Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2014 #181 Del Skrevet 18. desember 2014 Om det er i Trøndelag, så må det enten bli pr konto eller neste gang jeg er på vei nordover Vi får ta det på PM etter hvert. Går bra vennen, er tross alt jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2014 #182 Del Skrevet 18. desember 2014 Hvordan ser det ut med kjærligheten fremover for meg ? Myntkongen. Du må våge å satse, hvis ikke blir du bare sittende der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 18. desember 2014 #183 Del Skrevet 18. desember 2014 Hvordan ser det ut på kjærlighetsfronten for meg framover da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmer Skrevet 18. desember 2014 #184 Del Skrevet 18. desember 2014 Myntkongen. Du må våge å satse, hvis ikke blir du bare sittende der. Kunne ikke beskrevet bedre hvordan jeg har det akkurat nå.. Takk, Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2014 #185 Del Skrevet 18. desember 2014 Hvordan ser det ut på kjærlighetsfronten for meg framover da? Sverdpasjen. Litt som tannpine omtrent??? Kanskje på tide å bli kvitt hele sulamitten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2014 #186 Del Skrevet 18. desember 2014 Kunne ikke beskrevet bedre hvordan jeg har det akkurat nå.. Takk, Gjest :kosepåesmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 18. desember 2014 #187 Del Skrevet 18. desember 2014 Du hoppet over meg og, innlegg nummer 141. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2014 #188 Del Skrevet 18. desember 2014 Du hoppet over meg og, innlegg nummer 141. oik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 18. desember 2014 #189 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) 5/Mynter. Hmm, resturant, pub, hotell bransjen ser ut til å bli et sikkerstikk. Lykke til. Oi, det var et overraskende svar. Håper jeg kan slippe det, ettersom det er veldig langt unna hva jeg er utdannet som. Men kanskje det går den veien. Men tusen takk 😃😃 Endret 18. desember 2014 av Evans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2014 #190 Del Skrevet 18. desember 2014 Når får jeg meg kjæreste? Vognen. Den dagen du er mer selvhevdende overfor de her fyrene du er interessert i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2014 #191 Del Skrevet 18. desember 2014 Oi, det var et overraskende svar. Håper jeg kan slippe det, ettersom det er veldig langt unna hva jeg er utdannet som. Men kanskje det går den veien. Men tusen takk Vel, jeg trodde aldri jeg ville elsket å jobbe i pub heller, men det gjør jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 18. desember 2014 #192 Del Skrevet 18. desember 2014 Vel, jeg trodde aldri jeg ville elsket å jobbe i pub heller, men det gjør jeg. Det er sant. Hvem vet. Men kanskje det i hvertfall betyr at jeg må utvide søket litt ennå mer - utover til yrker jeg ikke utdannet som, men kanske allikevel kan håndtere? Hm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 18. desember 2014 #193 Del Skrevet 18. desember 2014 Rekker jeg dette?! Hvordan går det med han jeg dater nå, vil det bli noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 18. desember 2014 #194 Del Skrevet 18. desember 2014 Kommer jeg til å bli lykkelig og leve et problemfritt liv snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 18. desember 2014 #195 Del Skrevet 18. desember 2014 Vognen. Den dagen du er mer selvhevdende overfor de her fyrene du er interessert i. Tusen takk for svar. Den stemmer nok ganske så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apocalypse Skrevet 18. desember 2014 #196 Del Skrevet 18. desember 2014 4/Sverd. Han er ikke sikker. Det tror jeg kan stemme, tusen takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2014 #197 Del Skrevet 18. desember 2014 Rekker jeg dette?! Hvordan går det med han jeg dater nå, vil det bli noe mer? Verden. Du bestemmer selv, ser ikke ut til at du egentlig er så interessert, sånn sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2014 #198 Del Skrevet 18. desember 2014 Kommer jeg til å bli lykkelig og leve et problemfritt liv snart? Keiserinnen. Nei, du/deg er et langtekkelig prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 18. desember 2014 #199 Del Skrevet 18. desember 2014 Verden. Du bestemmer selv, ser ikke ut til at du egentlig er så interessert, sånn sett. Hehe, såpass! Jeg er mer enn litt interesert egentlig, men kanskje det bare er spenningen jeg er ute etter Takk for raskt svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 18. desember 2014 #200 Del Skrevet 18. desember 2014 Kommer jeg til å bli fridd til i nærmeste framtid/2015? Eller, gifte oss i nærmeste framtid ?:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå