Gå til innhold

Tarot 18 desember 2014

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei gjest. Sender deg en ny epost etter romjula. Du er fantastisk i det du gjør.

Blir det meg og Petter, eller meg og Nickolay, eller ingen av dem?

2/Beger.

Den stille og rolige ut av dem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begge er jo det vil jeg påstå..

Spør et til, dersom du har tid. Hvordan ser kjærligheten i 2015 ut for meg?

Endret av smartbimbo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elskerme

Ikke tvihold på det gamle kjære. gi det nye en sjanse, det blir bra til slutt.

6.jpg

Ånei, denne forsto jeg ikke! Har ingen slike valg foran meg, såvidt jeg vet. Men, jeg er i nær relasjon til noen som gjør det, kanskje det kortet er myntet på denne? :vetikke: Uansett, at alt blir bra til slutt er jo veldig betryggende :) Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får vi en gutt eller en jente?

Beklager, så ikke det med 200 innlegg.

Endret av Grønneglede
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge er jo det vil jeg påstå..

Spør et til, dersom du har tid. Hvordan ser kjærligheten i 2015 ut for meg?

Måtehold.

14.jpg

You need to elevate your company.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest auroravictoria

Hei! Sitter her i natten å har et spørsmål. Vil jeg snart bli gravid? Sist jeg spurte tror jeg du sa innen nær fremtid. Det er noen måneder siden nå. Vil du se hva kortene sier nå? Er også redd for å få spontaabort og komplikasjoner. Ser du om et svangerskap (hvis det skulle intreffe) går fint eller problematisk? Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo ikke 200 innlegg, så du må bare hoppe over meg om du vil! :)

Det ser mørkt ut for kjæresten og meg (noe det har gjort lenge). Men så er jeg redd for at jeg går ifra det beste av det beste her, at jeg bare er i en dårlig periode... Kommer det til å ordne seg om vi går hver til vårt? Med tanke på alt egentlig (bosted, framtiden, kjærligheten). Det jeg prøver å komme fram til er vel om det i lengden er best for meg å forlate ham nå, eller om ting ordner seg og jeg burde bli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtehold.

14.jpg

You need to elevate your company.

Er sliten av å alltid måtte gjøre det.. Selv om det er utrolig givende å bygge dem opp/få dem til å tro på seg selv.. Regner med det var i den duren du mente, er i hvert fall slik jeg allerede gjør. Takk skal du ha for svarene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Sitter her i natten å har et spørsmål. Vil jeg snart bli gravid? Sist jeg spurte tror jeg du sa innen nær fremtid. Det er noen måneder siden nå. Vil du se hva kortene sier nå? Er også redd for å få spontaabort og komplikasjoner. Ser du om et svangerskap (hvis det skulle intreffe) går fint eller problematisk? Takk :)

Skjebnehjulet.

Kul!!!! Men kan ikke si om det blir noe svangerskap i nærmeste tid, sånn sett. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest auroravictoria

Skjebnehjulet.

Kul!!!! Men kan ikke si om det blir noe svangerskap i nærmeste tid, sånn sett. Beklager.

Kul? Ok så det betyr at det blir men du vet ikke når og hvordan det evt. blir? Takk :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du fremdeles har tid og lyst, aldri prøvd dette før så vet ikke om jeg spør det rette spørsmålet, men får vel bare prøve;

Bør jeg satse på forholdet mitt?

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS: Forstod nå hva du virkelig mente med ordet "elevate"!

Dette blir spennende. Gir selvsagt tilbakemelding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jo ikke 200 innlegg, så du må bare hoppe over meg om du vil! :)

Det ser mørkt ut for kjæresten og meg (noe det har gjort lenge). Men så er jeg redd for at jeg går ifra det beste av det beste her, at jeg bare er i en dårlig periode... Kommer det til å ordne seg om vi går hver til vårt? Med tanke på alt egentlig (bosted, framtiden, kjærligheten). Det jeg prøver å komme fram til er vel om det i lengden er best for meg å forlate ham nå, eller om ting ordner seg og jeg burde bli?

Vognen.

7.jpg

Beste er at dere to får vognen på kjøl, ved å minne dere selv på hvorfor dere har valgt hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS: Forstod nå hva du virkelig mente med ordet "elevate"!

Dette blir spennende. Gir selvsagt tilbakemelding :)

Narren.

0.jpg

Din skjebne er i dine hender og det er dpg det viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du fremdeles har tid og lyst, aldri prøvd dette før så vet ikke om jeg spør det rette spørsmålet, men får vel bare prøve;

Bør jeg satse på forholdet mitt?

På forhånd takk :)

3/Staver.

66.jpg

Satser du på han her så vil han hvertfall være ærli og punktelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vognen.

7.jpg

Beste er at dere to får vognen på kjøl, ved å minne dere selv på hvorfor dere har valgt hverandre.

Tusen takk for kloke ord! Setter veldig pris på at du tok deg tid til meg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...