevet 28. mars 2015 Hvor den store vogna var, som vinikke fant i går? Jo, i bagasjerommet på Volvoen til bromlebassen. Kunne tro Gubben var kommet i ammetåka. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #1483 Del Skrevet 28. mars 2015 Gubben kom heseblesende opp trappene, nøkler hadde han glemt. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #1484 Del Skrevet 28. mars 2015 Står heisen? Nei, jeg trengte trim, svarte Gubben. Hva skjer her, det lukter rent? Gubben så seg forundret rundt. Ja, det er påskevasket. Stine har vært ute med jentene. Til uken er det din tur med moppen. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #1485 Del Skrevet 28. mars 2015 Hvorfor ligger slagborren her og slenger, spurte han da skoene var på vei av mannen. Du, det var et bilde som ramlet ned av veggen for noen uker siden, det kom aldri opp igjen fordi det måtte borres hull til det, husker du? Ja, skal jeg ta det med en gang? Nå er det stilletid for borring, desuten er du litt sent ute, for hullet er slt borret, det var delvis derfor Stine måtte ut med jentene. Det du kan gjøre er å finne en plastplugg og en skru og få bildet opp, uten banking. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #1486 Del Skrevet 28. mars 2015 Og påskekrimmen min? Står du der og forventer at alt kan komme dalende ned i hodet på deg, bare du sier hva du ønsker? Stine grep inn. Tråden ble kuppet, hun har gitt Fan i hele sulamitten. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #1487 Del Skrevet 28. mars 2015 Vi får få den bloggen opp å gå, sa Gubben, da blir du din egen herre. Frue i egen stue, er nok bedre. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #1488 Del Skrevet 28. mars 2015 Bare du LOVER. At hvis du lager din egen blogg. Så skal du IKKE hete noe med noens frue. For eksempel advokatfrue. Enhver som kan ta slagboret i egne hender er frue nok for sin egen lue. Det var alt. Ha en fin kveld. Anonymous poster hash: 44ff4...4f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #1489 Del Skrevet 28. mars 2015 Bare du LOVER. At hvis du lager din egen blogg. Så skal du IKKE hete noe med noens frue. For eksempel advokatfrue. Enhver som kan ta slagboret i egne hender er frue nok for sin egen lue. Det var alt. Ha en fin kveld. Anonymous poster hash: 44ff4...4f7 Takk for en god, virkelig god latter! Anonymous poster hash: 4999f...55b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #1490 Del Skrevet 28. mars 2015 Gubben skrudde lyden av Bettine Zetlitz på full guffe når hun avsluttet Lindmo med sangen han elsker for tiden, Sett at vi sier det sånn. Fruen holdt på å le seg i hel, ikke av Gubben, ikke av tven eller noe annet i stuen for den saks skyld, men av kommentaren på KG. Den stakkers AB kjenner jo ikke historien bak fruens fruetittel. Og ikke lar det seg gjøre å sende en pm til en AB heller. Kan du ikke gjøre som alle andre, du AB, kom og ring på døra så snakkes vi? Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #1491 Del Skrevet 28. mars 2015 Tilbake fra trilletur kom selvsagt Stine med "Italienomat", i form av lasagne. Hvor gjorde du av ungene når du hentet lasagnen? (Hun vet godt at vogna ikke skal stå utenfor noe steder når hun skal bare...) Hentet den ikke, ringte inn og bestilte og de kom ut og leverte, det heter å bruke hodet, og telefonen. Fint, flott gjort. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #1492 Del Skrevet 28. mars 2015 Der borte som vi runder hjørnet og kommer inn i gården, der kom det en dame ut og lurte på om du var syk, sa Stine. Hvorfor det? Fordi ingen andre får kjøre på barna dine. Hva sa du til henne da? At min stemor har fått husvaskedilla. Du, det sa du ikke, vel? Nei, bare at du vasket og at de er halvsøsknene mine. Hvem er hun, kjenner du henne? Det var nok Jessica, snakker med henne sånn på hils og litt til. Hun vil alltid se ned i vogna, og i bæreselen før vi fikk vogna. Hun ville se i ogna nå og, alle ser, som om jeg er en uansvarlig jentunge som har kommet i ulykka, med dobbelt resultat. Stine, det holder, brøt Gubben inn.Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #1493 Del Skrevet 28. mars 2015 Hører du nå, klokken skal ein time fram! Gubben koste seg med å leke opplysningsvesenet. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #1494 Del Skrevet 28. mars 2015 Stine, hvorfor har du ikke sagt at du har fått penger fra min far til førerkortet? Når du nå har fått alle pengene fra han så synes jeg det er riktig at det jeg har betalt får jeg tilbake, eller du setter de pengene inn på bankkontoen jeg disponerer, Gubbens stemme var i et leie som sa at nå hjelper det ikke med tull og tøys. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #1495 Del Skrevet 28. mars 2015 Okay, da, den satt langt inne hos Stine. Okay hva? Vi setter pengene i banken. Hvor er de pengene nå? Noe er på kortet mitt og noe ligger hos mamma. Hos mamma skal de ikke ligge, der brenner de raskt opp, det vet du. De ligger i en skolebok, der leter ikke mamma. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #1496 Del Skrevet 28. mars 2015 Gubben var ferdig med henne, nå fikk neste alvorsprat komme. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #1497 Del Skrevet 28. mars 2015 Du Stine, der er så mye undertøy som er forsvunnet herifra, kjenner du noe til det? Tror ikke din far bruker dameundertøy? Så på Gubben. Nei, da får dere virkelig legge meg inn, med tvang! Har lånt når jeg har vært her..... Låner du så leverer du tilbake, ikke sant? Det er baare deet aat mamma tror deet er mitt... Og bruker det, kan jo ikke si at det hører til heer? Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #1498 Del Skrevet 28. mars 2015 Vi var lamslåtte, begge to. Hva sier man til sånt til en syttenåring? Pinligere info har neppe Stine formidlet. Exen skulle bare visst!Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #1499 Del Skrevet 28. mars 2015 Stine gikk stille inn på ekstrarommet ror å holde på med sitt. Exen skulle bare visst hvem sitt undertøy hun spradet rundt i, hun ville dødd på flekken! La henne bare ha det hele, dette er bare direkte komisk, sa Gubben fortsatt lettere lamslått. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #1500 Del Skrevet 28. mars 2015 Jeg vurderer å søke på en 8 til 16 jobb, sa Gubben helt uventet. Men da går jeg kraftig ned i lønn. Fordelen er at jeg da får tid til jentene og får tid til å få ryddet opp i huset til mor. Jeg kan få to års permisjon fra kontoret. Så søk da, så kan du vurdere etterpå, om du får jobben om du vil ta den. Takk, det var akkurat det svaret jeg ønsket meg, Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå