Gjest earlgrey Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Ser på youtube at amerikanerne bruker mye av et pulver som heter pb2, som man tar vann i, slik at det blir som peanøttsmør. Finnes dette i norge? Evt hvor, og er det noen som har erfaringer med det?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Jeg pleier å bestille det på iherb, er usikker på om det finnes i Norge. Jeg likte det ikke først, synes det smakte veldig kunstig og ekkelt. Men har blitt mer vant til det nå. Anonymous poster hash: 00f71...5bf
FantasDick Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 Jeg handler det også på iHerb. Synes det er godt sammen med andre ting, i kakerører og topping og sånt, men rent pulver blandet med vann synes jeg ikke er det helt store.
Gjest earlgrey Skrevet 8. januar 2015 #4 Skrevet 8. januar 2015 Er kanskje godt i havregrøt?:D er avhengi av havregrøt! Er det like mye protein i det?
Chicken! Skrevet 8. januar 2015 #5 Skrevet 8. januar 2015 Bor du i Oslo? Her finnes det i hvert fall på Gymgrossisten (Majorstua).
Gjest earlgrey Skrevet 8. januar 2015 #6 Skrevet 8. januar 2015 Bor ikke i oslo nei, men kan denne http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/bp2-powdered-peanut-butter-184-gvære troverdig tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå