QueenOfTheSidewalk Skrevet 31. desember 2014 #61 Del Skrevet 31. desember 2014 Sånt skjer... Er sånn jeg har bringebær-kremlikør (...) også... Drink up! Skål! Den var faktisk ikke så aller verst. Var likøren god? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #62 Del Skrevet 31. desember 2014 Fikk og lyst på noe å drikke nå, har bacardi razz men ikke sprite Anonymous poster hash: 7a91b...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. desember 2014 Forfatter #63 Del Skrevet 31. desember 2014 Her blir det pinnekjøtt snart. Hunden har sitt første nyttår og leer ikke et øyelokk over rakettene som allerede er i gang utenfor heldigvis. Så det blir kvelden lille godnyhet Flinke vovven. (Og heldige eieren ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 31. desember 2014 #64 Del Skrevet 31. desember 2014 Skål! Den var faktisk ikke så aller verst. Var likøren god? Vet ikke helt.. Står i skapet.. Jeg ligger på sofaen, usikker på om jeg skal reise meg eller ikke. Men det høres ekkelt ut. Usikker på hva jeg tenkte når jeg følte det var en god ide å ta med hjem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillicious Skrevet 31. desember 2014 #65 Del Skrevet 31. desember 2014 Sjekker også inn her! Sitter og ser Dexter og spiser spagetti og kjøttdeig. Ah, siden jeg er så sjeldent alene så er det bare godt ikveld. Jej Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 31. desember 2014 #66 Del Skrevet 31. desember 2014 Her høres Aviici's one world party fra Spotify og juleøl i glasset. Hva høres og drikkes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 31. desember 2014 #67 Del Skrevet 31. desember 2014 Vet ikke helt.. Står i skapet.. Jeg ligger på sofaen, usikker på om jeg skal reise meg eller ikke. Men det høres ekkelt ut. Usikker på hva jeg tenkte når jeg følte det var en god ide å ta med hjem.. For min del var jeg i zombetilstand og så dobbelt siden det ble mye øl dagen før, men jeg har heldigvis bra smak da også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 31. desember 2014 #68 Del Skrevet 31. desember 2014 Jeg er også alene i kveld. Så jeg menger meg gjerne i denne tråden! Middagen min blir om en times tid. Da skal jeg kose meg med pinnekjøtt. Det har dampet i to timer nå, så det skal bli nydelig å spise det Jeg sender ikke opp raketter, men kommer til å stikke ut og se på andres ved midnatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enamorada Skrevet 31. desember 2014 #69 Del Skrevet 31. desember 2014 (endret) Jeg er alene på nyttårsaften dette året. Skyper med venner og familie i utlandet. Nyttår kommer jo til dem tidligere, så jeg begynner å feire "tidligere". Begynner nå å gjøre alt klart til å lage middag (begynner vel å spise kl 22-23). I år blir dt laks, krabbesalatt, fløtegratinerte poteter, gresk salat og noe drikke. Ser også på forskjellige programmer på TV. Kan ikke si jeg kjeder meg. Skal også jobbe til på data hvis jeg har ingenting å fylle tiden med, men tviler på at det skjer. Endret 31. desember 2014 av Enamorada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 31. desember 2014 #70 Del Skrevet 31. desember 2014 Sjekker også inn her! Sitter og ser Dexter og spiser spagetti og kjøttdeig. Ah, siden jeg er så sjeldent alene så er det bare godt ikveld. Jej Så da blir det en blodig kveld på deg? Jeg har sett en del sesonger av Dexter, men vet ikke om jeg har sett alle som har kommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleCa Skrevet 31. desember 2014 #71 Del Skrevet 31. desember 2014 AFV på tv her, ingen drikke så langt..spiste for mye middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 31. desember 2014 #72 Del Skrevet 31. desember 2014 Jeg er dårlig form, men jeg savner folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vannm75 Skrevet 31. desember 2014 #73 Del Skrevet 31. desember 2014 (endret) sjekker inn.. og sjekker om det er noen morsomme interessante kommentarer... Endret 31. desember 2014 av vannm75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AryaUnderfoot Skrevet 31. desember 2014 #74 Del Skrevet 31. desember 2014 Flinke vovven. (Og heldige eieren ) Ja må si jeg er ganske heldig når jeg hører og leser om de som må hanskes med firbeinte som b.la. gjør i fra seg av redsel. Nå har jeg åpnet en ganske anstendig Valpolicella og fyrt i peisen. Får vel konkludere med at dette går greit, selv om kvelden enda er ung. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 31. desember 2014 #75 Del Skrevet 31. desember 2014 Hvorfor tok jeg ikke opp ribberestene fra fryseren i går? Det ble visst pølse i brød til middag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 31. desember 2014 #76 Del Skrevet 31. desember 2014 (endret) Her drikkes Wein Laubenhof Kracher Trockenbeeren Auslese 2004. Endret 31. desember 2014 av Blondie65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #77 Del Skrevet 31. desember 2014 Jeg skulle egentlig lage kalkun i dag. De er så billig i butikken nå og en hel kalkun er tydeligvis billigere enn halv en. Selv om vi bare er to, kan vi fryse ned restene ikke sant? Dessuten inneholder en hel kalkun ikke sååå mye kjøtt. …. Det var ihvertfall tanken før jeg kjøpte kalkunen på lørdag. Ikke har jeg laget kalkun før, jeg har stekt en hel kylling før, tenkte at det skulle var det samme, Men fy faen Jeg hadde ikke forberedt meg på hvor skummel kalkunen skulle se ut. Den ser merkelig ut, og jeg ble lit emosjonell over at en så stor fugl ble slaktet for at vi skulle nyte den. Den lå på kjøkkenbenken og ble stirret på før den gikk tilbake til kjøleskapet igjen........Så jeg skal ha taco og vanilje pudding med sjokolade og nøtter til desser. Jeg må nok gjøre noe med «kalkunen» i morgen. Vurdere å gi hele greiene til naboen, men jeg tror ikke hun vil sette pris på det. Anonymous poster hash: 4d817...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 31. desember 2014 #78 Del Skrevet 31. desember 2014 Nå har jeg hørt kongens nyttårstale. Han er fortsatt flink, gamle mannen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #79 Del Skrevet 31. desember 2014 Kongen har talt Anonymous poster hash: 00d25...a75 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleCa Skrevet 31. desember 2014 #80 Del Skrevet 31. desember 2014 Pus gir seg en god f i fyrverkeriet her nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå