AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #1 Del Skrevet 13. desember 2014 .. Er selvsagt mange av dem. Her er min topp 3 1. Idar Vollevik. Er over alt på Facebook. Jeg har i tillegg en venn som er venn av Idar, og som reposter reklamen hele tiden. Blir dobbel dose med andre ord. 2. Statuskuppere. Eksempel: jeg har skrevet en (i mine øyne vittig og spissformulert) status. Poster og venter på bekreftelse og kred 😝😝 , men to sekunder etter at statusen er postet kommenterer en eller annen nisse noe typ: ønsker deg og dine en riktig god helg.. Og der var den statusen død. 3. Folk som skriver statuser ala: fy faen.. Nå er det nok. Klikker for meg. Også svarer folk: hva skjer? Og den som skrev statusen svarer: vi tar det på PM. Jeeeeez!!! Kjør på godtfolk.. Anonymous poster hash: defd5...d11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #2 Del Skrevet 13. desember 2014 Folk poster alt for mange bilder av babyer og barn og for lite bilder av kjæledyrene sine på facebook. Anonymous poster hash: a8cac...665 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #3 Del Skrevet 13. desember 2014 Folk poster alt for mange bilder av babyer og barn og for lite bilder av kjæledyrene sine på facebook. Anonymous poster hash: a8cac...665 Jeg tror jeg sa nesten akkurat denne setningen til samboeren min for et par uker siden. Anonymous poster hash: 17844...a00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #4 Del Skrevet 13. desember 2014 At folk tagger vennene sine i alle kommentarfelt hele tiden. Det tar deg to sekunder å sende linken i en melding på Facebook i stedet, og tilbakemeldingen du får er jo uansett maks et "hahaha du ass" eller en like på kommentaren der vedkommende er tagget. Det er ikke et kjempeproblem i den forstand at jeg tror en kommentar med svaret på kreftgåten blir borte midt i tagge-kaoset, men irriterende er det. Kan også irritere meg over folk som helt ukritisk deler bilder der det står skrevet svært alternativ og åpenbart uriktig informasjon. Jeg har også irritert meg noe over folk som legger ut denne meldingen om at de erklærer at Facebook ikke kan bruke ditt og datt til ditt og datt, siden det er så åpenbart at det bare er en hoax (og noen bjeller bør ringe Google Translate-messig når det står at Facebook er en "et åpent kapital enhet"), men det var i hvert fall ikke så mange som gjorde det. Må legge til at jeg ikke egentlig er noen sur og tverr person, men disse tingene kan irritere meg når jeg først tenker over dem. Jeg tror jeg er velsignet med jevnt over ganske lite irriterende venner på Facebook, men noe er det jo. Anonymous poster hash: 98ac0...1f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiania_Oslo Skrevet 14. desember 2014 #5 Del Skrevet 14. desember 2014 Jenter som legger ut selfies( sikkert tatt 50 før hun fant en hun likte) og en eller annen halvnegativ kommentar under som feks "neste liv håper jeg at jeg blir født pen" eller "føler meg litt stygg idag"...såklart får hun 150likes og enda flere kommentarer med "du er perfekt" "søte deg"etc.....hun vet at hun er pen,men vil ha bekreftelse på det...får litt lyst til å skrive noe negativ som feks "ja, du er ikke den eneste" eller "ja, du kunne slanket deg litt" hehehe.... Folk som sjekker inn på sykehus/legevakta uten forklaring, så kommer det masse spm, og de gidder ikke svare, men oppmerksomhet og sympati skal de ha. Folk som feks har brukket en ben, greit at du legger ut 1 bilde, men når det blir ukentlig oppdateringer og "kan noen synes synd på meg"statuser så blæh... Folk som skriver: "skal flytte til helga,kan noen kjøre ting for meg?"Greit hvis de tilbyr penger for det, men ikke bare forvent at noen skal gidde å løpe for deg gratis. Folk som har "interessante"samtaler på wallen sin, ting de heller kunne tatt på PM eller SMS. Folk som skriver:"noen mennesker ass!er så drit lei!!!" Folk spør hva det er, men det skal de ikke svare på....nei,så drit i å ha det som status da. Folk som skriver:" god morgen folkens!her skinner sola og snøen laver ned! Deilig med vinter og ordentlig julestemning. Skal nå ut og handle gaver før jeg kommer meg hjem og baker en kake"who the fuck cares liksom? Folk som er "politiske" damn, de har mye piss å komme med ass! Legger ved artikler om indiske barn som blir drept og skriver "så forferdelig"nei,sier du det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 14. desember 2014 #6 Del Skrevet 14. desember 2014 .. Er selvsagt mange av dem. Her er min topp 3 1. Idar Vollevik. Er over alt på Facebook. Jeg har i tillegg en venn som er venn av Idar, og som reposter reklamen hele tiden. Blir dobbel dose