Gå til innhold

edea's prøvetid


edea

Anbefalte innlegg

:velkommen: I dag er første dagen i mitt dagbok-skrivende liv, og jeg liker det nye meg allerede. Har alltid hatt lyst til å skrive dagbok, håper bare at jeg er flink nok til å følge opp. Det er lett å starte, men vanskelig å holde vedlike slike skriblerier, det er ihvertfall min erfaring.

Litt om meg og mitt:

Jeg er 29 år, godt utdannet og jobber i helsevesenet. Bor for tiden på ett lite sted og vil derfor ikke være mer spesifik en det, dette skal være mitt fristed!!

Mannen og jeg har ikke vært gift lenge, men vi har vært sammen i 8 år, og bodd sammen nesten hele denne tiden.

Vi har veldig lyst på barn! :babysmokk: Sluttet på pillen i januar, men det har ikke kommet noenennå. Pga dårlig timing med tanke på EL har vi i realiteten ikke fått så mange gode PP tidligere. Både mannen og jeg har både jobbet kveld og natt, i tillegg til at vi har vært ute og reist, hver til sin tid.

Derfor har jeg bestemt at den tiden ikke teller! :P Jeg begynner å telle på nytt, dermed er vi i PP1 på dag 18 i syklusen. Det nytter ikke å protestere på det. :riste:

Nå skulle man tro at når vi begynte på scratch, så satte vi alle kluter til... men det kommer vel egentlig aldri til å klaffe noe mer enn sånn halvveis med oss, ikke så lenge vi har de jobbene vi har ihvertfall. :(

Men trives veldig godt på jobben, da. Får bare satse på flaks, eller evt innstille meg på at det tar litt lang tid. KJEDELIIIIIG!!!

F.eks i går. da var vi ikke hjemme samtidig. Da jobbet jeg. I dag, er vi heller ikke hjemme samtidig. Nå jobber han. I morgen, tror jeg at vi ihvertfall får tid til en quickie etter jobb, før vi får overnattingsbesøk av svigerforeldrene mine...

Er vel litt fiksert på dette for tiden... :sjenert: Og det blir vel ikke noe bedre av å henge her inne på KG og på resten av nettet akkurat...

På tide å tenke på noe annet...

hva jeg driver med ellers?