AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #1261 Del Skrevet 23. mars 2015 Den flausen der skulle helst forbigåes i stillhet. Best å sove når Troy kommer hjem, i kveld. Anonymous poster hash: 4999f...55b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #1262 Del Skrevet 23. mars 2015 Vi har egentlig bestemt oss for å kjøpe det ene familiegravstedet vi var og så på. Det er litt å oppgradere med gjerder og porten rundt, men ellers er det et solrikt og pent sted når vi får stelt det. Vil du se bilder? Ja, takk. Menmå få pysj på Elise og få lagt henne før hun sovner ved bordet. Har du tid? Jeg tar henne, sier Sabine og løfter barnet opp. Ligger pysjen på stellebordet? Ja. Så er det å begynne å få mat i Thinea. Finne smokk og smothie, og roen i fatboyen. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #1263 Del Skrevet 23. mars 2015 Middagen blir stadig kaldere, magen blir mer sulten. En næringsdrikk for voksne i tidsnød er løsningen.Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #1264 Del Skrevet 23. mars 2015 Noen har funnet det nødvendig å varsle alle på KG om følgende; 6 pakning KvikkLunsj til 20 kr ankommet Rema 6 pakningen er ikke bare ankommet hos Rema, den er og ankommet heimen. Dog til en annen pris. Så har vi sløst bort 7, 90 på å kjøpe akkurat samme 6 pakning på Obs. Håper Gubben holder seg unna denne infoen, det kan bli litt mye når han har avslørt feilen med klokkestilling. Æsj.Anonymous poster hash: 4999f...55b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #1265 Del Skrevet 23. mars 2015 Jo, gravstedet så ok ut. Vi fant kart og Sabine peket ut hvor på gravlunden det lå. Dette går vi for. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #1266 Del Skrevet 23. mars 2015 Ønsket du å få flyttet gutten, Troy sa noe om det. Ja, vi har snakket om det og ønsker å flytte Grunde sin urne og sten, dersom det er mulig. Han hører til familien. * Navnet Grunde betyr; ettertanke.*Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #1267 Del Skrevet 23. mars 2015 Gubben kom hjem før Sabine dro. Så de fikk byttet bilnøkler, igjen. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #1268 Del Skrevet 23. mars 2015 Smokken med godsaker på begynner å bli spennende. Hun vil ikke ha hele smokken inn i munnen, men på en underlig måte undersøker hun med munnen og får i seg en del, en del kommer ut igjen med sikkel. Den dagen hun knekker gåten med å svelge, sa Sabine, er gåten med å spise selv knukket. La oss håpe det, ja. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #1269 Del Skrevet 23. mars 2015 Gubben inntok sofaen, la hodet i fanget hans og så på han.Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #1270 Del Skrevet 23. mars 2015 Så Keikolina i dag. Hvordan er det med henne? Aner ikke, hun er sykemeldt, fortsatt. Og Hilde da, vokser hun og koser seg? Hun er en hormonbunt som klager over symptomer på svangerskap, alle ler av henne når hun ikke er tilstede. De eldre damene, unnskyld, kvinnene på kontoret sier stadig vekk at man ha rikke symptomer på annet enn sykdom. Graviditet er ingen sykdom, det vet du vel? Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #1271 Del Skrevet 23. mars 2015 Vi må søke formelt og begrunne hvorfor vi ønsker å flytte urnen til gutten. Skal vi gjøre det sammen? Kan du ikke lese deg opp litt på reglene først, du som er lov og rett kyndig her i huset? Da vet vi mer hva og h ordan det sksl skrives? Kanskje vi kan vente og gjøre det i påsken? Mitt ønske, sa Gubben, er at vi prøver å gjøre oss ferdige med dette som vi vet må gjøres og som vi vet gjør oss vondt, så snart som mulig, så vi slipper å leve i smerten. Til helgen, da? Vasket tingene hans fra graven, i formiddag. Skal vi ta dem med tilbake på fredag? Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 23. mars 2015 #1272 Del Skrevet 23. mars 2015 Så Keikolina i dag. Hvordan er det med henne? Aner ikke, hun er sykemeldt, fortsatt. Og Hilde da, vokser hun og koser seg? Hun er en hormonbunt som klager over symptomer på svangerskap, alle ler av henne når hun ikke er tilstede. De eldre damene, unnskyld, kvinnene på kontoret sier stadig vekk at man ha rikke symptomer på annet enn sykdom. Graviditet er ingen sykdom, det vet du vel? Anonymous poster hash: 4999f...55b Blir redd. Er faktisk sykemeldt, ha ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #1273 Del Skrevet 23. mars 2015 Glemte å vise deg en drøss med sms fra exen. Kan du gå igjennom hva hun ville? Hun ringte Sabine, fordi hun ikke fikk annet enn Knus Erik sin stemme til svar når hun ringte meg. Måtte si at den telefonen min er en jobb telefon, og når jeg er sykemeldt så må andre ta innkommende samtaler for meg. Dette er den eneste måten å løse dette på. Så hun skjønte det jo da...etter mye klaging.Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #1274 Del Skrevet 23. mars 2015 Blir redd. Er faktisk sykemeldt, ha ha. Huff da! Det er fordi du ønsket å bytte jobb til truckførerkurs, tidligere. Så skulle være litt snill og tone deg litt ned som rollefigur. Om du skjønner? Ser jo at du er innom og "hilser på". God bedring. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #1275 Del Skrevet 23. mars 2015 Det er gulvkaldt her, nå, gubben trakk beina opp i sofaen, det var ikke vellykket. Du får ønske deg Pampusser til jul, da, vet du. Har bursdag, lenge før det blir jul, vet du. To Pampusser, en fra hver jente? Så får Stine kjøpe gyngestol til deg, og alderdommen blir perfekt. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #1276 Del Skrevet 23. mars 2015 Har du spist middag? Ja, min far må jo ha middag, så vi spiste ute. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #1277 Del Skrevet 23. mars 2015 Hva var det exen ville, som var så viktig? Guttungen, han trenger hjelp med skolearbeidet. Gav beskjed om at dette fikk vi komme tilbake til etter påske. Vi må finne en løsning på det der. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #1278 Del Skrevet 23. mars 2015 I morgen må jeg gå inn på kontoret noen timer, og da kan jeg ikke ha barn med meg. Det er heller ikke forventet. Hun over gangen er forb. På vognene våre. DET kunne du sagt før, nå er det for sent å konfirmere henne, for i kveld. Hva har hun sagt, jentungen? Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #1279 Del Skrevet 23. mars 2015 Hun har bare flyttet på vognen i dag. Har kjøpt noe nytt ulltøy til jentene. Det var 40 % på Obs. Men bør de ha kjoler på fredag? De må jo ha yttertøy på i kirken, det pleier være ganske kjølig der, husker du ikke? Du frøs så du hakket tenner, under hele sermonien, da gutten ble bisatt. Det var en kulde fra ryggmargen. Da de lå det døde barnet i armene mine, etter at han var stelt, og kjølig.... Nå begynner tårene, igjen. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #1280 Del Skrevet 23. mars 2015 Klokken ble midnatt, før Gubben stille sa, kom, så går vi og legger oss. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå