Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?


Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

                                          Dette her...pizza og oreokake. Fyttikatta så godt det er!   :rodmer: 
P15.jpgOCC.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dgegetge.jpg
                                                                Bilder som dette. Funnet tilfeldig på nett. :rodmer: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk aldeles overraskende en kjempebukett nydelige tulipaner fra min datter levert på døren for et par timer siden. Det ble jeg rørt og glad for. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Arabella skrev:

Jeg fikk aldeles overraskende en kjempebukett nydelige tulipaner fra min datter levert på døren for et par timer siden. Det ble jeg rørt og glad for. :)

Så herlig! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Så herlig! :)

Ja. Jeg er så heldig å ha gode, omtenksomme barn. Disse blomstene var meningen jeg skulle fått imorgen på morsdagen, men blomsterbutikker har kanskje ikke utlevering på søndager?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Arabella skrev:

Ja. Jeg er så heldig å ha gode, omtenksomme barn. Disse blomstene var meningen jeg skulle fått imorgen på morsdagen, men blomsterbutikker har kanskje ikke utlevering på søndager?

Så koselig :) Tror ikke de har utlevering om søndagen, nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å våkne av seg selv før vekkerklokka ringer, og føle seg nesten uthvilt. Det er lørdag, og jeg har tid til å slenge meg ned i sofaen, se OL og drikke kaffe, og jeg har fått ryddet litt og satt på en vaskemaskin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumets cafègjeng. De er bare noen helt flotte sjeler som jeg trives veldig godt sammen med. :klem: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Å kunne sove lenge, og ta frokosten og kaffen på senga. Å stå opp til rent og ryddig (med unntak av et tørkestativ) hjem. Jeg er faktisk så glad at ikke en gang enda mer snø og en kaffetrakting som endte utover benken kan ødelegge det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Nok et eksempel på at strålende, høyglanspolerte stjerner...bare er mennesker de også. Takk for det. :) 
  LindaEvans_Email.jpg   
Glamorøse Chrystle Carrington i sin tid...

...og bare Linda Evans etter hvert som tiden går. 
3E471CBA00000578-4314834-image-m-90_1489  

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
32 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Nok et eksempel på at strålende, høyglanspolerte stjerner...bare er mennesker de også. Takk for det. :) 
  LindaEvans_Email.jpg   
Glamorøse Chrystle Carrington i sin tid...

...og bare Linda Evans etter hvert som tiden går. 
3E471CBA00000578-4314834-image-m-90_1489  

Ser ut som ei søt gammel dame :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var selveste Chrystal Carrington i det opprinnelige Dynastiet. . . 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Winza
7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hun var selveste Chrystal Carrington i det opprinnelige Dynastiet. . . 

Har ikke sett den jeg, bare den nye versjonen :) Tiden flyr, ta gutten fra skippy som fylte 60 sist år. Så rart å tenke på. Han lille gutten er nå gammel nok til å kunne vært bestefaren min O:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

...og om et lite tidsreisehopp...er du også 60 år ung. :) 

Gruer meg skikkelig, da vil nok mamma være død med og kan ikke forestille meg livet uten henne :( 

Men nok om triste ting hehe :P Jeg er litt glad i dag fordi jeg skal til farmor i lag med pappa og søskenbarna kommer og farmor lager pizza til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Winza skrev:

Har ikke sett den jeg, bare den nye versjonen :) Tiden flyr, ta gutten fra skippy som fylte 60 sist år. Så rart å tenke på. Han lille gutten er nå gammel nok til å kunne vært bestefaren min O:

Finnes det en ny versjon? Det visste jeg faktisk ikke, men det viser vel hvor gammel jeg er sammenlinget med mange av dere andre. Jeg husker derimot veldig godt Dynastiet-serien fra 80-tallet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...