Gjest fallerifallera Skrevet 14. desember 2014 #61 Del Skrevet 14. desember 2014 Har 184 på det nåværende, og må faktisk innrømme at jeg bryr meg litt for mye om det. Legger jeg ut et bilde der jeg ikke syntes jeg får nok likes, så sletter jeg det igjen. Hater egentlig å legge ut bilder, for sitter alltid med en klump i magen lenge etter, i frykt for å ikke få nok likes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 14. desember 2014 #62 Del Skrevet 14. desember 2014 Jeg vet faktisk ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #63 Del Skrevet 14. desember 2014 Jeg har 39 likes. Jeg skulle gjerne vært typen som bare "likes bryr meg midt i rævva". Meg jeg bryr meg så klart litt. Jeg liker at de nærmeste vennene mine, gutter jeg er interessert i og familien min liker bildene mine. Om hun jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen liker bildet mitt er uinteressant, men jeg blir litt skuffa om de som er nærmere ikke liker. Anonymous poster hash: a3304...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 14. desember 2014 #64 Del Skrevet 14. desember 2014 Måtte sjekke.. 35 har likt bildet mitt. Er dette noe man liksom skal bry seg noe om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 14. desember 2014 #65 Del Skrevet 14. desember 2014 (endret) 28 Edit: glemte å svare på hva det betyr for meg. Vel, ikke en skit Endret 14. desember 2014 av fotballflue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 14. desember 2014 #66 Del Skrevet 14. desember 2014 (endret) Tror jeg har Null jeg..... ler... eller noe... Aner ikke... Hvordan ser man det da? Åja på Facebook.. LOL 121 likes...! Endret 14. desember 2014 av NonJuan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 14. desember 2014 #67 Del Skrevet 14. desember 2014 39 bildet er av bikkja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prorsum Skrevet 14. desember 2014 #68 Del Skrevet 14. desember 2014 36. Bryr meg ikke kjempemye om antall likes så lenge det ikke er veldig få. Det er på en måte litt.. flaut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 15. desember 2014 #69 Del Skrevet 15. desember 2014 36. Bryr meg ikke kjempemye om antall likes så lenge det ikke er veldig få. Det er på en måte litt.. flaut? Er jo ikke det....! Eller tenkte du på om du hadde 0 likes? Jeg tror nok jeg har et bilde jeg har 25 likes på... Men er jo ikke så nøye... LOL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prorsum Skrevet 15. desember 2014 #70 Del Skrevet 15. desember 2014 Er jo ikke det....! Eller tenkte du på om du hadde 0 likes? Jeg tror nok jeg har et bilde jeg har 25 likes på... Men er jo ikke så nøye... LOL Ja, null eller to fra moren din og tanta di for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #71 Del Skrevet 15. desember 2014 Har 28 på det jeg har nå. Har totalt 7 profilbilder. Det med minst likes har 12, det med mest har 54. Bruker generelt facebook mest til messenger. Jeg oppdaterer status når jeg reiser, og linker til ting en gang iblant. Men ellers er jeg sjelden inne og liker andres bilder så er vel egentlig ikke å forvente at mange liker mine heller. Men det er endel som sjekker virker det som - kanskje fordi jeg oppdaterer såpass sjelden er andre mere "spent" ift. hva jeg foretar meg. Har fått kommentarer noen ganger når jeg reiser at venner vil se mer bilder. Det er jo hyggelig å få likes og kommentarer men jeg stresser ikke om det er få/ingen. Anonymous poster hash: 63d17...1d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 15. desember 2014 #72 Del Skrevet 15. desember 2014 4, hø hø hø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 15. desember 2014 #73 Del Skrevet 15. desember 2014 13. :'( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mocca* Skrevet 15. desember 2014 #74 Del Skrevet 15. desember 2014 42, gøy at noen liker det man legger ut såklart.... Hadde såklart også vært dritt om ingen likte det eller kommenterte det.... men bortsett fra det så har ikke antallet særlig å si. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. desember 2014 #75 Del Skrevet 16. desember 2014 42, gøy at noen liker det man legger ut såklart.... Hadde såklart også vært dritt om ingen likte det eller kommenterte det.... men bortsett fra det så har ikke antallet særlig å si.Hvorfor det? Det er bare et bilde. Har ingenting å si jeg har ikke noen likes eller kommentarer og bryr meg ikke Skjønner ikke hvorfor noen bryr seg egentlig. Har noe med hvor mange venner man har. Jeg har bare noe med 30. Har man 1000 og ikke et eneste likes eller kommentar er det noe annet. Bruker bare Facebook for å snakke med venner gratis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chremiil Skrevet 16. desember 2014 #76 Del Skrevet 16. desember 2014 103. Syns det er litt stas med mange likes jeg da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 16. desember 2014 #77 Del Skrevet 16. desember 2014 Ingen. Jeg stilte endringen av bildet til at bare jeg kunne se den. Orker ikke det der "fina-pena-søta"-greiene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 16. desember 2014 #78 Del Skrevet 16. desember 2014 15 og det bryr meg midt i ryggen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå