Gå til innhold

Nyttårsaftenaleneferingstråden 2014

Cata

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt nytt år til alle og enhver! Snart tar vi turen ut for å se på fyrverkeriet også, med stjerneskuddet i handa. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og blar igjennom menn på Tinder og føler meg skikkelig stakkarslig :fnise: Tror jeg håper å finne meg en eller annen likesinnet.. Haha.

Da var i allefall restemiddagen fra i går fortært, det er fjorten minutter til det verste året i mitt liv er over, også er vi på'n igjen

Endret av Nuttery
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er med glede jeg sier farvel til 2014. Endelig. Jeg har gjort mitt for at det nye året skal bli fint og det beste i mitt liv. Det jeg ikke kan gjøre noe med selv, har jeg fått hjelp av behandlere til å mestre. Velkommen en fin hverdag, velkommen et godt år, velkommen 2015!

Anonymous poster hash: 00d25...a75
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nå nyttårsmelding av ekskjæresten min (vi slo opp i dag natt/tidlig). Au-au i hjertet. Gråter en skvett. Hva er livet egentlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nå nyttårsmelding av ekskjæresten min (vi slo opp i dag natt/tidlig). Au-au i hjertet. Gråter en skvett. Hva er livet egentlig.

:klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forbigås i stillhet. Religion og nyttårsaften er av samme ulla. Menneskeskapt begge to.

Anonymous poster hash: 07816...a1f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nyttår folkens! :kristin:

Så trist :( Håper du får et fint år likevel! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...