LittDiva Skrevet 28. desember 2014 #1 Del Skrevet 28. desember 2014 Ja , det sies at det er lettere og gjennomføre ting om man skriver de ned . Ingen nyttårsforsett, bare en " kjøreplan" for det kommende året 😊. - holde meg unna menn som ikke er noe for meg - få mer overskudd , ved og skjerpe inn soverutiner , trening osv, - betale ned gjeld - reise bort rundt juletider , eller rett etterpå . - ha en topp sommerferie med fadderbarnet - finne en skikkelig flink ansatt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blondepiken Skrevet 28. desember 2014 #2 Del Skrevet 28. desember 2014 I 2015 skal jeg ha det fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2014 #3 Del Skrevet 28. desember 2014 Finne ny jobb. Flytte. Spare til lengre hår. Og naturligvis feste som fanden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMHuser Skrevet 28. desember 2014 #4 Del Skrevet 28. desember 2014 - flytte - bli mamma - trene - omgås familien mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EDM Skrevet 28. desember 2014 #5 Del Skrevet 28. desember 2014 2015 skal bli "mitt" år! Flere som er keen på å gjøre dette til det beste året så langt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 28. desember 2014 #6 Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) - Bli frisk. - Leve livet. - Ikke bli tatt for gitt. - Finne meg ny jobb. - Flytte. - Ny tatovering. 2015 skal bli "mitt" år! Flere som er keen på å gjøre dette til det beste året så langt? I'm in! Endret 28. desember 2014 av dillyduzit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
For the ladies Skrevet 28. desember 2014 #7 Del Skrevet 28. desember 2014 -Fokusere mer på det som gjør meg lykkelig. -Feire jul hos familie på møre. -Komme i bedre form igjen. -Mindre skole. -Reise på ferie. Så den store variablen, få meg dame...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 28. desember 2014 #8 Del Skrevet 28. desember 2014 -finne meg ny jobb. -trene like bra -bli godt gift -ha en flott bryllupsreise -kjøpe tomt/hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohdeergod Skrevet 28. desember 2014 #9 Del Skrevet 28. desember 2014 - Finne ny jobb - Begynne å trene regelmessig - Bli mer positiv - Spare mer penger - Ha mindre beskymringer - Tenke godt om meg selv - Ha mer troa på meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 28. desember 2014 #10 Del Skrevet 28. desember 2014 - Få meg jobb/begynne å studere igjen. - Flytte. - Reise. - Møte nye mennesker og kanskje stifte nye vennskap. - Være fornøyd med den jeg er og ta èn dag av gangen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 28. desember 2014 #11 Del Skrevet 28. desember 2014 - Fullføre Bachelor-graden min (har jo bare halve året igjen ) - Finne jobb (eventuelt godta tilbud jeg har fått) - Spise bra - Trene nok - Generelt lese og studere bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 28. desember 2014 #12 Del Skrevet 28. desember 2014 2015 skal bli "mitt" år! Flere som er keen på å gjøre dette til det beste året så langt? I'm in! Jeg skal -Komme tilbake til gode treningsrutiner - første PT-time er allerede booket -Bli flinkere til å komme meg opp på morgenen, og komme meg tidligere på jobb (dette vil gjøre punktet over lettere også) -Fortsette å jobbe med selvbildet mitt - 2014 gjorde underverker, 2015 skal toppe kransekaken Vi får holde liv i tråden og minne hverandre på hvor flinke vi skal være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darwin Skrevet 28. desember 2014 #13 Del Skrevet 28. desember 2014 - Få en anelse av vaskebrett igjen - Gifte meg? (stiller spørsmålet om få dager) - Feire jul med svigers - Par nye sex-opplevelser med dama (ikke prøvd anal ennå, hun sier vi kan prøve) - Masse fjellturer - Fortsette å vokse sparekonto + betale ned nylig kreditkort gjeld (nytt inventar + ring) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 28. desember 2014 #14 Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) - bli et bedre menneske (jeg er visst ikke noe ålreit, ifølge enkelte ) - stresse mindre - trene mer - jobbe masse mer overtid - spare mer penger Håper på å få et fint år Endret 28. desember 2014 av fotballflue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #15 Del Skrevet 28. desember 2014 - prioritere meg selv og barna - dra "hjem" i sommer - trene og gå på fjellet - ta initiativ og date, håper på en kjæreste - pusse opp bolig Gleder meg til 2015 :-)Anonymous poster hash: de9bf...245 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jurgy Skrevet 28. desember 2014 #16 Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) Ja nå skal vi se her - Trene - Jobbe hardt med studiet - Finne meg ei rik og vakker prinsesse - Begynne å meditere - Lese bøker - Legge meg tidligere om kveldene - Spare til leilighet Endret 28. desember 2014 av jurgy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fallerifallera Skrevet 28. desember 2014 #17 Del Skrevet 28. desember 2014 Gjøre akkurat som jeg har gjort i 2014. Har hatt et flott år, og slik vil jeg at det skal fortsette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 29. desember 2014 #18 Del Skrevet 29. desember 2014 - Slutte å være forelska - Fortsette med treningen og bli enda sterkere og mer definert - Få fast jobb - Bli enda bedre kjent med de jeg ble kjent med i 2014 - Ha det morsomt og fortsette å si ja til ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zienna Skrevet 29. desember 2014 #19 Del Skrevet 29. desember 2014 - arbeide hard, men unngå overtid - ta ekstra godt vare på de som trenger meg - ikke bli altfor betatt av noen mann - være mer aktiv i lokalsamfunnet - finne på masse moro sammen med venninnene mine - stelle pent med meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seajewel Skrevet 29. desember 2014 #20 Del Skrevet 29. desember 2014 Flytte Skrive en lapp for positiv ting som har hendt, en lapp for hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå