Gå til innhold

Hva er det rareste du har glemt å ta på eller med deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har kledd på meg kleshenger sammen med jakke og oppdaget det på toget halveis til Oslo ved et par anledninger. Har også hatt med meg et håndkle rundt halsen noen ganger. Oppdaget det når jeg har satt meg til rette for å sove på toget haha. Har også uttallige ganger hatt med meg ekstra strømpebukse i buksa på grunn av latskap ved avkledning :)

Anonymous poster hash: 1d4ac...3af
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle ut og handle på lørdag, og som oftest er det HrMinya som betaler når vi drar begge to, men han hadde glemt å ta ut lommeboka fra arbeidsbuksa og legge den i den buksa han hadde tatt på seg, så da betalte jeg i stedet.

Kanskje ikke så merkelig, men vent, det blir bedre. :fnise:

Da vi kom hjem og skulle parkere i garasjen, åpnet ikke porten seg, det viste seg at det var batteriet i åpnerdingsen som hadde dødd og jeg visste at vi ikke hadde slike batterier hjemme, og sa han måtte på senteret for å kjøpe batteri. I samme setningen sa jeg han måtte huske å hente lommeboka i arbeidsbuksa.

Vi kom da altså hjem med varer for over 2000 kroner, masse poser som måtte bæres inn i to omganger, og da han kom inn med den siste posen sa han at han stakk til kjøpesenteret for å kjøpe batteri.

Ti minutter seinere kom han hjem igjen fordi han hadde glemt å ta med lommeboka igjen. :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når samboeren min drar på byen men gutta og treffer ei søt jente så glemmer han ofte at han har en samboer hjemme. Men pytt-pytt alle kan bli litt distrahert av og til! Vi får være glad for at han ikke glemmer komfyren eller noen viktige ting!

Anonymous poster hash: 4aa01...d0e
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye egentlig... En gang glemte jeg å ta på mascara etter øyeskyggen, så jeg gikk på jobb med bare øyeskygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått "pent kontorkledd" (viktig møte) og stilte nesten opp i digre tiger-tøfler. Heldigvis traff jeg på noen på vei til buss-stoppet som kikket såpass mye på meg at jeg skjønte noe var galt. Så jeg rakk å løpe hjem og bytte tigertøflene med pene, svarte sko.....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ved flere anledninger holdt på å glemme håndkleet i håret når jeg skal ut, takker gudene for at jeg ikke har gått ut med det enda :fnise:

bh glemmer jeg støtt å stadig, men kommer på det når jeg er i heisen eller noe fordi noe ikke er helt riktig.

glemt både nøklene til jobb, bankkort når jeg skal handle, RØYKEN (krise ut av en annen verden, må kjøpe ny).

tok en gang med meg søppelposen på treningssenteret isteden for posen hvor jeg har joggeskoene :skratte:

Anonymous poster hash: e27d9...053
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har glemt både joggesko, bh, håndkle og treningsbukse når jeg har dratt på trening.

Anonymous poster hash: e4558...3ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk veldig flink med å IKKE glemme, ordner rutiner for meg selv sånn at jeg husker på alt. Meeen.. en gang så skjedde noe som bare måtte skje meg, jeg glemte husnøklene i veska til venninna mi.

Jeg kom hjem 12 om natten da jeg innså det (Jeg bodde i sentrum, og hun bodde på Grorud) Hadde jeg bare ikke hatt jobb morgenen etterpå hadde det ikke vært noe problem, så jeg tusler hjem til mamma som ikke bodde så langt unna meg. Da kom neste problem: SMINKE. Jeg kunne ikke dusje på morgenen som planlagt da hun ikke har øyenbrynssminke, dere skulle sett hvordan jeg sov.. "ikke ødelegg øyenbrynene"-stil. Aldri følt meg så ufresh på jobb som den dagen.

Anonymous poster hash: 9b02d...161
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang glemte jeg BH på skolen, og den dagen hadde jeg gym.

Jeg skulle handle klær, men da jeg kom fram innså jeg at jeg under boblejakka hadde jeg bare BH. Siden det er for varmt å gå inne med lukket boblejakke ble jeg nødt til å utsette shoppingen.

Jeg har mange ganger bare funnet en sokk, tatt på meg et annet par, og så oppdage en gang i løpet av dagen at jeg har en ekstra sokk i buksa. Jeg har også funnet sokker i ullsokker, både brukte og rene.

Jeg sliter fortsatt med å huske å ta på meg brillene om morgen og etter å ha dusjet. En gang kom jeg meg nesten til butikken før jeg innså at jeg nesten ikke kunne se.

Anonymous poster hash: 76035...bcb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...