Gå til innhold

Nyttårsaftenaleneferingstråden 2014

Cata

Anbefalte innlegg

Gjest Blondie65

Her er middagen fortært. Sammen med årets siste Erdinger :)

Dette får sige litt før det blir 80-talls dessert: hermetisk fersken med krem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65

Fyrverkeriet smeller utenfor her i Stvgr. Anonymous poster hash: 00d25...a75

Her er det også startet med fyrverkeri mellom husveggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Heihei.

Første gang jeg er alene på nyttårsaften noen gang. Samboern/kjæresten min gjennom fire år forlot meg 3. juledag og i tillegg fant jeg ut igår at jeg er gravid. Så.. dette blir en flott start på året. Men, vi trenger ikke snakke om det, det er en helt annen tråd. Men jeg blir med på denne tråden så har jeg litt tidsfordriv fra de vonde og triste tankene og kan lese litt om hva andre driver med :)

:velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen i Bergensområdet (eller andre steder med den tradisjonen) som venter på nyttårsbukker? Hva har dere i godteposen?

Ja, er vel de som ringer på i ett sett det.. Åpner ikke døren.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt om den tradisjonen. Fortell om den :jepp:

Anonymous poster hash: 00d25...a75

Barn kler seg ut også ringer de på døren. Lurer på om de synger også :klo: Noen kaller det for julebukk mens andre kaller det nyttårsbukk. Også gir man dem snop.. Noen gir frukt :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smyger inn, håper alle har hatt en fin kveld så langt? :) Jeg ble invitert til middag i dag, men følte meg sååå dum; jeg var den eneste som hadde pyntet meg.. :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter her med nyvaska hår og har spist en hel pose potetgull til frokost (hurra). Vurderer å drikke med søndens og forhåpentligvis sovne før jeg rekker å høre så utrolig mange "så kjipt det må være å ikke ha noen planer i dag" fra bekjente :danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her med nyvaska hår og har spist en hel pose potetgull til frokost (hurra). Vurderer å drikke med søndens og forhåpentligvis sovne før jeg rekker å høre så utrolig mange "så kjipt det må være å ikke ha noen planer i dag" fra bekjente :danse:

:kristin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smyger inn, håper alle har hatt en fin kveld så langt? :) Jeg ble invitert til middag i dag, men følte meg sååå dum; jeg var den eneste som hadde pyntet meg.. :(

Gikk du fordi du var pyntet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg åpner en sånn 2 liters øl jeg fant i kjøleskapet. Den er fra australia står det, mye god øl derfra, men denne er ikke favoritten. Rasket den bare med i hastverk på taxfree i utlandet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg åpner en sånn 2 liters øl jeg fant i kjøleskapet. Den er fra australia står det, mye god øl derfra, men denne er ikke favoritten. Rasket den bare med i hastverk på taxfree i utlandet :fnise:

Sånt skjer... Er sånn jeg har bringebær-kremlikør (...) også... Drink up!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungen (1 år) sover og mannen har satt seg foran sen stasjonære pcen (helt greit for meg). Jeg sitter alene og ser på nyheter og hadde nesten glemt hvilken dag det er i dag når mamma nettopp ringte :) Naboene har begynt å sende opp raketter men vi skal ikke ut, ser ikke poenget i at vi to skal stå alene ute og stirre på raketter, og i drittværet Mons. Huff håper at ungen ikke våkner av rakettene. Begges familier er flere mil unna og nettverket her vi bor er lite, og hjemme må vi være pga ungen. En av oss kunne dratt i selskap men vi orker ikke det uten den andre. Er ikke så viktig for oss å feire dagen uansett. Har spist hjemmelaget pizza og ikke noe spesielt. Lurer på om jeg skal finne frem laptopen min og spille jeg og ;) Eller kanskje spørre mannen om å se en film sammen.

Godt nytt år! :hoppe:

Anonymous poster hash: 7a91b...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er middagen fortært. Sammen med årets siste Erdinger :)

Dette får sige litt før det blir 80-talls dessert: hermetisk fersken med krem.

Siger jeg også, eller snarere triller. Fikk tak i pinnekjøtt av lammebog og det var masse kjøtt på de beina. Bare synd det ikke er plass til mer nå... Årets festmat i mitt hus. Spørs om det ikke blir en god stund til det blir plass til dessert her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det pinnekjøtt snart. Hunden har sitt første nyttår og leer ikke et øyelokk over rakettene som allerede er i gang utenfor heldigvis. Så det blir kvelden lille godnyhet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var dårlig stemning der. Skulle stolt på magefølelsen!

Huff, kjipt når sosiale arrangementer ender slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...