Hydrium Skrevet 9. oktober #7261 Skrevet 9. oktober Søsteren min fikk drømmejobben i dag, og jeg har fått oppkjørings dato 😁 1 2
Frøkenfryden Skrevet 16. oktober #7262 Skrevet 16. oktober Klarte jobbe inn 1,5 time flex på jobb. Fikk unna ting som var godt å få gjort. Og plusstiden jeg samler tenker jeg bruke på en hviledag i november med jobbfri 🥰 1
Cid Skrevet 16. oktober #7263 Skrevet 16. oktober Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Klarte jobbe inn 1,5 time flex på jobb. Fikk unna ting som var godt å få gjort. Og plusstiden jeg samler tenker jeg bruke på en hviledag i november med jobbfri 🥰 Fleksitid?
Frøkenfryden Skrevet 16. oktober #7264 Skrevet 16. oktober Cid skrev (5 minutter siden): Fleksitid? Når man jobber mer enn 37.5 time i uka. Da kan timene over avspaseres senere.
Cid Skrevet 16. oktober #7265 Skrevet 16. oktober Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Når man jobber mer enn 37.5 time i uka. Da kan timene over avspaseres senere. Så man kan samle opp og bruke til når man vil jobbe kortere en dag?
Frøkenfryden Skrevet 17. oktober #7266 Skrevet 17. oktober Cid skrev (7 timer siden): Så man kan samle opp og bruke til når man vil jobbe kortere en dag? Ja! Men jeg må være på jobb 9-14.30 da uansett, hvis jeg ikke ber om å avspasere og gå før på forhånd. Jeg samler opp til en hel fridag, trenger da 7.5 time. Gjør det i liten grad da, helsa mi tåler lange dager litt dårlig, men gjør det innimellom☺️ 1
Cid Skrevet 17. oktober #7267 Skrevet 17. oktober Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Ja! Men jeg må være på jobb 9-14.30 da uansett, hvis jeg ikke ber om å avspasere og gå før på forhånd. Jeg samler opp til en hel fridag, trenger da 7.5 time. Gjør det i liten grad da, helsa mi tåler lange dager litt dårlig, men gjør det innimellom☺️ Du er en helt 1 1
Cid Skrevet 18. oktober #7268 Skrevet 18. oktober At jeg endelig fikk levert spillet som jeg forhåndsbestilte uansett om jeg skulle fått det på torsdag. 1
Frøkenfryden Skrevet 18. oktober #7269 Skrevet 18. oktober Cid skrev (22 timer siden): Du er en helt 2
Frøkenfryden Skrevet 20. oktober #7272 Skrevet 20. oktober Veileda student, noe av det mest givende på jobb for tida😌 2
mia83 Skrevet 20. oktober #7273 Skrevet 20. oktober Da arbeidsdagen var over den var mildt sagt anstrengende... 1
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober #7274 Skrevet 20. oktober mia83 skrev (21 minutter siden): Da arbeidsdagen var over den var mildt sagt anstrengende...
Cid Skrevet 21. oktober #7275 Skrevet 21. oktober mia83 skrev (15 timer siden): Da arbeidsdagen var over den var mildt sagt anstrengende... 1
Chantielle Skrevet 21. oktober #7276 Skrevet 21. oktober En varm snuteklem fra min beste 4-bente venn, ga meg den roen jeg trengte ♥️ 3
Cid Skrevet 21. oktober #7277 Skrevet 21. oktober (endret) Chantielle skrev (22 minutter siden): En varm snuteklem fra min beste 4-bente venn, ga meg den roen jeg trengte ♥️ Bente venn?:D Endret 21. oktober av Cid 1
Chantielle Skrevet 21. oktober #7278 Skrevet 21. oktober Cid skrev (1 minutt siden): Bente venn?:D Jepp, skikkelig god (4) bente venn 1
Cid Skrevet 21. oktober #7279 Skrevet 21. oktober (endret) Chantielle skrev (2 minutter siden): Jepp, skikkelig god (4) bente venn Ah skjønte nå, trodde du mente navnet Bente 😂 Endret 21. oktober av Cid 1
Chantielle Skrevet 21. oktober #7280 Skrevet 21. oktober Cid skrev (9 minutter siden): Ah skjønte nå, trodde du mente navnet Bente 😂 😅 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå