Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?


Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Fant et fint bilde som også fikk meg til å tenke på liv og død og alt i mellom.
                                                                                          :rodmer: :):sukk::( :grine:
2d0505fb-9bb2-4087-9dcc-2b48397762ad?fit

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser at de gir mamma French`s bok gode skussmål og jeg håper at det blir boka som ligger under veldig mange trær på julaften. Hun har sikkert brukt opp alt hun hadde i kampen for sønnen og kan trenge til salt i grøten og en del andre ting i årene fremover. Heia mamma F! :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir glad av å se et såpass stort fly bli manøvrert så lekende lett. Spesielt den bratte stigningen!!! 
får berg og dalbanefølelsen til å krible i mageregionen. Fryktblandet fryd brer seg i Hoppetussa. :rodmer: 

:mynona:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Husmusa70

Ble glad for å få meg dekk til en tredjedel av ny pris  :hoppendeglad:

Trenger desperat nye vinterdekk men har ikke penger, så jeg ringte til noen på finn som selger dekk i bilen min sin litt vanskelige dekkstørrelse, som er gått en halv sesong. De bor et stykke unna med bompenger og dill og dall, men skal hit imorgen :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Husmusa70 skrev:

Ble glad for å få meg dekk til en tredjedel av ny pris  :hoppendeglad:

Trenger desperat nye vinterdekk men har ikke penger, så jeg ringte til noen på finn som selger dekk i bilen min sin litt vanskelige dekkstørrelse, som er gått en halv sesong. De bor et stykke unna med bompenger og dill og dall, men skal hit imorgen :overrasket:

Hurra for hyggelige folk! :hoppendeglad:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Desember, adventskalender, Jul i Skomakergata, The Julekalender, Nissene på Låven, familien, skryt av sjefen og fredag!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Til tross for lite søvn i natten som gikk, har jeg hatt litt overskudd i dag. Jeg har fått båret unna utemøbler (det var på tide!), tint av frysen, bakt brød, kjørt en vaskemaskin, og ryddet på kjøkkenet. Målet er å få skoldet noen mandler før dagen er over.

Ja, og så er det endelig advent :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kruset skrev:

Til tross for lite søvn i natten som gikk, har jeg hatt litt overskudd i dag. Jeg har fått båret unna utemøbler (det var på tide!), tint av frysen, bakt brød, kjørt en vaskemaskin, og ryddet på kjøkkenet. Målet er å få skoldet noen mandler før dagen er over.

Ja, og så er det endelig advent :)

Vesla har blitt husmor i eget hjem.  :)   Det gjør meg glad.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Jerry Lee said:

Vesla har blitt husmor i eget hjem.  :)   Det gjør meg glad.

Husmora titter fram når overskuddet er der :) Det er deilig det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...