Gå til innhold

Gode singletter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lei av dritt som sitter dårlig og blir slaskete etter én vask.

Så, er det noen her som har tips til singletter av god kvalitet? :)

Skrevet

Jeg kjøper bare de fra H&M til 49,50,- og har aldri hatt problemer med dem :) Fantes noen som hadde enda bedre kvalitet på Modern Classic-avdelinga til 69,50,- også, men har ikke sett dem på en stund.

Skrevet

Jeg er veldig uenig i H&M, altså... Har noen, men får fnatt av å ha de på. Stroppene passer aldri og stoffet er kjempetynt og skjørt :-/ Hvis de ikke har bytta nå i det siste?

AnonymBruker
Skrevet

Det norske merket elle&il skal vel være ganske bra? Selges bl.a. i Oslo. Vet ikke noe om prisene, da. Etter min erfaring må man ut av billigkjedene som Kappahl, Cubus og H&M dersom man skal finne gode basicsklær.

Anonymous poster hash: 90b7d...977
Skrevet

Det norske merket elle&il skal vel være ganske bra? Selges bl.a. i Oslo. Vet ikke noe om prisene, da. Etter min erfaring må man ut av billigkjedene som Kappahl, Cubus og H&M dersom man skal finne gode basicsklær.

Takk, skal sjekke det ut :) Prisen spiller mindre rolle så lenge den tilsvarer kvaliteten.

Skrevet

Jeg bruker de litt lengre fra Vero Moda, synes de er utrolig gode! Vet ikke hvor lenge jeg har hatt de jeg har nå, 3-4 år kanskje, og bortsett fra voldsomt med deodorantmerker under armene er de like gode og fine :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mardou&Dean og Topshop! Har en ti år gammel tanktopp fra TS som er mye brukt og fortsatt ikke slitt:)

Anonymous poster hash: 6ff7a...6fb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker nesten bare byMalene Birger sine og er veldig fornøyd med de.

Anonymous poster hash: 6a4e2...938

Skrevet

Jeg har ikke prøvd de ut selv, men har veldig lyst til å handle fra handvaerk neste gang jeg skal kjøpe meg noe basic. Hvis du vil betale litt, så kan dette kanskje være noe å tenke på? Men som sagt har jeg ikke prøvd det ut selv, og vet ikke hvilken butikker i Norge som fører merket (om det i det hele tatt er noen).

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke Acne også gode på basics?

Skrevet

Jeg liker gina tricot sine, spesielt de fra The good project :)

Skrevet

Synes Cubus sine til 98 kroner også er svært god kvalitet!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Støtter denne!

Anonymous poster hash: c2adf...cca

Skrevet

er ekstremt glad i cubus sine singletter med bryterrygg (98 el 99 kroner mener eg) :biggrin:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg også, selv om de har en tendens til å bli slappe på magen etter et par år. Jeg liker passformen, og at stoffet er så tykt at det ikke blir gjennomsiktig av å strekkes over brystene mine slik andre singeletter blir.

Anonymous poster hash: ac2e9...0d8

Skrevet

Her har det strømmet på med forslag. Får se om jeg ikke må ut på jakt en dag :-)

Har noen tanktops fra Cubus jeg synes er ok og bruker mye, men skulle gjerne hatt singletter, altså med tynne stropper. Har dessverre dårlig erfaring med de Cubus har... De sitter ikke bra på meg i hvert fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...