Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?


Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

I går oppsto det et problem som jeg hadde tenkt å droppe noe p.g.a...men i dag løste det seg
grunnet iherdig innsats av flinke, iherdige meg. :nigo: *klappesegselvpåskulderen*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Catalina Culès

JAAAA!!! VI KLARTE DET!!! PELSDYROPPDRETT BLIR FORBUDT!

NOAHs 28 år lange kamp for pelsdyrene er vunnet!! ENDELIG lytter politikerne til flertallet, veterinærfaglig råd og hensyn til dyrene! 

Regjeringsplattformen sier: "Regjeringen vil gjennomføre en styrt avvikling av pelsdyrnæringen. Det tas sikte på å fremme en lovproposisjon til Stortinget om forbud mot pelsdyrhold med en avviklingsperiode .NOAH - for dyrs rettigheter sitt bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, Calandria said:

JAAAA!!! VI KLARTE DET!!! PELSDYROPPDRETT BLIR FORBUDT!

NOAHs 28 år lange kamp for pelsdyrene er vunnet!! ENDELIG lytter politikerne til flertallet, veterinærfaglig råd og hensyn til dyrene! 

Regjeringsplattformen sier: "Regjeringen vil gjennomføre en styrt avvikling av pelsdyrnæringen. Det tas sikte på å fremme en lovproposisjon til Stortinget om forbud mot pelsdyrhold med en avviklingsperiode .NOAH - for dyrs rettigheter sitt bilde.

Hurra for dette! :hoppendeglad: Det eneste som kan gjøre nyheten enda bedre, er at avviklingen skjer raskere.

Jeg er glad i dag fordi jeg har hjemmet for meg selv igjen etter ei helg med besøk. Det er alltid hyggelig når de kommer, men det er jammen godt når jeg kan lade litt alene også. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Calandria skrev:

JAAAA!!! VI KLARTE DET!!! PELSDYROPPDRETT BLIR FORBUDT!

NOAHs 28 år lange kamp for pelsdyrene er vunnet!! ENDELIG lytter politikerne til flertallet, veterinærfaglig råd og hensyn til dyrene! 

Regjeringsplattformen sier: "Regjeringen vil gjennomføre en styrt avvikling av pelsdyrnæringen. Det tas sikte på å fremme en lovproposisjon til Stortinget om forbud mot pelsdyrhold med en avviklingsperiode .NOAH - for dyrs rettigheter sitt bilde.

Virkelig gode nyheter!!! :nordvesta:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studenter har noen rare gleder her i livet. Akkurat nå gleder jeg meg over at de siste pensumbøkene har kommet. :ac:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kjørt helt til døren på jobb i dag, og enda hadde jeg tid til en kaffekopp. Det er fredagen sin det!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg har hatt veiledning til bacheloroppgaven min i dag, og er positivt overrasket over veilederen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...