Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2014 #241 Del Skrevet 18. desember 2014 Hei gjest. Sender deg en ny epost etter romjula. Du er fantastisk i det du gjør. Blir det meg og Petter, eller meg og Nickolay, eller ingen av dem? 2/Beger. Den stille og rolige ut av dem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milco Skrevet 18. desember 2014 #242 Del Skrevet 18. desember 2014 Verden. Yes, you will. Blir en gutt. Ååhh... ❤️ Håper du har rett:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 18. desember 2014 #243 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Begge er jo det vil jeg påstå.. Spør et til, dersom du har tid. Hvordan ser kjærligheten i 2015 ut for meg? Endret 18. desember 2014 av smartbimbo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibanez Skrevet 18. desember 2014 #244 Del Skrevet 18. desember 2014 Djevelen. Hvis du lærer å kontrollere det ja. Takk for svar. Vet ikke hvordan jeg skal tolke denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 18. desember 2014 #245 Del Skrevet 18. desember 2014 Elskerme Ikke tvihold på det gamle kjære. gi det nye en sjanse, det blir bra til slutt. Ånei, denne forsto jeg ikke! Har ingen slike valg foran meg, såvidt jeg vet. Men, jeg er i nær relasjon til noen som gjør det, kanskje det kortet er myntet på denne? Uansett, at alt blir bra til slutt er jo veldig betryggende Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2014 #246 Del Skrevet 19. desember 2014 Ååhh... ❤️ Håper du har rett:) Dommen. Du må bare vær fornøyd med hva som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metzili Skrevet 19. desember 2014 #247 Del Skrevet 19. desember 2014 (endret) Får vi en gutt eller en jente? Beklager, så ikke det med 200 innlegg. Endret 19. desember 2014 av Grønneglede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 19. desember 2014 #248 Del Skrevet 19. desember 2014 Hvordan kommer de to første ukene etter jul til å være for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2014 #249 Del Skrevet 19. desember 2014 Begge er jo det vil jeg påstå.. Spør et til, dersom du har tid. Hvordan ser kjærligheten i 2015 ut for meg? Måtehold. You need to elevate your company. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest auroravictoria Skrevet 19. desember 2014 #250 Del Skrevet 19. desember 2014 Hei! Sitter her i natten å har et spørsmål. Vil jeg snart bli gravid? Sist jeg spurte tror jeg du sa innen nær fremtid. Det er noen måneder siden nå. Vil du se hva kortene sier nå? Er også redd for å få spontaabort og komplikasjoner. Ser du om et svangerskap (hvis det skulle intreffe) går fint eller problematisk? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. desember 2014 #251 Del Skrevet 19. desember 2014 Jeg har jo ikke 200 innlegg, så du må bare hoppe over meg om du vil! Det ser mørkt ut for kjæresten og meg (noe det har gjort lenge). Men så er jeg redd for at jeg går ifra det beste av det beste her, at jeg bare er i en dårlig periode... Kommer det til å ordne seg om vi går hver til vårt? Med tanke på alt egentlig (bosted, framtiden, kjærligheten). Det jeg prøver å komme fram til er vel om det i lengden er best for meg å forlate ham nå, eller om ting ordner seg og jeg burde bli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 19. desember 2014 #252 Del Skrevet 19. desember 2014 Måtehold. You need to elevate your company. Er sliten av å alltid måtte gjøre det.. Selv om det er utrolig givende å bygge dem opp/få dem til å tro på seg selv.. Regner med det var i den duren du mente, er i hvert fall slik jeg allerede gjør. Takk skal du ha for svarene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2014 #253 Del Skrevet 19. desember 2014 Hei! Sitter her i natten å har et spørsmål. Vil jeg snart bli gravid? Sist jeg spurte tror jeg du sa innen nær fremtid. Det er noen måneder siden nå. Vil du se hva kortene sier nå? Er også redd for å få spontaabort og komplikasjoner. Ser du om et svangerskap (hvis det skulle intreffe) går fint eller problematisk? Takk Skjebnehjulet. Kul!!!! Men kan ikke si om det blir noe svangerskap i nærmeste tid, sånn sett. Beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest auroravictoria Skrevet 19. desember 2014 #254 Del Skrevet 19. desember 2014 Skjebnehjulet. Kul!!!! Men kan ikke si om det blir noe svangerskap i nærmeste tid, sånn sett. Beklager. Kul? Ok så det betyr at det blir men du vet ikke når og hvordan det evt. blir? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma- Skrevet 19. desember 2014 #255 Del Skrevet 19. desember 2014 Om du fremdeles har tid og lyst, aldri prøvd dette før så vet ikke om jeg spør det rette spørsmålet, men får vel bare prøve; Bør jeg satse på forholdet mitt? På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 19. desember 2014 #256 Del Skrevet 19. desember 2014 OBS: Forstod nå hva du virkelig mente med ordet "elevate"! Dette blir spennende. Gir selvsagt tilbakemelding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2014 #257 Del Skrevet 19. desember 2014 Jeg har jo ikke 200 innlegg, så du må bare hoppe over meg om du vil! Det ser mørkt ut for kjæresten og meg (noe det har gjort lenge). Men så er jeg redd for at jeg går ifra det beste av det beste her, at jeg bare er i en dårlig periode... Kommer det til å ordne seg om vi går hver til vårt? Med tanke på alt egentlig (bosted, framtiden, kjærligheten). Det jeg prøver å komme fram til er vel om det i lengden er best for meg å forlate ham nå, eller om ting ordner seg og jeg burde bli? Vognen. Beste er at dere to får vognen på kjøl, ved å minne dere selv på hvorfor dere har valgt hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2014 #258 Del Skrevet 19. desember 2014 OBS: Forstod nå hva du virkelig mente med ordet "elevate"! Dette blir spennende. Gir selvsagt tilbakemelding Narren. Din skjebne er i dine hender og det er dpg det viktigste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2014 #259 Del Skrevet 19. desember 2014 Om du fremdeles har tid og lyst, aldri prøvd dette før så vet ikke om jeg spør det rette spørsmålet, men får vel bare prøve; Bør jeg satse på forholdet mitt? På forhånd takk 3/Staver. Satser du på han her så vil han hvertfall være ærli og punktelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. desember 2014 #260 Del Skrevet 19. desember 2014 Vognen. Beste er at dere to får vognen på kjøl, ved å minne dere selv på hvorfor dere har valgt hverandre. Tusen takk for kloke ord! Setter veldig pris på at du tok deg tid til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå