AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #301 Del Skrevet 8. januar 2015 Neeei!! Ikke slutt :DAnonymous poster hash: 7cacb...58c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 8. januar 2015 #302 Del Skrevet 8. januar 2015 Ikke slutt å skrive nå! Vi må vite hvordan det går videre! Kom garasjekatten hjem? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #303 Del Skrevet 8. januar 2015 Det ringte forsiktig to ganger på døra, hm. Postmannen ringer alltid to ganger, (tittel på en bok), her er det alltid kjente som ringer to ganger. Utenfor stod blokkas eldste samboerparet. Hun litt foran og Bjørn litt bak, slik vi ofte ser Sonja i forgrunnen og K. Harald i bakgrunnen. De kom fra butikken.Anonymous poster hash: bd336...c9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #304 Del Skrevet 8. januar 2015 Ja, vi kommer fra butikken, som du ser. Hun viste frem handlenettet. Ingen blåblå-plastpose hun var husmor qv den gamle skolen. Vi hørte et rykte, ja, det er bare et rykte, altså. Ja, også ville Bjørnnsi at han fanget katten og gikk over til hun i villaen med den i det gqmle hamsterburet vi hadde i boden. Men damen i Villaen ville ikke ha katten, hun mente Bjørn prøvde å prqkke på henne en herreløs katt. Bjørn tok et skritt frem. Vi tok og kjørte den ut til bonden på landet der får den et godt liv, om den ikke rømmer og kommer i garasjen igjen, da. Du vet katter er veldig stedsbundne. Ja, mor, det var det ryktet.Anonymous poster hash: bd336...c9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #305 Del Skrevet 8. januar 2015 "Mor" dyttet Bjørn tilmsiden. Det er flere på butikken som snakket om at blokka vår og vi som bor her skal bli bok og film, stemmer det så flytter jeg altså. Jeg skal ha meg frabedt å bli innskrevet i en bok, uten mitt samtykke. Hadde vi her i huset hørt noe om dette? Hva svarer man til sånt? Inne på DAB radioen kvernet refrenget, du er gooood nok, god nok.Anonymous poster hash: bd336...c9a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #306 Del Skrevet 9. januar 2015 Nattens utvikling i blokka:Anonymous poster hash: bd336...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Salvesen Skrevet 10. januar 2015 #307 Del Skrevet 10. januar 2015 Hva behager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 10. januar 2015 #308 Del Skrevet 10. januar 2015 <3 Jeg vil ha mer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #309 Del Skrevet 10. januar 2015 Vi fikk satt oss til middagsbordet. Beklager, men det er virkelig ikke min dag, i dag. Hummels, ganske nyansatt på kontoret og nesten ferdig med opplæringstiden sin, var kommet til han og bedt om en samtale. Så hadde hummels fortslt at hun (ja, omskriving uten autokorrekt), var blitt gravid. Detter er jo noe vi snakker med alle kvinner om i ansettelsesamtalen. Vi kan ikke ansette kvinner som blir gravide før opplæringstiden er vel overstått, allerhelst to år, fra ansettelse til svangeskapspermisjon, er det vi ønsker. Hummels var fortvilet og gråt. Dette var virkelig et uplanlagt uhell, Gubben måtte tro henne på det. Hummels tålte ikke hormonprevensjon og mannen nektet å bruke kondom, eller tre sydvesten på som gubben pleier å si i når barn var tilstede. Hummels ville ta abort, men ville da måtte være borte fra jobb noen dager. Gubben hadde sagt til Hummels at abort måtte hun selv finne ut av hva som er riktig for henne å gjøre, Gubben kunne ikke ta den avgjørelsen for henne heller ingen andre kunne avgjøre dette enn hummels selv. Gubben sukket tungt.Anonymous poster hash: bd336...c9a Hummels er en mann Anonymous poster hash: 49e6c...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #310 Del Skrevet 10. januar 2015 Hummels er en mann Anonymous poster hash: 49e6c...1ed Ser du at der står omskriving uten autokorrekt? Har du fått med deg at dette er en tekst som vrir og vrenger på både innhold og brukerprofiler på kg? Nei, det kommer ikke mer av dette på kg. Noe som skyldes flere forhold.Anonymous poster hash: bd336...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #311 Del Skrevet 10. januar 2015 <3 Jeg vil ha mer! Lyg og Lygenytt var et forsøk på mer, men ab har satt stopp for videre skriving!Anonymous poster hash: bd336...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #312 Del Skrevet 14. januar 2015 Noen bad om mer, dere ble bønnhørt i ny tråd.Anonymous poster hash: bd336...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. januar 2015 #313 Del Skrevet 16. januar 2015 Noen bad om mer, dere ble bønnhørt i ny tråd.Anonymous poster hash: bd336...c9a Hviiiilken tråd?!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #314 Del Skrevet 16. januar 2015 Hviiiilken tråd?!!!! Lyg og Lygenytt. Men pga. Dårlig besøk, tror jeg ikke jeg gidder med mer av oppdiktet løgn, vridde sannheter, fantasifull nytt på nytt vridninger. Kommer det over 2000 visninger i løpet av neste døgn og folk gir uttrykk for at de vil ha mer, så kommer det mer...Anonymous poster hash: bd336...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. januar 2015 #315 Del Skrevet 16. januar 2015 Lyg og Lygenytt. Men pga. Dårlig besøk, tror jeg ikke jeg gidder med mer av oppdiktet løgn, vridde sannheter, fantasifull nytt på nytt vridninger. Kommer det over 2000 visninger i løpet av neste døgn og folk gir uttrykk for at de vil ha mer, så kommer det mer...Anonymous poster hash: bd336...c9a Åhh!! Må sjekkes med en gang Digger denne tråden! Håper du fortsetter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #316 Del Skrevet 16. januar 2015 Åhh!! Må sjekkes med en gang Digger denne tråden! Håper du fortsetter Du får påta deg jobben med å få brukerne til å strømme til tråden, da! Bruk ropert! Så blir du hørt!Anonymous poster hash: bd336...c9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #317 Del Skrevet 16. januar 2015 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=901722?st=0Anonymous poster hash: bd336...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. januar 2015 #318 Del Skrevet 16. januar 2015 Du får påta deg jobben med å få brukerne til å strømme til tråden, da! Bruk ropert! Så blir du hørt!Anonymous poster hash: bd336...c9a De kommer nok sakte men sikkert skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #319 Del Skrevet 16. januar 2015 De kommer nok sakte men sikkert skal du se Vi får håpe det. Dytter litt på denne.....Anonymous poster hash: bd336...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 17. januar 2015 #320 Del Skrevet 17. januar 2015 Mer mer mer mer !!! Du kan ikke stoppe med noe så bra!!!! >.< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå