Gå til innhold

-


Nexus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det var nok trekant han ville ha.I morgen bør du ta dette opp med han -så utrolig klønete og teit o.O



Anonymous poster hash: 8a6e6...b34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere bør vel fokusere litt på å skape et bedre klima av konstruktive og flotte ting nå fremover? trygghet og slike ting. Ikke fylla, trekanter osv.

Når dere går gjennom det dere går igjennom for tiden så hadde jeg blitt helt kvalm av alt det der styret



Anonymous poster hash: 8a6e6...b34
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg greide ikke å dy meg. Etter at han snoket på min telefon og min pc, følte jeg nesten at jeg hadde lov til å gjøre det samme. Før han vekket meg ved å miste telefonen, hadde han skrevet til en annen jente, søskenbarnet til hans barndomsvenn, om hun ville bli med han hjem. Med hjerter, og "søta". At han skulle passe på henne. Hun svarte noenlunde kaldt at han hadde dame, og at hun ikke ville. Han spurte en gang til, meldingen ble sett av henne, og hun svarte ikke.

For noen dager siden hadde vi ganske heftig sex i fylla, hvor jeg greide å få ut av meg at jeg syns vi kan ha med en jente til. Dette er noe jeg er potensielt åpen til, men det ville da ikke ha skjedd når jeg ligger hjemme å sover med over 39 i feber.

Sorry, men du er ganske naiv om du tror han ville skrevet slike ting fordi han ville ha trekant. Han ville ha sex med henne. That's it. "jeg skal passe på deg" og "søta" med hjerter var ikke pga det ene fylleforslaget ditt. Han kan nok unnskylde seg med det i ettertid.....

Anonymous poster hash: aeb61...4b0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...