Ciaran og Ciara Skrevet 30. november #45283 Skrevet 30. november Ja!! Har du vondt i halsen og er tett i nesen nå??
Strigiformes Skrevet 30. november #45284 Skrevet 30. november Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Ja!! Har du vondt i halsen og er tett i nesen nå?? Nei Skal du se julefilm på kino i år?
Ciaran og Ciara Skrevet 30. november #45285 Skrevet 30. november Nei!! Skal du følge med på noen adventskalendere på tv i år??
Stacy__ Skrevet 30. november #45286 Skrevet 30. november Ciaran og Ciara skrev (12 minutter siden): Nei!! Skal du følge med på noen adventskalendere på tv i år?? Nei, tror ikke det
Stacy__ Skrevet 30. november #45289 Skrevet 30. november Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Nei!! Skal du på jobb i morgen?? Ja!
Ciaran og Ciara Skrevet 30. november #45291 Skrevet 30. november Vi skal være her vi er nå i julen Skal du reise bort i julen??
Stacy__ Skrevet 30. november #45292 Skrevet 30. november Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi skal være her vi er nå i julen Skal du reise bort i julen?? Hele familien kommer til meg i julen, jeg er vertinnen i år som i fjor og året før der igjen… 😬 1
Magwen Skrevet 30. november #45294 Skrevet 30. november Stacy__ skrev (2 timer siden): Har du adventskalender? Nei. Har du hatt profil på erotiske nettsider??
Ciaran og Ciara Skrevet 30. november #45295 Skrevet 30. november Nei!! Har du kommentert i kommentarfelt på nettaviser??
Magwen Skrevet 1. desember #45296 Skrevet 1. desember Ciaran og Ciara skrev (12 timer siden): Nei!! Har du kommentert i kommentarfelt på nettaviser?? Ja, Skal du se på OL i vinter
Ciaran og Ciara Skrevet 1. desember #45297 Skrevet 1. desember Ja!! Skal du se på noen adventskalendere på tv nå i desember??
Stacy__ Skrevet 1. desember #45298 Skrevet 1. desember Ciaran og Ciara skrev (48 minutter siden): Ja!! Skal du se på noen adventskalendere på tv nå i desember?? Ja! Bestemte meg i dag for å følge med på nrk sin 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. desember #45300 Skrevet 1. desember Nei!! Skal du feire jul med storfamilie i år??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå