NonJuan Skrevet 30. desember 2014 #41 Del Skrevet 30. desember 2014 prøve hver dag og få et menneske til å smile hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #42 Del Skrevet 30. desember 2014 - Dra til tannlegen - Prøve å være positiv, se positivt på ting - Reise på sommerferie - Legge inn et ekstra gir på skolen - Bli tryggere på meg selv, tråkke ut av komfortsonen Håper 2015 blir et fantastisk år Anonymous poster hash: 3bc3c...352 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 30. desember 2014 #43 Del Skrevet 30. desember 2014 Hvordan er denne kuren? Den er veldig enkel: Jeg har to pleieprodukter fra Trind. Neglebåndsbalsam og neglebalsam (hhv. rosa og grønn). De har for det meste fått stå og blomstre uten min innblanding inntil for tre dager siden. 2 min virkning på begge, så dette tar (inkludert massasje) < 10 min hver dag. Nye vaner tar 30 dager å innarbeide, derav de 30 dagene. (Minst to uker, står det på vedlegget) Planen var at det da blir rutine med lakkering etter pleie-innledningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 30. desember 2014 #44 Del Skrevet 30. desember 2014 I 2015 skal jeg IKKE SPISE GODTERI. Seriøst... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seajewel Skrevet 30. desember 2014 #45 Del Skrevet 30. desember 2014 Den er veldig enkel: Jeg har to pleieprodukter fra Trind. Neglebåndsbalsam og neglebalsam (hhv. rosa og grønn). De har for det meste fått stå og blomstre uten min innblanding inntil for tre dager siden. 2 min virkning på begge, så dette tar (inkludert massasje) < 10 min hver dag. Nye vaner tar 30 dager å innarbeide, derav de 30 dagene. (Minst to uker, står det på vedlegget) Planen var at det da blir rutine med lakkering etter pleie-innledningen. Flott, tar frem negleoljen og begynner å innarbeide en ny rutine selv. Takk for inspirasjon og tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #46 Del Skrevet 30. desember 2014 - Spare penger - Trene mer - Spise sunnere - Gå ned 5-10 kg i vekt - Bruke tanntråd oftere - Bli ryddigere Anonymous poster hash: e9fbb...065 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PappaBetaler Skrevet 30. desember 2014 #47 Del Skrevet 30. desember 2014 -Få langt hår -Bli bedre på å svømme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 30. desember 2014 #48 Del Skrevet 30. desember 2014 Flott, tar frem negleoljen og begynner å innarbeide en ny rutine selv. Takk for inspirasjon og tips! Oi! Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 30. desember 2014 #49 Del Skrevet 30. desember 2014 gjøre alt det jeg har lyst til å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #50 Del Skrevet 30. desember 2014 -Søke på ny jobb -Begynne å trene -Jobbe mye -Spare til leilighet -Reise mer Godt nyttår :-)Anonymous poster hash: 34a9d...e7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 30. desember 2014 #51 Del Skrevet 30. desember 2014 - Fortsette rett fram i forhold til helse og kosthold. - Bli flinkere til å skrive. - Oppdatere bloggen mer. - Gå på skrivekurs. - Få orden hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bondenisse Skrevet 30. desember 2014 #52 Del Skrevet 30. desember 2014 Eg skal: - Spare til leiligheit - være meir bevist på kva eg brukar pegane mine på, slutte å sløse - Bli ein meir strukturert student - betre livsstilen min (kosthald og trening) - Ta meg minst ein ferietur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylva Virvla Skrevet 30. desember 2014 #53 Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Bli god på å fotografere Trene Legge meg tidlig og stå opp tidlig Gjøre husarbeid og lage middag Se på hva folk sier til meg med litt humor og avslappa holdning og ikke være nærtagen Endret 30. desember 2014 av Ylva Virvla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 30. desember 2014 #54 Del Skrevet 30. desember 2014 - Kjøpe meg en dyr veske. - Prioritere boliglånet fremfor flere dyre vesker. - Slanke meg. - Holde budsjettet mitt. - Hoppe paradis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #55 Del Skrevet 30. desember 2014 - slutte å være så slem med meg selv - øke selvfølelsen min - forstå at samboeren min kan være tilfreds med bare meg - pusse opp huset - trene hund - få meg ny jobb - trene - smile hver dag - gi slipp på tanken "en dag, men ikke i dag" (selvmordstanke som dukket opp i fjor, og har vært med meg hver dag siden).. - bli den gøyale og positive jenta jeg en gang varAnonymous poster hash: 06069...983 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 2. januar 2015 #56 Del Skrevet 2. januar 2015 Jeg skal -Arbeide enda hardere med studiet (har vært flink første halvår, så det burde jo gå bra!) -Lage lunsj i stedet for å bruke 60 kr i kantina (på mat som ikke er godt ) -Spise litt sunnere -Gå mer tur -Ta litt mer tid til å slappe av og fokusere på meg selv og min samboer -Strikke en julegave pr mnd -Strikke 1 sett med lue, votter og sokker pr mnd til veldedighet (til babyer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #57 Del Skrevet 2. januar 2015 - Bruke tid på studier, og prøve å oppnå gode resultater, slik at jeg kommer inn på drømmestudiet. - Bli sunnere, trene og spise sunnere. - Slutte å spise godteri, potetgull, kjeks og kake, og ikke drikke brus, saft og juice. Kun vann. - Utvikle personlighetsmessig, bli en bedre versjon av meg selv. Bli snillere, greiere, flinkere, etc. Anonymous poster hash: ab2c4...72f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 2. januar 2015 #58 Del Skrevet 2. januar 2015 Ryddet ihht KGs regler. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 2. januar 2015 #59 Del Skrevet 2. januar 2015 - Ta lappen - Få tilbake de 2 kg jeg gikk ned i jula(seriøst hvem går ned 2kg i jula) - Dra til London med Forloveden - Relatert til den over, ta fly - Jobbe med å få enda mindre angst. - trene litt - Få oppdratt monsteret kjent som Orca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå