Gå til innhold

~ Plassen min ~


KalloRilla

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært flink :)

Sto opp når jeg våknet, og har alt spist frokost. Det er ikke vær lørdagmorgen det går. Sitter nå å koser meg den en kopp te, mens jeg kjenner kroppen våkner til liv og forbereder seg på nok en arbeidsdag :roll:

Og der var den tradisjonelle kvalmen i gang igjen og, når skal jeg bli kvitt den :(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har, som sikkert flere her inne har fått med seg, vært i barnedåp idag. Det var snitter med masse deilig pålegg og kaker og kaffe etterpå. Jeg er så klart stappmett, slik man alltid er etter selskaper med masse mat og kaker :-?

Merker at magen ikke likte helt det den fikk i seg i dag :oops: Så det er nok sant som legen sa, uten prøveresultater, at kroppen ikke fungerer som den skal mht blodsukkeret. Jeg har nå i flere dager vært flink og unngått "søtsaker" og spist kun ren mat. Kroppen har da fungert ganske normalt. Nå etter kaker osv så er jeg igjen sliten, kvalm, hodepine og ellers ganske redusert. Jeg kan ikke skjønne annet enn at det må ha med "vomfyllet" å gjøre. Godt det ikke er så mange dager igjen til prøveresultater og oppfølgingstimen. Har time 5 oktober, og kalender'n sier det ikke er mange dager til, men tiden kommer sikkert til å gå usigelig tregt likevel :-?

Får gå i gang igjen i morgen med "normal mat", da vil jeg jo se om formen bedrer seg igjen og om det er maten som avgjør og ikke bare dagsformen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snik-kikka inn her og leser at du ikke har det helt greit om dagen. Håper de finner ut av det, virker iallefall som du blir tatt på alvor, og det er jo bra! :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker så mye for det pusla :klem: Enda har jeg ingen grunn til å klage på behandlingen jeg har fått, jeg er mer overrasket over hvor raskt ting har skjedd. Dessuten at muse legen (som egentlig er overlege på Vestfold sentralsykehus) på eget initiativ satte meg på full barnløs utredning slik at jeg skulle "spare inn" et år når prøver statusen eventuelt blir tatt opp igjen. Det er jo egentlig bare glimrende :) Klart det var og er ikke noe morsomt å tenke over dette, men vissheten og at man blir tatt på alvor er viktig i denne sammenhengen uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg inn til Tigerstaden å besøke min venninne og x samboer "N". Er så lenge siden vi har skravla under 4 øyne og savner henne veldig. Gleder meg som en liten unge på julaften her :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerstaden er Tigerstaden og ikke et sted jeg kunne tenkt meg å bo. Er alltid deilig å sette seg på toget og dra sørover igjen ;)

Men det var super kos å treffe "N" igjen og håper bare ikke det blir like lenge til neste gang. Selv om det nå var nesten et år siden jeg hadde truffet henne, gikk praten om det var i går. Savner henne masse alt, selv om det bare er timer siden vi ga hverandre en god hade klem på Oslo S......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjedet nesten livet av meg her på torsdag formiddag, og gikk inn på eros chaten. Det er noe jeg gjør sånn ca 1 gang vært 2. jubleår. Det begynte jeg å taste med en fyr fra Østfold, praten gikk greit og ble ganske fort flyttet over på msn. Der har vi fortsatt kontakten, og bilde jeg fikk var så vist ikke vondt å bruke til å vile øynene på ;) Lurer på om jeg har klart å bli litt småforelsket jeg, også jeg som ikke bruker bli det sånn over natten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må komme meg ut av godstolen her å få tatt oppvasken etter middagen. Kommer innom igjen litt senere kveld..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj, sånne chattebekjentskaper kan være spennende :wink: . Kos deg med det! Og ha en fin søndagskveld om du skulle kikke mer innom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt spennede ja, men blir litt satt ut og da :oops: Det er liksom så sprøtt å tenke på at en blir betatt av en person på så kort tid.... Sitter liksom å venter på at han skal logge på på msn :oops: Føler meg som en fjortiss igjen :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fant min kjæreste samboer på chatten, jeg.... :wink:

Lykke til KalloRilla :P

Leste også at du sliter litt om dagen, og sender deg noen kom-i-form-igjen vibber.

:klem: fra Mel-anie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye for det Mel-anie. :klem:

Har truffet flere igjennom nett tidligere så vet at det kan klaffe ;) Det er bare litt sprøtt at jeg ble satt ut så fort, det er liksom ikke meg :oops:

Ellers er det ca 2 dager igjen til prøvesvarene er klare. Den tiden går sakte, både gleder og gruer meg. Klart jeg er glad for at jeg blir tatt på alvor og at hele mølla er i gang, men det er litt skremmende også samtidig...

Onsdag er skjebnedagen..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyller badekaret og legger meg godt nedi der nå - det er jo så deilig når det er Høststormer utenfor veggene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...