Gå til innhold

Nyttårsaftenaleneferingstråden 2014

Cata

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tar det som anonym - håper ingen kjenner meg igjen ;) Skriver veldig få stikkord, men du skjønner nok greia :P

I fjor bodde jeg på institusjon. Verste personalet på jobb. Sovnet i 21-tida på kvelden.

Året før var jeg innlagt på psykiatrisk. Eneste som var der den kvelden, resten hadde perm. Spiste pommes frittes.

Årene før det var jeg med på noe arrangement, men jeg er ikke den personen som liker masse folk/lyd/støy/høytideligheter. :sjenert:

Og ja, jeg er en helt normal fyr som går på skole, har jobb, bil, leilighet osv... selv om jeg høres craaazzy ut. :twisted: Jeg er frisk nå da, heldigvis :skya:

DU da?? Hvordan har dine tidligere nyttårsaftener vært? :blink:

Anonymous poster hash: 00d25...a75

heheh, såpass. nei ikke så crazy her... hehe. er bare ensom... har få venner og bekjente her jeg bor. ingen familie og slekt... men er jo tydeligvis ikke alene, om å ha det sånt... feirer annenhvert år med jentungen da. det er kjekt. så neste år blir bra. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad kattene mine ikke reagerer på rakettene :) Trikset er bare å ignorere dem selv, fra de er veldig små, og hvis de blir redde, så bare viser man selv at det ikke er noe å være redd for. Har fungert for alle hundene (3) og kattene (9) gjennom oppveksten

Anonymous poster hash: 68e8e...47c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Åh! Spaghetti og kjøttdeig blir det her også! Skulle egentlig lage pinnekjøtt men er litt lei av julemat så det får bli i januar en gang.

Eneste er at jeg synes det blir litt flaut å møte alle de som har pyntet seg og feirer nyttårsaften sammen. "Se på hun som går der alene, så trist!"

Hodet høyt hevet. Hils på alle med et stort bredt smil. Ønsk godt nytt år! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det som anonym - håper ingen kjenner meg igjen ;) Skriver veldig få stikkord, men du skjønner nok greia :P

I fjor bodde jeg på institusjon. Verste personalet på jobb. Sovnet i 21-tida på kvelden.

Året før var jeg innlagt på psykiatrisk. Eneste som var der den kvelden, resten hadde perm. Spiste pommes frittes.

Årene før det var jeg med på noe arrangement, men jeg er ikke den personen som liker masse folk/lyd/støy/høytideligheter. :sjenert:

Og ja, jeg er en helt normal fyr som går på skole, har jobb, bil, leilighet osv... selv om jeg høres craaazzy ut. :twisted: Jeg er frisk nå da, heldigvis :skya:

DU da?? Hvordan har dine tidligere nyttårsaftener vært? :blink:

Var innlag på dps en jul. Vi var faktisk mange pasienter der på nyttårsaften :) Men jeg ba om en nozinan og la meg før kl 22 :fnise:

Anonymous poster hash: 78c51...dac

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere. Jeg ble alene ved et uhell.

I dag skulle jeg på jobb, men er syk. Mageplager. Møtte opp men dro hjem etter litt. Jobber i kundeservice og med mat, så er viktig å være tipp topp.

Tenkte det kom til å gi seg i løpet av dagen, men klokka nærmet seg middagstid med stormskritt og magen hylte av smerte. Var bedt bortover til samboers herlige familie.

Ble hjemme i siste liten og skammer meg. De sa at om jeg ville, kunne jeg vært der litt og bli kjørt hjem om det ble for ille, men hater å lage sånn drama midt i selskap...

Ligger i senga og gråter av fortvilelse nå:(

Trives i eget selskap ja- men sykdom passet IKKE i dag..:(

Skjemmes over å være hjemme fra selskapet..

Anonymous poster hash: a5cc0...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Hei dere. Jeg ble alene ved et uhell.

I dag skulle jeg på jobb, men er syk. Mageplager. Møtte opp men dro hjem etter litt. Jobber i kundeservice og med mat, så er viktig å være tipp topp.

Tenkte det kom til å gi seg i løpet av dagen, men klokka nærmet seg middagstid med stormskritt og magen hylte av smerte. Var bedt bortover til samboers herlige familie.

Ble hjemme i siste liten og skammer meg. De sa at om jeg ville, kunne jeg vært der litt og bli kjørt hjem om det ble for ille, men hater å lage sånn drama midt i selskap...

Ligger i senga og gråter av fortvilelse nå:(

Trives i eget selskap ja- men sykdom passet IKKE i dag..:(

Skjemmes over å være hjemme fra selskapet..Anonymous poster hash: a5cc0...050

Du skal da ikke skjemmes? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere? Og fylke? Evt. kjønn?

Svar gjerne som anonym. *Er bare nysgjerrig* :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal da ikke skjemmes? :klem:

Takk. Skal prøve å være glad i stedet. Har store vinduer, ser raketter godt. Kan titte litt på TV, kanskje netflix.

Ha en fin dag

Anonymous poster hash: a5cc0...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mann 39 her, vest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Hvor gamle er dere? Og fylke? Evt. kjønn?Svar gjerne som anonym. *Er bare nysgjerrig* :rolleyes:Anonymous poster hash: 00d25...a75

49 år, og det er ingen hemmelighet at jeg er Bergenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente, Finnmark, og alder..det spør man ikke om :laugh:

Ooog jeg gleder meg til å komme ned til Bergen igjen!

Endret av LilleCa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke alene, men titter innom allikevel. Jeg prøver å ignorere at det er nyttårsaften, så her blir det en rolig kveld. Så, hei alle sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne, 24, Oslo..

Nå spurte en venninne jeg ble kjent med på ungdomskolen (Som jeg kun har kontakt med i perioder) om jeg vil komme til henne :) Det var koselig! Klart jeg skal dra! :kose:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skulle feiret nyttår med venner, men mannen har hatt magetrøbbel og har slokna fullstendig. Selv har jeg slitt med kraftig allergi hele jula, ligger her med utslett over hele kroppen og litt feber. Har tatt en allergipille og paracet, så det blir nok bedre snart. Skal kose meg med litt rødvin og finne noe å se på netflix, samt surre foran pcen mens jeg KLØR MEG I HJEEEEEL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere som har en partner, se til helvete å klin på trappe ved midnatt! :rasende:

Ta vare på hverandre og romantikk og sånn :rodmer:

Det skulle jeg gjerne gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...