Gå til innhold

Hvorfor vil dere jenter putte finger i rumpen på typen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest 100%naturlig

For meg er det turnoff med heterofile menn som har hatt seksuelle erfaringer med andre menn. Greit er man bifil er det greit men om man har et så fritt forhold til kompiser og ikke er homofil eller bifil, nei da syns jeg det er turnoff ja.

Hvor for er det turnoff bare hvis enn er hetro? Er kanskje litt bi da, men det er ikke noe forskjell på det allikevel, syns jeg da. Med en kamerat er det jo helt trygt, siden vi kjenner hverandre og ikke er noe blyge, men tør slippe oss løs. For meg tar dette helt av å gir meg orgasmer jeg aldri hadde drømt om var mulig. Det er jeg som blir tatt i rumpa, mens han liker butts samtidig, det gir helt utrolige opplevelser for oss begge:-).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor for er det turnoff bare hvis enn er hetro? Er kanskje litt bi da, men det er ikke noe forskjell på det allikevel, syns jeg da. Med en kamerat er det jo helt trygt, siden vi kjenner hverandre og ikke er noe blyge, men tør slippe oss løs. For meg tar dette helt av å gir meg orgasmer jeg aldri hadde drømt om var mulig. Det er jeg som blir tatt i rumpa, mens han liker butts samtidig, det gir helt utrolige opplevelser for oss begge:-).

Jeg vet ikke. Vanskelig å forklare. Jeg føler sex blir så trivielt om det er noe man bare gjør på gøy som å spille playstation. Og jeg vil ikke ha bilder i hodet av han og kompisen.. og hva om han hadde vært utro med kompisen bare fordi de syns det er gøy å eksperimentere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at eksen min ville putte en fingeren i rumpen på meg og pratet om at det var så deilig og at det vist skulle være helt fantastisk for gutten.

Men jeg tenner ikke et sted på det og kan ikke skjønne hvorfor jenten ville putte en finger i rumpen min. Tror ikke hun tente noe særlig på det hun ville bare at jeg skulle ha det deilig men det ble litt rart følte jeg og hvor i hel siken fikk hun den ideen av at det skal være deilig og at menn liker det og hvor fant hun ut

av dette?

Hvorfor vil dere jenter putte en finger i rumpen på typen?. Og hvor får dere ideen av at alle gutter liker dette?. Nå snakker jeg om dere som har spurt typen om dette eller ønsker å gjøre det.

Anonymous poster hash: 69dc8...f99

Hvem er vi??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Jeg vet ikke. Vanskelig å forklare. Jeg føler sex blir så trivielt om det er noe man bare gjør på gøy som å spille playstation. Og jeg vil ikke ha bilder i hodet av han og kompisen.. og hva om han hadde vært utro med kompisen bare fordi de syns det er gøy å eksperimentere?

Ja, jeg kan forstå det der, men vi var begge inneforstått med at dette var lek og testing og vi hadde det jo kjempedeilig å lærte utrolig mye om oss selv å nytelsen dette gir. Vi har helt normalt vennskap nå, ingen negative tanker hos noen av oss. Vi snakker derimot endel om det å ikke utenkelig at vi gjør det igjen en gang:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kan forstå det der, men vi var begge inneforstått med at dette var lek og testing og vi hadde det jo kjempedeilig å lærte utrolig mye om oss selv å nytelsen dette gir. Vi har helt normalt vennskap nå, ingen negative tanker hos noen av oss. Vi snakker derimot endel om det å ikke utenkelig at vi gjør det igjen en gang:-).

Hvorfor kan du ikke leke sånn med en jente? Jeg mener om det er jenter du tenner på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 100%naturlig

Hvorfor kan du ikke leke sånn med en jente? Jeg mener om det er jenter du tenner på?

Jeg gjør mest det, men litt krydder på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Ble en snakkis etter American pie? Eller var det road trip? Ja ja, en av dem.

Edit: Road trip med "Stifler", fra american pie, ha ha.

Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Syns det høres rart ut.

Jeg kan forstå det, men følelsen og de voldsomme orgasmene jeg får av å gjøre det, er nok årsaken til at jeg ville gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Fordi han vil.

Ja, ikke sant, enklere kan det jo ikke sies, en mann vil jo ikke tillate dette, hvis han ikke vil selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan forstå det, men følelsen og de voldsomme orgasmene jeg får av å gjøre det, er nok årsaken til at jeg ville gjøre det.

akkurat. nettopp det som er turnoff for meg. En heterofil mann som ikke klarer seg med sex med en kvinne fordi han er avhengig av en mann for å gi han kraftige nok orgasmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

akkurat. nettopp det som er turnoff for meg. En heterofil mann som ikke klarer seg med sex med en kvinne fordi han er avhengig av en mann for å gi han kraftige nok orgasmer.

Skjønner godt hva du mener, men det er ikke det at damer kan, for har kanskje opplevd mine noen av mine aller sterkeste orgasmer da. Men han klarte å gi meg orgasmer som jeg ikke trodde var mulig, den ene natta klarte han å gi meg 15 orgasmer, trodde jeg skulle dødd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt hva du mener, men det er ikke det at damer kan, for har kanskje opplevd mine noen av mine aller sterkeste orgasmer da. Men han klarte å gi meg orgasmer som jeg ikke trodde var mulig, den ene natta klarte han å gi meg 15 orgasmer, trodde jeg skulle dødd.

men da vil jo det si at om du er i et forhold med en kvinne så er jo sjansen stor for at du vil være utro med en mann? Er iallefall det jeg hadde tenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest 100%naturlig

men da vil jo det si at om du er i et forhold med en kvinne så er jo sjansen stor for at du vil være utro med en mann? Er iallefall det jeg hadde tenkt.

Ja, jeg er det og har det fantastisk. Vet ikke hva som skjedde, det tok bare helt av, jeg følte bare at kroppen min skulle sprenges og eksplodere i fillebiter når han ga meg så mange å intense orgasmer! Hun vet, det var før henne og jeg har snakket om det! Hun har egentlig lyst til å oppleve å se den exstasen han ga meg, hun vil oppleve det og delta selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er det og har det fantastisk. Vet ikke hva som skjedde, det tok bare helt av, jeg følte bare at kroppen min skulle sprenges og eksplodere i fillebiter når han ga meg så mange å intense orgasmer! Hun vet, det var før henne og jeg har snakket om det! Hun har egentlig lyst til å oppleve å se den exstasen han ga meg, hun vil oppleve det og delta selv.

ja men om hun liker å se deg ligge med menn så er jo det hennes preferanse. De fleste har ikke slike spesielle interesser. Så for meg som foretrekker helt vanlig sex så hadde det ikke vært no for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

ja men om hun liker å se deg ligge med menn så er jo det hennes preferanse. De fleste har ikke slike spesielle interesser. Så for meg som foretrekker helt vanlig sex så hadde det ikke vært no for meg.

Ja, det skjønner jeg, men bra vi har litt forskjellige preferanser. Ikke sikkert det skjer, men er nok helt klar hvis hun ønsker. Jeg er helt klar for å oppleve så mange å voldsomme orgasmer igjen, tror det vil bli enda heftigere sammen med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skjønner jeg, men bra vi har litt forskjellige preferanser. Ikke sikkert det skjer, men er nok helt klar hvis hun ønsker. Jeg er helt klar for å oppleve så mange å voldsomme orgasmer igjen, tror det vil bli enda heftigere sammen med henne.

men det er jo litt synd at hun ikke er nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...