AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #1 Skrevet 21. desember 2014 Hadde sex i går natt og kondomet sprakk, går det fint om jeg tar angrepilla i morgen i stedet for i dag? Vet det er 72 timers grense men at det er anbefalt å ta så kjapt som mulig, men jeg har ingen søndagsåpne apotek i nærheten og jeg har hangover fra helvete... Anonymous poster hash: 8b8b6...0f5
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #2 Skrevet 21. desember 2014 Ønsker du å angre på hele, eller bare noe av det? Anonymous poster hash: 05cec...a1d
Howl Skrevet 21. desember 2014 #3 Skrevet 21. desember 2014 Skal nok gå greit så lenge det er innenfor 72 timer.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #4 Skrevet 21. desember 2014 Jo lengre du venter desto større mulighet for at angrepillen ikke fungerer for formålet. Har du ingen åpne butikker i nærheten? Der kjøpesentrene er søndagsåpne er apotekene på kjøpesentrene også søndagsåpne i dag.Anonymous poster hash: ec22a...134
Mellie Skrevet 21. desember 2014 #5 Skrevet 21. desember 2014 Mener å ha hørt at sjansen for at den ikke fungerer øker jo lengre du venter. Så jeg ville ikke ventet..
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #6 Skrevet 21. desember 2014 Må ta buss i en time for å komme til nærmeste søndagsåpne kjøpesenter, vet ikke om jeg rekker det før det stenger. Men det er vel mindre stress enn å ta abort senere, så jeg får prøve. Ønsker du å angre på hele, eller bare noe av det? Anonymous poster hash: 05cec...a1d Hæ? Sexen var frivillig, men kondomet sprakk og vi merket det ikke før han hadde kommet. Anonymous poster hash: 8b8b6...0f5
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #7 Skrevet 21. desember 2014 man får da kjøpt angrepille på vanlig butikk? så om du har en dagligvarebutikk i nærheten som er søndagsåpen så er det jo bare å dra dit. Anonymous poster hash: 7f565...fe5
Gjest Strandet Skrevet 21. desember 2014 #8 Skrevet 21. desember 2014 (endret) Litt off topic kanskje: Hvordan kan et kondom sprekke? om jeg kan få spørre noen her. Mener å kunne huske at man skal egentlig holde i den lille ballongen på tuppen for å skape et slags vakuum, når man trer kondomet på penis. Er kanskje bare i tuppen at kondomet vil kunne sprekke? Endret 21. desember 2014 av Strandet
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #9 Skrevet 21. desember 2014 Du får kjøpt det i vanlige kiosker også (f eks Deli de Luca, Statoil, Narvesen osv). Er litt usikker, men tror de har det i vanlige butikker óg. Bare spør om Norlevo, bleier å ligge bak kassa med kondomer og sånn Anonymous poster hash: b5db4...c6e
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #10 Skrevet 21. desember 2014 Litt off topic kanskje: Hvordan kan et kondom sprekke? om jeg kan få spørre noen her. Mener å kunne huske at man skal egentlig holde i den lille ballongen på tuppen for å skape et slags vakuum, når man trer kondomet på penis. Er kanskje bare i tuppen at kondomet vil kunne sprekke? Det kan da fint skje? Det var satt på riktig iallfall, tror kanskje jeg var litt før tørr når vi begynte. Anonymous poster hash: 8b8b6...0f5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå