Gjest Citronella Skrevet 31. desember 2014 #1 Del Skrevet 31. desember 2014 Det har kommet til meg, at det er flere her inne som er nydelige. Som jeg føler omsorg for, og som gir noe tilbake til meg. Det er merkelig, men vakkert, å liksom-kjenne noen av dere. Jeg beveges. Takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 31. desember 2014 #2 Del Skrevet 31. desember 2014 En spesiell takk til Stueloff, For The ladies, Arabella og Gjest. Jeg føler meg sett. Sort of. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttmeis Skrevet 31. desember 2014 #3 Del Skrevet 31. desember 2014 Det finnes mye rart her på KG; mange unødvendige krangler oppstår, trolling, vonde ord veksles... Men så er det disse godhjertede menneskene... Som gjør KG til en bedre plass. Jeg er veldig takknemlig for det. Det er de som får meg til å bli her. De som hjelper og trøster og er så utrolig positive. Det får meg til å ville gi videre, til å spre glede. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 31. desember 2014 #4 Del Skrevet 31. desember 2014 Så fin tråd Jeg må si som dere, flere av brukere her inne setter sterke og gode inntrykk Rett og slett sånn at man blir i godt humør bare av synet på avataren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 31. desember 2014 #5 Del Skrevet 31. desember 2014 En spesiell takk til Stueloff, For The ladies, Arabella og Gjest. Jeg føler meg sett. Sort of. Du er et vakkert menneske! Ble helt varm inni meg av denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 31. desember 2014 #6 Del Skrevet 31. desember 2014 Du er et vakkert menneske! Ble helt varm inni meg av denne tråden Takk det samme... Det har vært en uvanlig tøff dag for meg. Og jeg tror på din cyber-medfølelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 31. desember 2014 #7 Del Skrevet 31. desember 2014 Så fin tråd Jeg må si som dere, flere av brukere her inne setter sterke og gode inntrykk Rett og slett sånn at man blir i godt humør bare av synet på avataren. Jeg kjenner ikke deg. Men du er gull som som blir i godt humør aven sitron! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 31. desember 2014 #8 Del Skrevet 31. desember 2014 Takk det samme... Det har vært en uvanlig tøff dag for meg. Og jeg tror på din cyber-medfølelse. Du skal bare rope ut hvis du vil prate om det. Enten her eller på pm. Du (og flere andre) ga meg en mye bedre dag i bildetråden, og jeg hadde vært takknemlig hvis det var noe jeg kunne gjøre tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 31. desember 2014 #9 Del Skrevet 31. desember 2014 Det finnes mye rart her på KG; mange unødvendige krangler oppstår, trolling, vonde ord veksles... Men så er det disse godhjertede menneskene... Som gjør KG til en bedre plass. Jeg er veldig takknemlig for det. Det er de som får meg til å bli her. De som hjelper og trøster og er så utrolig positive. Det får meg til å ville gi videre, til å spre glede. Spre glede! Men ikke være redd for å være i utakt... Integritet er det som gjør en kropp til et menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 31. desember 2014 #10 Del Skrevet 31. desember 2014 Det finnes mye rart her på KG; mange unødvendige krangler oppstår, trolling, vonde ord veksles... Men så er det disse godhjertede menneskene... Som gjør KG til en bedre plass. Jeg er veldig takknemlig for det. Det er de som får meg til å bli her. De som hjelper og trøster og er så utrolig positive. Det får meg til å ville gi videre, til å spre glede. Jeg er rar, og til tider en kranglefant i opposisjon. Men jeg er snill,selvom jeg er kritisk og sær og snodig. Men jeg tror på Mennesket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 31. desember 2014 #11 Del Skrevet 31. desember 2014 Det finnes mye rart her på KG; mange unødvendige krangler oppstår, trolling, vonde ord veksles... Men så er det disse godhjertede menneskene... Som gjør KG til en bedre plass. Jeg er veldig takknemlig for det. Det er de som får meg til å bli her. De som hjelper og trøster og er så utrolig positive. Det får meg til å ville gi videre, til å spre glede. Du virker å være fin. La oss holde denne tråden fin. Bygge oss opp. Uten ironi og utenomsnakk. Jeg kjeder meg fryktelig lett, men lar meg lett begeistre av mennesker med innhold og sjel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 31. desember 2014 #12 Del Skrevet 31. desember 2014 Så fin tråd Jeg må si som dere, flere av brukere her inne setter sterke og gode inntrykk Rett og slett sånn at man blir i godt humør bare av synet på avataren. Sitronen??? Men den er virkelig til bruk i det meste innenfor avansert matlaging. Citron. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 31. desember 2014 #13 Del Skrevet 31. desember 2014 Citro Det har kommet til meg, at det er flere her inne som er nydelige. Som jeg føler omsorg for, og som gir noe tilbake til meg. Det er merkelig, men vakkert, å liksom-kjenne noen av dere. Jeg beveges. Takk. Citronella, du er topp!! og du er alltid rettferdig..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 31. desember 2014 #14 Del Skrevet 31. desember 2014 Citro Citronella, du er topp!! og du er alltid rettferdig..! Takk, så hyggelig! Jeg er sær, men rettferdig. I mine øyne. Takk til NJ. Hils fruen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 31. desember 2014 #15 Del Skrevet 31. desember 2014 Det skal jeg, hun er nok i nærheten Og bare hyggelig, du gjør KG til et bedre sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 31. desember 2014 #16 Del Skrevet 31. desember 2014 Det skal jeg, hun er nok i nærheten Og bare hyggelig, du gjør KG til et bedre sted Takk. Det samme. Jeg er ikke utelukket snill. Jeg er tøff mot de harde, og snill med de snill. Gammelt -C-ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 31. desember 2014 #17 Del Skrevet 31. desember 2014 Det er tydelig at du var ment til á vaere her mye lengre enn hvordan du fólte deg for en liten tid tilbake. Flott at du trives her og fóler deg sett av noen av de andre brukerene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttmeis Skrevet 31. desember 2014 #18 Del Skrevet 31. desember 2014 Spre glede! Men ikke være redd for å være i utakt... Integritet er det som gjør en kropp til et menneske. Det har du så rett i! Å ytre sine meninger og stå på sitt er viktig - det å være ærlig. Det kan føre til diskusjoner så klart, men det er jo en del av KG. Her kan vi si våre meninger, tanker og følelser, og så kan vi diskutere om vi ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2014 #19 Del Skrevet 31. desember 2014 En spesiell takk til Stueloff, For The ladies, Arabella og Gjest. Jeg føler meg sett. Sort of. Så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 31. desember 2014 #20 Del Skrevet 31. desember 2014 Glad for at denne ble en positiv tråd, uten surmuling. Jeg ønsker dere alle et utviklende og strålende 2015. Klem. -C 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå