Gå til innhold

Nyttårsaftenaleneferingstråden 2014

Cata

Anbefalte innlegg

Synes du skal ha litt god sjokolade og, Cata. :sjokolade:

Håper alle her inne koser seg med noe godt i dag, selv om vi er alene :tommelsmil:

Anonymous poster hash: 00d25...a75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil gjerne være med jeg og. Selv om jeg har mine 2 barn her. Største skal ut å fly med venninner etter maten. Så blir meg og minste her.

Mat blir sushi til minstemann, og indrefilet med potet, soppstuing, peppersaus og grønnsaker til meg og datteren. Dessert blir is med varme bær. Julebrus til drikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen i Bergensområdet (eller andre steder med den tradisjonen) som venter på nyttårsbukker? Hva har dere i godteposen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alene i kveld jeg og! Storkoser med meg taco og tortillachips for øyeblikket :danse: Lurer på om neste drikke skal være øl eller cider :vetikke: Ser Forrest Gump på TV2 Zebra

Skrivefeil

Endret av Ewe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med jeg og

En liten vertinnegave til Cata: :roser:

At man kunne glemme. Til Cata: :vin::gave:

Tusen takker og bukker :) .

Har vært litt fraværende, i nærkamp med en kålrot som forhåpentlig lar seg omforme til kålrabistappe om en drøy halvtime...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du skal ha litt god sjokolade og, Cata. :sjokolade:

Håper alle her inne koser seg med noe godt i dag, selv om vi er alene :tommelsmil:

Nam, sjokolade er alltid bra å få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal begynne snart på oppvarmingen av maten som i dag er pinnekjøtt, svineribbe og hjortekjøtt. Et lite utvalg av det havner på tallerkenen sammen med rødkål og fløtegratinerte poteter. Lager seg nesten selv, og det liker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen i Bergensområdet (eller andre steder med den tradisjonen) som venter på nyttårsbukker? Hva har dere i godteposen?

Har ikke hørt om den tradisjonen. Fortell om den :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.. Alle som har spurt hva jeg gjør i kveld, og jeg har svart jeg sitter hjemme til, sier ting som "Ikke alene vel??", "Stakkars deg :( ", "Ååå, Det var leit å høre" osv... Skjønner ikke denne gnålinga.. Jeg har blitt invitert på diverse steder, men sagt nei. Det er ikke synd på meg.. Men hvis jeg faktisk hadde sittet og syntes skikkelig synd på meg selv, hadde det jo ikke akkurat blitt så mye bedre av de kommentarene :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri deltatt på en sånn sosial tråd før, men jeg vil gjerne bli med her. Var egentlig veldig keen på å gjøre noe gøy i kveld, men jeg sitter nå her alene siden jeg verken har venner eller familie som jeg kan være med i kveld. Og mannen har funnet senga allerede. Blir litt deppa av Facebook og alle som skal feire sammen i kveld med god mat, drikke og fyrverkeri. Jeg rakk ikke en gang å handle etter jobb før butikkene stengte. :(

Men JAJA, det var kveldens syt. Jeg har da én øl i kjøleskapet jeg skal kose meg med alene når ungen har lagt seg. Og så har jeg jo denne tråden. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei.

Første gang jeg er alene på nyttårsaften noen gang. Samboern/kjæresten min gjennom fire år forlot meg 3. juledag og i tillegg fant jeg ut igår at jeg er gravid. Så.. dette blir en flott start på året. Men, vi trenger ikke snakke om det, det er en helt annen tråd. Men jeg blir med på denne tråden så har jeg litt tidsfordriv fra de vonde og triste tankene og kan lese litt om hva andre driver med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...