Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 31. desember 2014 #1 Del Skrevet 31. desember 2014 Det nærmer seg et nytt år. Tidligere har det vært tråder i nyttårs-kavalkadens ånd omkring hva man har husket best fra kg fra året som har gått. Hva husker dere som de mest minnerike trådene fra KG i løpet av 2014? For min del må jeg si at tallerkendama var en hit, men de mangetallige trådene om fotballfrua som nå vil at vi skal nevne henne ved eget navn også dukker opp i minnet. "Scenen" er deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 31. desember 2014 #2 Del Skrevet 31. desember 2014 (endret) Hm, for min del tror jeg det må være menns rett til juridisk abort. Ikke at den var super artig eller lignende, men jeg deltok en del der før jeg gav meg. Ellers husker jeg alle feminist-trådene, med litt blandede følelser 😝 Også husker jeg tråden om at det var greit å bruke homo som skjellsord. Tror jeg dessverre har en evne til å huske de negative trådene best. Minner meg selv på alle de koselige tråden her på snikk-snakk 😃 Godt nytt år fra Evans 🎉🎉 Endret 31. desember 2014 av Evans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #3 Del Skrevet 31. desember 2014 Trådene fra "Herborg Knudesen" og "Beate m. Tandeland". De som handlet om Rolf med ADHD, marsvin, hytte og Range Rover, firhjuling bl.a. Elsket dem Anonymous poster hash: 3a3c0...873 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #4 Del Skrevet 31. desember 2014 Akebrett bak bil Anonymous poster hash: 3a3c0...873 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #5 Del Skrevet 1. januar 2015 Bump Anonymous poster hash: 3a3c0...873 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 1. januar 2015 #6 Del Skrevet 1. januar 2015 *dytt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå