Gå til innhold

~ Plassen min ~


KalloRilla

Anbefalte innlegg

:ler: kjente bare panikken kom da jeg leste innlegget og lurte på om jeg hadde snakket før jeg hadde tenkt igjen ;) Ingen skade skjedd da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på du Meteora. Skal følge med deg fremover, sånn sniklese litt nå og da i boken din så jeg holder meg oppdatert på hverdagen din :)

Ellers har jeg hatt et venninne besøk i dag, sett verdens kjedligste danskekomedie, og ellers hjulpet Kjellebassen litt på vei med hans ønske om å bli "Super aktiv". Han har jo klart det selv om jeg ikke hang med til siste slutt. Er så flink denne mannen atte ;);)

Nå er det allersiste dag/natt jeg kan "bo" inne på KG. Jeg kommer nok til å ha mine dagligeturer her inne, men det blir nok til litt andre tider på døgnet og litt kortere intevaller. Sånn er det når ferien er over å hverdagen suger tak i en for full kraft.

Dytter bort den tanken og fortsetter på min surferunde

:vinke: :vinke: :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei på du lurven.

Siden du tydeligvis ikke har skjønt at dette er et singelt eksemplar av den ubrukelige kvinnegarde, som vifter med halen og rocker med foten, må jeg fortelle deg det da :ler: Jeg er vel alt fra drittunge til trollkjerring jeg som alle andre kvinnfolk vil jeg tro :ler: :ler:

Ps: har vært på date i dag og har sommerfugler i magen nå :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselig melding i dagboka mi Kallorilla (liker forresten det nicket veldig godt, høres ut som en blanding av to av søstrene mine sine navn, Karoline og Camilla ;))

Du påstår at det ikke står så mye interessant i dagboka di, men jeg synes nå at du skriver på en festlig måte, så jeg kommer garantert til å stikke innom å lese igjen :)

Ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt skuffet nå KalloRilla. Jeg måtte på side 2 for å finne dagboka di. :ler:

En kjedelig kveld og natt har det vært så lenge ikke du har vært her... :wink: men håper å få tatt igjen det tapte ved en senere anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si det sånn, jeg er ikke verdensmester i å holde dagboken oppdatert. Det er klart at den daglige praten vi har hatt nå ikke ble i natt og det er vel vanen du savner og ikke meg tenker jeg :ler: :ler:

For dere andre så har jeg hatt besøk, eller overnattingsbesøk av T. Det er alltid koslig det da, for en kronisk selskapssyksjel som det jeg er :sjarmor: Nå sitter jeg her å slapper av bitte litt før jeg skal på jobben. Er ikke lysten på det da, men takker meg selv vær gang på "payday" for at jeg har jobbet noen ekstra vakter :wink:

KG surfe litt og jobben kaller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffer asså! Jeg som er så mye på KG om dagen klarer ikke å holde dagboka ved like engang. Måtte jo lete meg ned på side 2 for å finne den igjen. Har nå det skjerping til skjønner jeg.

Nå er sommerferien helt over, og det er jobb og jobb som er dagene fremover. Og hele hverdagen min er en eneste stor byggeplass med alt det bråket og styre som da følger med. I gata her legger de ny kloakk og vann ledning, rett utenfor huset her bygges det et nytt leilighetskompleks. "Vi kaller bare dette komplekset for fulgekassene", de ser jo slik ut. Ikke pene nei, små leligheter til skyhøyepriser. På jobben skal de bygge om hele butikken, og selvfølgelig ikke ha stengt en eneste dag. Hele butikken skal snues om, avdelinger skal bytte plasser, alle reoler og disker skal byttes ut, gulv slipes ned osv. Det skal bli en befrielse når alt dette er ferdig. Tenk så rolig det kommer til å bli rundt meg da, åååååååååå gleder meg sånn :hoppe:

I dag som jeg kunne sove "lenge" eller i hverfall til kl 9:30, våknet jeg utvilt av meg selv før 07:00. Er det ikke typisk. Nå er morgenkaffen og hele morgenritualet unnagjort og sitter bare her å venter på å dra på jobb. Langvakt i kassa i dag, så kommer sikkert til å være utslitt og trøtt når jeg kommer hjem. Ikke akkurat vanlig at jeg står opp før 7 liksom. Er jo da jeg har lagt meg den siste uka :-? Døgnrytmen asså :oops: :oops:

MASSE SJERPINGS PÅ GANG :-(

Det positive som har skjedd i dag er at jeg får på meg favoritt buksa mi igjen, som bare har ligget i skapet nå det siste halveåret, og i tillegg fikk jeg puste når knapp og glidlås var igjen :ler::ler: Det viser jo at strategien min mht ha jeg putter i munnen har fungert. Nå er det bare å komme seg på treningsstudioet også så skal det bli en slanker utgave av meg innen neste bikinisesong :-) Gleder meg :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å pakke beinhaugen, og rette nesa mot jobben.......... Ha en fin lørdag dere som bare kan kose dere i hele dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan trøste deg med at vi er flere som jobber denne helga :wink:

Håper du får en flott helg selv om du jobber :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag er det blitt søndag. Nå er det ettermiddag, og hele denne dagen er brukt i sofakroken under teppe med bok før jeg flyttet kroppen ca 3 meter og da havnet på stolen foran dataen.

Jeg har bestemt meg for at denne dagen skal dedikeres til fargen grå.

Ser jeg ut vinduet her, utover fjorden ser havet grått ut. Ser jeg opp er himmelen alt annet en blå, den er også grå. Når jeg ser nedover meg selv ser jeg også grått. Grå genser og grå bukse. Ser jeg meg selv i speilet ser jeg et grått og slitent ansikt. Kroppen kjennes tung og jeg har en sikkelig ”savne x’n dag”. Jeg har bestemt meg for at jeg skal gi dette savnet utløp i dag. Jeg er alene her og da spiller det jo ikke så stor rolle. Jeg plager jo ingen andre med å være deppa da. Jeg trenger noen slike dager også, for å ”glemme” han, og innse at han likevel ikke vil fortsette. Han har funnet ut at ”gresset er grønnere” på andre siden av gjerdet. Ikke det at jeg kan forestille meg at gresset er friskt og grønt på denne årstiden, men det er en annen sak.

Daten jeg fortalte om er hyggelig og sjarmerende på sin måte, men han klarer likevel ikke tenne den gnisten i meg som gjør at jeg vil noe mer enn bekjentskap. Dette er jo og en grå tanke i forhold til at Daten falt for meg med den gang og gjerne ønsket mer.

Jeg må finne noe som kan lage litt mer farge i tilværelsen min, må finne noe som kan gi meg håp og troen tilbake på at jeg og vil mestre hverdagen helt alene, på en verdig og selvstendig måte. Jeg skal ikke være avhengig av andre. Min hverdag skal bli optimal, utfra de rammer jeg selv lager. Disse mulighetene og løsningene ser jeg ikke på denne grå søndagen….

I morgen er det mandag, i morgen er det en nystart. Mandagen er ikke avslutningen på helgen, det er begynnelsen på en ny uke. En ny uke med mange utfordringer, muligheter og løsninger. Jeg har bestemt meg. Jeg depper på denne grå søndagen, og gleder meg over at morgendagen ikke blir like grå. Setter alle kluter til for at mandagen blir en grønn dag. Håpets farge er grønn og det er den jeg skal leve etter fremover. Det er grønt som er fremtiden, sette meg mål i livet, gjøre det som er best mulig for at jeg når disse målene. Dette skal bli helt toppers bare jeg får ut det som ligger inni kroppen min nå. Bare jeg gir meg tid å deppe i dag. Bare jeg er god mot meg selv……..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en varmende tanke det vennen, men tror at jeg skal bare la denne dagen være sikkelig GRÅ. Da vil morgen dagen, som jeg sa, være GRØNN igjen.

:):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...