Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?


Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Gjest Catalina Culès
26 minutter siden, Wonders skrev:

At det endelig er "Julaften" så Eid Mubarak alle som feirer denne høytiden.

Er det det samme som julaften ? Det viste jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Er det det samme som julaften ? Det viste jeg ikke.

Sånn vi feirer det i min svigerfamilie i hvertfall. GOd mat, pakker til barna og mye god stemning. Ingen faster hos oss lenger. De er ikke så religiøse, men holder på resten av tradisjonen. Sviger mor og svigerfar er over 70 år, så de faster ikke fordi de er gamle, og det ikke er sunt for dem.

 

Venner av meg faster og går i moske osv, ganske mange måter å tolke på tror jeg. Så tar man egene valg, og så gjør vi klar veien for hvordan vi skal gå sammen å lage dette til noe vi kan leve med som storfamilie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
1 minutt siden, Wonders skrev:

Sånn vi feirer det i min svigerfamilie i hvertfall. GOd mat, pakker til barna og mye god stemning. Ingen faster hos oss lenger. De er ikke så religiøse, men holder på resten av tradisjonen. Sviger mor og svigerfar er over 70 år, så de faster ikke fordi de er gamle, og det ikke er sunt for dem.

 

Venner av meg faster og går i moske osv, ganske mange måter å tolke på tror jeg. Så tar man egene valg, og så gjør vi klar veien for hvordan vi skal gå sammen å lage dette til noe vi kan leve med som storfamilie.

Høres koselig ut, kos dere masse med feiringa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det frokosttid for meg. To egg holder på å koke seg passelige. :biggrin: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Observerer alt som foregår i skogen på hytta. Blir glad av å være i naturen..stille lat søndagsmorgen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så glad av ekte omsorg❤️Hadde en tøff morning siden min sønn skal til pappan sin etter skolen og ha en uke pappauke. Var helt frynsete i dag og gråt lenge etter han dro på skolen. Fikk mårra melding av han jeg dater og sa litt om denne morningen og hvorfor det var tøft for meg. Da han spør hva jeg hadde trengt mest av alt nå, siden ord sikkert ikke hjelper sa jeg at det var godt bare å ha noen å dele tanker med men at en klem hjelper og. Da sier han at han kan komme innom hit før han skal på trening med sin datter for å gi meg en klem❤️Så får jeg melding etterpå om at han tar med en kanne kaffe siden han vet jeg ikke hadde mer igjen i hus og en kopp kaffe pleier hjelpe han når han er lei seg❤️:yvonne:

Ble så rørt at jeg gråt av dette og jeg da:fnise: Men denne mannen, han tror jeg absolutt er en som jeg vil beholde❤️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skatteoppgjøret er ferdig, og fikk en pen sum innbetalt på konto i dag. Så digg å se kontoen fylle seg opp de perioder man har behov for det. 😊

En annen ting, smilefjesene er oppdatert og kategorisert skikkelig nå. Veldig glad for å slippe å bla gjennom masse nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget at jeg har brukt usedvanlig lite av lønna, fordi jeg har hatt det så travelt i juni og pga at jeg har hatt shoppestopp på klær,fordi jobber med å gjøre garderoben til husets beboere mindre og har stoff jeg kan sy shorts, kjoler, tunika og skjorter av om jeg vil.

En viss takk må gis til kulturlivet som sysselsetter min mann såpass, at jeg har vært billøs det meste av juni og har tatt helgehandling på tirsdager og onsdager, fordi han har hatt bilen det meste av uka.

Jeg har brukt mer enn 10000  mindre, enn jeg vanligvis har gjort på denne tiden av måneden. Skjønner ikke at det er mulig! 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, Winza said:

Hvor har du kjøpt det?

Brukte Diplomis sin salt karamellsaus og blandet med melk.   :smoke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...