Gå til innhold

Trampe er på tjukken!


Trampe

Anbefalte innlegg

Så bra du fikk snakket med mammaen din. Kjedelig å ha konflikter :/

Hjemme alene med sovende baby er det beste jeg vet. STILLHET ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bygdis

Jeg har vært på kg i over 10 år og driver å oppdager at folk her inne har dagbøker, så spennende :) 

 

Kos deg med lillebror, snop og dexter. Før du vet ordet av det er lillebror så stor at du er ute på vift! 

Kjenner jeg ble litt nysgjerrig på navnet deres, uansett godt det ordnet seg med mammaen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bygdis :vinke: Må få deg dagbok du også!

Men helt seriøst altså. De skoene. Jeg så en reklame på fb nå nettopp nemlig, og så noen skikkelig lekre sko, og tenkte at jeg seriøst fortjener nye sko. Så fikk jeg en dejavufeeling, og fikk følelsen av at jeg faktisk kjøpte de skoene i morges. Jeg var ikke helt våken da jeg sto opp, nemlig. Jeg sa til mannen at jeg har kjøpt nye sko, eller, jeg tror ihvertfall det. Har sjekket mail, ikke noe kvittering der. Må sjekke nettbanken tror jeg, men jeg kan jo ha bestilt med faktura.

Kanskje jeg får en overraskelse i posten snart :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå tør jeg jo ikke kjøpe de i tilfelle jeg allerede har kjøpt de :lol:

Ammetåke har jeg alltid bare ledd av. Jeg har alltid hatt hodet på rett plass uansett hvor mye jeg har ammet.

Helt til nå. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Gjesp:

Herreminhatt så trøtt jeg er. Ikke rart at jeg ikke husker om jeg kjøpte sko i går. Kanskje jeg skal legge vekk telefonen før jeg kjøper noe annet rart noe i dag...

Lillebror bæsjer. Han ligger strålende fornøyd på stellematta si på gulvet på badet, har en lang og tydeligvis veldig givende samtale med søppelbøtta, og bæsjer så det synger i veggene. Den rutinen med tidlig morgenbæsj liker jeg dårlig altså. Jeg har hatt han sovende oppå meg fra klokka fem i morges, da begynte han å trykke. Han bråker jo noe innmari, og vekker både seg selv og oss. Halv sju nyttet det ikke å ligge sånn mer, så da var det bare å stå opp da. Da klaget han i tillegg til å trykke. Det er visst en hel jobb å få ut noe fra magen, han holder på lenge og finner ikke roen før han er ferdig. Det som funker best er å ligge på stellematta med bleien helt løst festet. Aller helst uten bleie, men da må jeg jo vaske hele badet etterpå, så det gidder jeg ikke.

Blir en skikkelig trøtt dag i dag kjenner jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få lov til å bestille sko for meg altså.

Og lillebror høres ut som en flink trykker! Håper du får sove litt til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe mer soving nei. Trynet henger i dag...!

Lillebror har fått sovet litt, da. Jeg var tom for bleier, så jeg trillet på butikken. Lillebror sovnet i samme sekund som vogna begynte å trille, og han våknet med en gang jeg parkerte den uttafor her igjen. Nå ligger han og klager på teppet sitt på gulvet mens jeg rydder litt. Det ser ikke ut her, jeg må rydde littegrann i det minste.

Krevende lillebror i dag. Jeg tror han har vondt i magen. Han har gulpet en del, og sutrer, og det er ikke vanlig i det hele tatt. Må vel ta ham opp før han begynner å gråte skikkelig...

Jaja. Jeg har sjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...