Gå til innhold

Skravletråd september/oktober 2015


ablaze

Anbefalte innlegg

Jeg fødte 4 dager før termin :) 

 

Husker selv at de siste ukene var pyton.. Gikk bare å ventet, 

 

Masse lykke til plutslig har du babyen her... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk langt over med første, Fjellgeita, hun kom 41+6. Fortsett med det du gjør, plutselig er hverdagen en helt annen! Håper du klarer å kose deg litt disse siste dagene. Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk første 9 dager før termin, lillesøster kom 5 dager over. Syns tiden rundt termin og etter gikk utrolig sent, håper du slipper å vente så mye mer. Overtid er veldig slitsomt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var første 7 dager før. Jeg fødte lillesøster igår, 4 dager før. Syns de tre dagene gikk såå tregt!

Men ja,jeg fødte igår. Kjempelang fødsel og veldig slitsom. Men nå er endelig lille E her, så da er det verdt alt sammen. Storesøster på 15 mnd har vært og hilst på. Og ho overraska med og være kjempeinteressert i baby og kyssa og koste. Det var et fint øyeblikk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

storesøster kom 2 dager før ul termin og dagen etter IVF termin. Minstesøster kom 2 uker før termin med planlagt induksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Hvordan går det med dere alle? :) Her er hverdagen veldig hektisk, det blir få pauser med fire som krever sitt, husarbeid, litt søvn og sånt... Døgnet har ikke helt nok timer! Men det går bra med oss, tvillingene begynner å få litt tydeligere rutiner, og det gjør at hverdagen glir litt lettere. Også er de jo så fine! :hjerte: :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her går det veldig opp og ned, men R pleier å være grei. Hun våkner annenhver time hver natt og skal spise, men pleier å sove fint. :) Hvordan går det med dere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi har fått verdens snilleste baby! Han våkner ca kl 06, spiser hver 3-4 time på dagen og legger seg ca klokken 19! Det er dager hvor han ikke gråter, så han er tydeligvis kjempefornøyd med tilværelsen. I går lo han og det var jo verdens nydeligste lyd :rodmer:

Endret av ablaze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Her er frøkna litt småtufs nå, jeg også for den saks skyld. 

Det som er rutine er at etter hun har våknet etter natten er det 1-2timer til hun vil sove igjen, og at det stort sett er en dupp ca kl 13. Ellers er det variabelt når hun tar natten, alt fra rundt 19- 23/24. Tar hun natten sent er hun uten pupp i 7 timer om hun er frisk, stort sett er det sen kveld på oss enda. 

Vi steller dog for natten samtidig med storesøsteren for å få inn den rutinen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...