Gå til innhold

~ Plassen min ~


KalloRilla

Anbefalte innlegg

Det er ikke med ett lett hjerte jeg skriver dette her snuppa.... Tanken på at jeg er så langt borte fra Norge og at du faktisk ikke er blandt oss lenger er helt grusom....

At jeg aldri får tatt ett siste farvel med deg, aldri får sett deg igjen, det gjør meg kjempetrist her jeg sitter borte i Florida og var så glad for at jeg endelig hadde fått kjøpt meg pc, og det første jeg får høre når jeg skal sjekke mailen min er at du er borte... Og kommer aldri mere tilbake.... Og ikke bare det, men mannen er borte også... Er ikke lett det her... Tårene bare triller mens jeg skriver...

Kommer alltid til å huske deg vennen.... Huske alle de fine sladreturene våre på grafen, alle gangene vi lo oss igjennom en kjedelig arbeidsdag på obs, alle gangene vi satt og prata hjemme hos deg, eller plaga tideman, eller hadde interne vitser om alt som skjedde på jobben...

Kommer alltid til å huske deg for den jenta du var... Den som enten dro meg ned fra skyene eller dro meg opp igjen fra søla om det gikk rett vest... Du fikk meg alltid i godt humør.. Vi fant på mye sprell sammen, hadde det alltid moro... Vi som skulle være så flinke og trene sammen, vi bynte jo ganske bra da, men blei litt for late etterhvert...

Verden kommer aldri til å bli helt den samme lengre uten deg... Jeg kan ikke lenger se fram til å komme hjem til Norge og ta en kafetur med deg og "catche" opp på alt som har skjedd mens jeg har vært borte... Det kommer aldri til å skje.... Det gjør meg veldig trist....

Det blir heller aldri en liten Kallorilla i denne verden, det er trist....

Men håper du har det bra vennen... At vi sees igjen en gang.....

Til det skjer, så får du hvile i fred vennen......

Kallorilla, du vil for alltid leve i mitt hjerte.......

Sender min dypeste medfølelse til din nærmeste familie og alle de andre vennene dine... Og mannen sine....

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta

:dagensrose:

Jeg kan ikke tro det er sant. Slik skal ikke skje..

Dere hadde så mange planer, drømmer...!

Det går ikke an å forstå...

Hvil i fred, Kallo Rilla..

Takk for at jeg fikk bli kjent med deg her på KG, selv om jeg bare kjenner deg som Kallo Rilla og ikke vet hva du egentlig heter. Takk for alle muntre kommentarer, gode ord og støtte jeg har fått av deg, takk for gleder og sorger vi har delt her inne...

Jeg kan ikke forstå det...

Hvil i fred, Kallo Rilla....

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Vet ikke helt hva jeg skal skrive nå, men dette var utrolig trist å høre og tårene bare triller. Så utrolig meningsløst :cry:

Tenner også et lyst for Kallorilla og sender alle mine tanker til de etterlatte :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Meteora

Tenner et lys for KalloRilla, og sender varme tanker

til alle dem som står igjen..

:dagensrose:

Håper du har det bra der du er.

Hvil i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Ufattelig trist og rart. Husker godt at du var med i skjærpingstråden til *Lene* da jeg kom til KG...

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

På bakgrunn av det tragiske som har skjedd med KalloRilla og mannen hennes stenger vi denne dagboken og lar den hvile i respekt for henne. Om dere ønsker å gi en siste hilsen til henne kan dere gi den her

Hvil i fred KalloRilla :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...