Gå til innhold

The Bachelor 2015


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Når det gjelder Chris reaksjon på det Britt sa, så synes jeg han virka veldig umoden i forhold til det å være i et forhold. Når det ikke skal mer til før man skifter mening, så skjønner jeg ikke hvordan han ser for seg at et forhold skal fungere om man ikke tåler litt motstand. Det er ikke bare happy days når man er sammen. Og hun gjorde jo ikke noe drastisk, hun sa jo bare hva hun følte, såpass BØR man jo tåle.

Anonymous poster hash: 960aa...725

Enig! Men egentlig bra at det ble sånn for da håper jeg at hun blir ungkarskvinnen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På siste episode kom det jo veldig tydelig frem at Arlington (?) er en bitte liten øde by så jeg lurer på hva damene tenker å arbeide med hvis de ender opp med Chris og skal flytte dit… Skjønner at det sikkert finnes noen arbeidsplasser der, men det virka jo som det meste var nedlagt. Man måtte kjøre en times tid for å komme til nærmeste kino for eksempel.

Kanskje Chris har så mye penger at kona bare kan leve på ham, men det må vel bli kjedelig i lengden. Slik som Whitney sier hun elsker jobben sin, de har vel ikke fertilitetsklinikker i hver lille småby i USA heller..? :b

Kom bare til å tenke på dette og det virker ikke som om det er noe snakk om det i serien. (Hvis det ikke klippes bort da.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På siste episode kom det jo veldig tydelig frem at Arlington (?) er en bitte liten øde by så jeg lurer på hva damene tenker å arbeide med hvis de ender opp med Chris og skal flytte dit… Skjønner at det sikkert finnes noen arbeidsplasser der, men det virka jo som det meste var nedlagt. Man måtte kjøre en times tid for å komme til nærmeste kino for eksempel.

Kanskje Chris har så mye penger at kona bare kan leve på ham, men det må vel bli kjedelig i lengden. Slik som Whitney sier hun elsker jobben sin, de har vel ikke fertilitetsklinikker i hver lille småby i USA heller..? :b

Kom bare til å tenke på dette og det virker ikke som om det er noe snakk om det i serien. (Hvis det ikke klippes bort da.)

Tenkte det samme selv. Hva i huleste skal man gjøre der? Det virket utrolig stusselig og kjedelig å bo der :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turte ikke google noe som har med bachelor å gjøre.. er redd for spoilers. :ninja:

jeg googla bare bachelor jade, og da kom det opp sider som har lagt ut bildene, de ligger på vanlig bilde google søk også. som jeg linket til, de viser alt!

Anonymous poster hash: 960aa...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest incognita

jeg googla bare bachelor jade, og da kom det opp sider som har lagt ut bildene, de ligger på vanlig bilde google søk også. som jeg linket til, de viser alt!

Anonymous poster hash: 960aa...725

Takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jo at de fleste av dem ikke har sex, har faktisk ikke trodd at de har dratt den så laaangt. Men det høres veldig ut som det er blitt "vanlig" de siste sesongene. Kjenner at det kunne jeg aldri vært med på. Kall meg gjerne prippen, men jeg liker ikke å dele :fnise: . Så å være med på noe som dette hadde vært uaktuelt for meg. Creds til de som holder ut, og jeg skjønner godt hvorfor det tilter litt for noen av de. Forsto Britt veldig godt. Huff!

Anonymous poster hash: 960aa...725 [/quote

Endret av minta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det samme selv. Hva i huleste skal man gjøre der? Det virket utrolig stusselig og kjedelig å bo der :/

Synes det er rart Chris tar så på vei for at jentene ikke øyeblikkelig elska stedet. Tar jo litt tid å venne seg til å skulle bo på et slikt øde sted. Small towns i USA er jo sjarmerende, men dette er jo ikke det en gang, dette er bare nedlagt og øde... De kan jo livnære seg på å blogge :fnise:

Anonymous poster hash: 960aa...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OHH EM GEE ................... jeg var ikke klar for den ass.

Ikke jeg heller...! Trekker tilbake det jeg skrev tidligere, skjønner mer at Chris ikke valgte henne videre nå. Dette var jo hakket verre enn "bare" nakenbilder kan man trygt si. Hva i all verden tenkte hun på når hun meldte seg på bacheloren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Ikke jeg heller...! Trekker tilbake det jeg skrev tidligere, skjønner mer at Chris ikke valgte henne videre nå. Dette var jo hakket verre enn "bare" nakenbilder kan man trygt si. Hva i all verden tenkte hun på når hun meldte seg på bacheloren?

Og én ting er at hun fortalte ham om de, men hvorfor i alle dager insisterte hun på å vise de frem ??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og én ting er at hun fortalte ham om de, men hvorfor i alle dager insisterte hun på å vise de frem ??!

hehe, ja det var drøyt! Hele underlivet på visning liksom :P

Anonymous poster hash: 960aa...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

hehe, ja det var drøyt! Hele underlivet på visning liksom :P

Anonymous poster hash: 960aa...725

Men vi kunne jo se at Chris ble brydd da........ :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi kunne jo se at Chris ble brydd da........ :fnise:

ja han var ikke akkurat komfertabel kan du si, og hun viste videone også :P Ser jo kjønnslepper og alt på disse bildene..

Anonymous poster hash: 960aa...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest incognita

ja han var ikke akkurat komfertabel kan du si, og hun viste videone også :P Ser jo kjønnslepper og alt på disse bildene..

Anonymous poster hash: 960aa...725

OVERSHARE :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OVERSHARE :sjokkert:

til de grader! Hun burde bare sagt det og sagt at dette er ikke noe hun er stolt av og vil legge bak seg, og hvis han vil se de en gang så kan han det. Ikke vise de frem :P

Anonymous poster hash: 960aa...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

til de grader! Hun burde bare sagt det og sagt at dette er ikke noe hun er stolt av og vil legge bak seg, og hvis han vil se de en gang så kan han det. Ikke vise de frem :P

Anonymous poster hash: 960aa...725

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!

hun gjorde det helt feil, og det kosta henne nok en plass videre... Selvom han sa det ikke var grunnen, men hallo, alle skjønte jo grunnen.. :P

Anonymous poster hash: 960aa...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...