Gå til innhold

Louise Angelica Riise


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke det er unormalt å reagere på at det samles på vesker til 70 000 per stykk. Én ting er å spare til en veske til flere tusen. Men 70 000kr? Da begynner det å bli perverst.

Enig! Hadde jeg hatt økonomi til å bruke så mye penger på vesker, så tror jeg faktisk ikke at jeg ville gjort det likevel.. At jeg hadde brukt noen lapper på en dyr veske eller ti - ja, men flere med en prislapp på 70k? Neppe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De med mange følgere på insta tjener penger på det ved å reklamere for produkter, som de da får betalt for - ikke av Instagram men av bedriftene de reklamerer for.. Akkurat som bloggere gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ho bruker ankelsokker.

Ankelsokker er da som regel synlige i så lave joggesko. Men kanskje hun bruker sånne små sokker man kan ha oppi ballerinasko.

Tror du hun bruker joggeskoene sine så mye som fire-fem økter? :P

Haha, godt poeng. Med en veskegarderobe tilsvarende årsbudsjettet for 4-5 romanske barnehjem så tar John Arne hun seg sikkert råd til å ha en 15-20 par med joggesko i skapet også.

Endret av Ultiva
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De med mange følgere på insta tjener penger på det ved å reklamere for produkter, som de da får betalt for - ikke av Instagram men av bedriftene de reklamerer for.. Akkurat som bloggere gjør.

Har ikke inntrykk av at hun reklamerer for noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men til dere som skrev at hun hadde operert seg; Hva har hun operert? Jeg har sett på bildene fra den gamle bloggen hennes, og kan ikke se store drastiske forskjeller på utseendet, bortsett fra at hun har blitt mer voksen?
Synes hun er smellvakker og naturlig jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

......

*Slettet fordi innlegget ikke lenger gir mening, etter rydding jeg ikke helt forstår*

:glare:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjene penger ved å selge noe til halv pris? Oki dokk,

Hun mente at spesielle vesker selges på halvpris i BUTIKKEN. Fx lilla krokodilleskinn, orange osv . De klassiske i sort, brun osv taper seg lite i pris.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og latterliggjøring, samt tilsvar til dette.

Estrella, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritisk

Enig! Hadde jeg hatt økonomi til å bruke så mye penger på vesker, så tror jeg faktisk ikke at jeg ville gjort det likevel.. At jeg hadde brukt noen lapper på en dyr veske eller ti - ja, men flere med en prislapp på 70k? Neppe.

Hadde du hatt 250 mill på konto så hadde du nok brukt penger på ting som i andres øyne ikke er noe vits. Man kan liksom ikke vite før man står der med utømmelige midler selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du hatt 250 mill på konto så hadde du nok brukt penger på ting som i andres øyne ikke er noe vits. Man kan liksom ikke vite før man står der med utømmelige midler selv.

Når fikk LAR eller JAR 250 millioner på bok? Jeg lever godt, har dyre vesker, og har absolutt ikke noe behov for å kjøpe ti vesker med ulik farge til 70k. Poenget er at JEG syns det er unødvendig å bruke så mye penger på en sak du skal stappe ting oppi.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kritisk

Når fikk LAR eller JAR 250 millioner på bok? Jeg lever godt, har dyre vesker, og har absolutt ikke noe behov for å kjøpe ti vesker med ulik farge til 70k. Poenget er at JEG syns det er unødvendig å bruke så mye penger på en sak du skal stappe ting oppi.

Dette var et eksempel, regnet med du forsto det. Står ingenting om dem i det jeg skriver, Jeg poengtere at hadde man hatt ustoppelige midler selv, så hadde man brukt penger på ting man ikke kunne tenke seg å bruke penger på når man ikke har det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var et eksempel, regnet med du forsto det. Står ingenting om dem i det jeg skriver, Jeg poengtere at hadde man hatt ustoppelige midler selv, så hadde man brukt penger på ting man ikke kunne tenke seg å bruke penger på når man ikke har det.

Hvis det ikke står noe om dem i det du skriver, så skjønner jeg ikke hvorfor du skal kommentere i en tråd hvor det faktisk er snakk om henne?

Så klart hadde man det, men jeg ser ikke vitsen i å bruke disse midlene på et titalls luksusvesker. Jeg er mer opptatt av fine og uforglemmelige opplevelser, vakker natur, familie og venner - derfor hadde jeg glatt brukt 70.000,- kr x 10 på helt andre ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesker er faktisk ikke en så dum investering, mange av dem stiger en del i pris :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kritisk

Hvis det ikke står noe om dem i det du skriver, så skjønner jeg ikke hvorfor du skal kommentere i en tråd hvor det faktisk er snakk om henne?

Så klart hadde man det, men jeg ser ikke vitsen i å bruke disse midlene på et titalls luksusvesker. Jeg er mer opptatt av fine og uforglemmelige opplevelser, vakker natur, familie og venner - derfor hadde jeg glatt brukt 70.000,- kr x 10 på helt andre ting.

Nå har det i denne tråden vært snakk om folk som bruker mye penger på å samle på det ene og det andre, uavhengig av henne. Så at du skal henge deg opp i dette er for meg uforståelig. Helt greit at du er opptatt av det, poenget er at det ene utelukker ikke det andre. Betyr ikke at disse menneskene er noe mindre optatt av det. De er nok olike ofte hvis ikke oftere på reiser/ferier med sine familier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesker er faktisk ikke en så dum investering, mange av dem stiger en del i pris :)

Mye mulig, men jeg har aldri sett henne solgt noen av veskene sine til ordinær eller høyere pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mulig, men jeg har aldri sett henne solgt noen av veskene sine til ordinær eller høyere pris :)

Hva hun selger for aner jeg ikke. Mulig hun måtte/ville selge kjapt pga flytting og derfor solgte til lav pris for å bli kvitt de raskt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det i denne tråden vært snakk om folk som bruker mye penger på å samle på det ene og det andre, uavhengig av henne. Så at du skal henge deg opp i dette er for meg uforståelig. Helt greit at du er opptatt av det, poenget er at det ene utelukker ikke det andre. Betyr ikke at disse menneskene er noe mindre optatt av det. De er nok olike ofte hvis ikke oftere på reiser/ferier med sine familier.

Var bare litt merkelig å komme med et slikt eksempel, hvis du ikke siktet til dem eller én av dem. Det er uansett spesielt å ha en slik livsstil, og spesielt når over halvparten av det hun eier er kjøpt og betalt av ektemannen. Men for all del, hun fortjener det sikkert :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...