Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?


Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en ganske god dag i dag. Etter å ha fått bekreftet mangler hos legen, øyner jeg nå håp. I tillegg skinner sola ute, og bakken ser ut til å være relativt bar (om enn ganske vått).

Endret av Kruset
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter veldig lang tids sjokktilstander med min alarmvekkeklokke på mobilen, har jeg nå funnet en liten, søt plingeling
som er nok til å vekke meg på en vennlig måte. Jeg er faktisk veldig glad, for det der har vært en maretilstand. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått bonus til en verdi av 700 kr i en av mine favoritt klesbutikker.

Sånn kan det gå når man er god kunde! :nori:

Endret av Perelandra
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rumle skrev:

Katten min som sitter klar til å bli børstet det sekundet jeg står opp av sengen :laugh:

:ninuskapus:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig har jeg fått en god natts søvn, og jeg kjenner meg våken og uthvilt i dag. :nordvesta:

Jeg må innrømme at jeg "juksa litt" ved at jeg tok Immovane i går. Medisiner kan være en fantastisk god hjelp så lenge man bruker dem med fornuft og varsomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Se igjen ei venninne og få klem av henne. 

Trylleshow med Alexx Alexxander. Og etterpå å få snakket bittelitt med han, få klem og tatt bilde sammen med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff

Ja, hva har gjort meg glad idag, skal vi se... Tanken på familien min gjør meg glad. Det har gjort meg glad idag. Og at jeg har klippet håret sånn at det ikke er i veien hele tiden. Gikk fra medium-langt til skulderkort. Deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så enkelt som en tekopp, ellers gleder jeg meg til å få se OL av alle ting. Sikter til langrenn her i gården.  :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...