Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2014 #1 Del Skrevet 18. desember 2014 Begynner vel å bli en stund siden jeg snurret Tarot nu og forumet fortjener seg en førjulsgave i tillegg, så derfor så sprang jeg på Spar etter øl og skal sitte her og la ølet renne inn og spådommer ut for KG-gjengen. Reglene er som følger: 1. Du er bruker av KG, jeg kommer ikke til å bry meg om sivilstatus i kveld. har du et spørsmål så kom med det. 2. Du elsker Carlsberg øl. 3. Du rekker tråden min. 4. Du poster et innlegg hvor du stiller et spørsmål. 5. Venter på svar. 6. Som kommer. 7. Gi tilbakemelding. 8. Under nick. Jeg tar meg også friheten til å sette et minimum på antall innlegg på folk som kan legge inn spørsmål og det blir 200, det her pga jeg vil slippe maset av folk som vi ellers aldri ser utpå forumet. Som sagt, 200 innlegg under nick. Stokken vi skal bruke heter Phantasmagoric Theater Tarot. Jeg kommer til å hefte ved kortet i postene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #2 Del Skrevet 18. desember 2014 Huff, jeg angrer hver gang jeg ser disse trådene på at jeg ikke poster under nick Anonymous poster hash: 53209...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Booker Skrevet 18. desember 2014 #3 Del Skrevet 18. desember 2014 Hei Gjest! Pussig at jeg alltid rekker disse trådene Er det noen beskjeder/råd til meg? Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas_B Skrevet 18. desember 2014 #4 Del Skrevet 18. desember 2014 kommer jeg til å få meg noen gode venner når jeg begynner på videregående neste år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2014 #5 Del Skrevet 18. desember 2014 Hei Gjest! Pussig at jeg alltid rekker disse trådene Er det noen beskjeder/råd til meg? Skål! 7/Staver. Stå på for det du tror på og holder på med, ikke la andre snakke deg rundt. Hvis du først skal drive og brenne broer så er det like greit å gjøre det pga man vil gjøre det, og ikke fordi noen andre mente det var lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneHaa Skrevet 18. desember 2014 #6 Del Skrevet 18. desember 2014 Kommer den hemmeligheten jeg skal si i kveld til å bli positivt eller negativt mottat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2014 #7 Del Skrevet 18. desember 2014 kommer jeg til å få meg noen gode venner når jeg begynner på videregående neste år? Myntesset. Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carressa Skrevet 18. desember 2014 #8 Del Skrevet 18. desember 2014 Prøver meg, selv om jeg ikke har nok innlegg.. Hvordan ser framtiden med samboer ut, lykkelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 18. desember 2014 #9 Del Skrevet 18. desember 2014 Har et par baller i luften, av forskjellig karakter, blant annet både økonomi og potensielt forhold. Kan du se noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2014 #10 Del Skrevet 18. desember 2014 Kommer den hemmeligheten jeg skal si i kveld til å bli positivt eller negativt mottat? 6/Mynter. Vil bli tatt imot nøytralt egentlig, mye godt fordi de er ikke helt sikker på hva det innebærer konkret for dem selv akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweg Skrevet 18. desember 2014 #11 Del Skrevet 18. desember 2014 Er det noe vits i å bruke tid på han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2014 #12 Del Skrevet 18. desember 2014 Prøver meg, selv om jeg ikke har nok innlegg.. Hvordan ser framtiden med samboer ut, lykkelig? Beklager. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 18. desember 2014 #13 Del Skrevet 18. desember 2014 Generaliser mitt liv liv og muligheter, snille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 18. desember 2014 #14 Del Skrevet 18. desember 2014 Ny jobb i nytt land på nyåret. Hvordan vil det gå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. desember 2014 #15 Del Skrevet 18. desember 2014 Jeg har mistet min favoritt ørering i sølv og lett over alt. Hvor kan den tenkes å ha gjort av seg mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 18. desember 2014 #16 Del Skrevet 18. desember 2014 Prøver meg også. Vil jobbsituasjonen min forandre seg utover våren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2014 #17 Del Skrevet 18. desember 2014 Har et par baller i luften, av forskjellig karakter, blant annet både økonomi og potensielt forhold. Kan du se noe om dette? Elskerne. Alt ser ut til å gå strålende for deg på kjærlighetsfronten i hvertfall, men du må våge å satse selv også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 18. desember 2014 #18 Del Skrevet 18. desember 2014 Hvordan blir livet mitt fra april og resten av 2015? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2014 #19 Del Skrevet 18. desember 2014 Er det noe vits i å bruke tid på han? Rettferdighet. Du blir nødt til å dømme ham. For og i mot. Både det gode og det dårlige, deretter ta et valg om du vil fortsette eller ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guadaloupe Skrevet 18. desember 2014 #20 Del Skrevet 18. desember 2014 Noen beskjeder eller råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå