Gå til innhold

Hvor lang tid tar det å hente baggasje og slikt på en flyplass?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann, skal hente en vennine som kommer med fly i kveld, hun har landet for 30 min siden og det jeg vet de skal er:
- Hente baggasjen
- Gå til bilen

- Kjøre en time til der jeg skal hente henne.

Hun klarte å miste telefonen sin når de mellomlandet, så får ikke kontaktet henne. Vet bare når hun landet.

Er det noen som vet CA (vet jo at dere ikke kan vite sikkert) hvor lang tid hun bruker på baggasje + reise 1 time? Har aldri reist utelands før så er ikke sikker.

Litt krise, beklager for dumt spørsmål, men sånn at jeg slipper å stå der å vente veldig lenge / hun slipper å vente lenge i kulden.



Anonymous poster hash: ca5af...e5d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv har jeg ventet alt fra ti minutter til halvannen time... Vanskelig å svare på, dessverre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på flyplassen. Alt fra 5 minutter til 45 har jeg ventet.



Anonymous poster hash: 847e8...101
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hun ikke låne telefon ett sted?



Anonymous poster hash: ee3b6...ee0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innland/utland? Mye/lite bagasje? Prioritert/ikke prioritert bagasje? Liten/stor flyplass?

Lander du på lille Svolvær flyplass, tar det omlag 5 minutter. Lander du med Norwegian fra utland, kan det ta 45-60 minutter.

Endret av reiseglad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at dette er en tråd fra i går, med spørsmål om noe som skjedde i går. Men uansett; dette er veldig forskjellig fra flyplass til flyplass, eller fra reiseselskap til reiseselskap. Innenlands eller utenlands. Man kan ikke ane på forhånd hvor lang tid det tar før man får bagasjen. Jeg var på Keflavik på Island for snart ti år siden, mener å huske det som en stor flyplass, - og all bagasjen kom i løpet av mellom fem og ti minutter. På Gardermoen, etter returen til Norge, tok det to og en halv time før vi hadde fått all bagasjen vår. Og flyet var en time forsinka, så de stakkarene som skulle hente oss måtte vente i tre og en halv time... (De hadde allerede kjørt hjemmefra for å rekke oss til vi kom da de fikk vite at flyet var forsinka...tar flere timer å kjøre hjemmefra og til Gardermoen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...