med andre ord. 2. Statuskuppere. Eksempel: jeg har skrevet en (i mine øyne vittig og spissformulert) status. Poster og venter på bekreftelse og kred , men to sekunder etter at statusen er postet kommenterer en eller annen nisse noe typ: ønsker deg og dine en riktig god helg.. Og der var den statusen død. 3. Folk som skriver statuser ala: fy faen.. Nå er det nok. Klikker for meg. Også svarer folk: hva skjer? Og den som skrev statusen svarer: vi tar det på PM. Jeeeeez!!! Kjør på godtfolk..Anonymous poster hash: defd5...d11 Sitter du og venter på kred? :cry: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odin-Den-Enøyde Skrevet 14. desember 2014 #7 Del Skrevet 14. desember 2014 De som prøver å fremstille seg som noe bedre enn det de er. De som legger ut x-antall bilder av barna. Da spesielt når de bruker det som profilbilde. Helt supert å være stolt forelder, men hva pokker har en nyfødt eller en 1 åring som profilbilde på mor/far sin side å gjøre?? Spillforespørsler er vel noe av det verste. Så gir man beskjed utallige ganger om at man ikke spiller og ikke ønsker disse forespørslene. Får beskjed om at det bare er å blokkere om det er så plagsomt, verre er det ikke. Men er det så jævla mye vanskligere å LA VÆRE å sende forespørsler da?? Og som noen nevnte over, de som banner og steiker over folk/ting, for så ikke ville legge ut om d på fb...hvorfor skrive en slik status da? Hvorfor ikke bare skrive pm til de en vil skal vite problemet? Kunne skrevet mange flere, men det var de jeg kom på i farten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #8 Del Skrevet 14. desember 2014 - Jeg irriterer meg mest over manglende nettvett på sosiale medier, og da er det mange over 40+ år som havner i denne kategorien. Skjønner at de kanskje ikke har samme data- og nettkunnkskap som yngre generasjoner, men enkelte tar helt av. Kommenterer de flaueste ting i kommentarfelt, skriver ting uten å tenke seg om i Facebookstatuser osv. - Blir flau over folk som poster alt de gjør på Facebook, fra morgen til kveld. - Blir flau over folk som deler sånne utrolig pikslete bilder på Facebook, med et eller annet "klokt" budskap. Feks hvor det står skrevet med Comic Sans MS "Jeg er den jeg er. Jeg forandre meg ikke for noen. Og sånn er det med den saken", også skriver folk "Enig", "Låner denne" osv i kommentarfeltet. Hva iallverden får folk av å dele slikt ræl? Hjelpes. Anonymous poster hash: 994af...a5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 14. desember 2014 #9 Del Skrevet 14. desember 2014 Spillforespørsler er vel noe av det verste. Så gir man beskjed utallige ganger om at man ikke spiller og ikke ønsker disse forespørslene. Får beskjed om at det bare er å blokkere om det er så plagsomt, verre er det ikke. Men er det så jævla mye vanskligere å LA VÆRE å sende forespørsler da?? Spillene sprer seg selv. Jeg ser ofte slike "Jeg spiller IKKE-" statuser. Noen har til og med lagd kreative bilder til. Det ingen vits i dem. Når en person går inn på et spill må han gi appen mange tillatelser. En av tillatelsene appen krever er å få "sende meldinger i spillerens navn." Spilleren må trykke ja på dette, ellers får han ikke komme inn på spillet. Dermed sender spillet en invitasjon til alle på spillerens venneliste. Vi kan nesten ikke kreve at folk slutter å spille for at vi skal få slippe forespørsler fra dem. Så du må faktisk bare blokkere spillene etter hvert som forespørslene kommer. Da blir de færre etter hvert Jeg misliker disse "Lik og vær med i trekningen av..." -som florerer nå før jul. Det er folk på min venneliste som sprer alt av sånt! Argh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 14. desember 2014 #10 Del Skrevet 14. desember 2014 (endret) - Blir flau over folk som deler sånne utrolig pikslete bilder på Facebook, med et eller annet "klokt" budskap. Feks hvor det står skrevet med Comic Sans MS "Jeg er den jeg er. Jeg forandre meg ikke for noen. Og sånn er det med den saken", også skriver folk "Enig", "Låner denne" osv i kommentarfeltet. Hva iallverden får folk av å dele slikt ræl? Hjelpes. Anonymous poster hash: 994af...a5a Å ja, Visdomshjørnet- og Kaffekroken-folket... Kitschbilder med patetiske ordtak og "kloke" ord. og så vet de hvem som vil dele og hvem som ikke kommer til å dele, til og med. Fnis. Endret 14. desember 2014 av Emera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tsejG Skrevet 15. desember 2014 #11 Del Skrevet 15. desember 2014 Irriterer man seg over alt dillet som foregår (stort sett hele tida) på sosiale medier er valget veldig enkelt, slett møkka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå